Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

szarpanie skrzyni tiptronic

Wszystko co dotyczy skrzyń biegów oraz układów napędowych, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu włącznie z innymi pojazdami.
ODPOWIEDZ
endii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:03
Lokalizacja: szczecin

Post autor: endii » 13 lis 2011, 19:55

tak zrobie
najwcześniej jutro zajrze do sterownika może zaśniedziało cos
bo napięcia jak pisałem są oki
a ten magiczny wężyk to co to ?
i na tym drugim czujniku z cienkimi przewodami ma być plus na jednym pinie po zapłonie czy na stałe bo u mnie wcale go nie było
K...a zachciało sie motorów
tylko AUDI

endii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:03
Lokalizacja: szczecin

Post autor: endii » 14 lis 2011, 16:44

po wyjęciu sterownika widać że zjarany jest element o symbolu R4365 H830 HCY
symbol sterownika to 4 BO 927 156 BB
pytanie czy wejdzie tam jakiś z podobnymi literkami na końcu
z góry dziękuje za pomoc.
tylko AUDI

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 14 lis 2011, 20:42

endii pisze:po wyjęciu sterownika widać że zjarany jest element o symbolu R4365 H830 HCY
symbol sterownika to 4 BO 927 156 BB
pytanie czy wejdzie tam jakiś z podobnymi literkami na końcu
a jednak sterownik
co do zamiany na inny nie masz co liczyć
nawet jeżeli będą inne tylko z przodu, które mówią o marcie to i tak nie będzie działać
musisz mieć taki sam, są magicy co lutują pamięci w inne sterowniki, ale tu takich nie znajdziesz, do ola nie masz co pisać, bo nawe na pw Ci nie odpowie
jedyne co pozostaje i tu masz szczęście widzę kilka (co najmniej 3) na alledrogo

endii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:03
Lokalizacja: szczecin

Post autor: endii » 14 lis 2011, 20:57

dokładnie
juz zamówiony identik
obawiam się tylko czy nie uwali mi drugiego jak podepne
wtedy to już trzeba będzie rezać instalacje bo sterownik był suchutki
napisze więcej jak go założe , czy tak samo przerzuca przy 1800 obr
bo tak mi robił
tylko AUDI

endii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:03
Lokalizacja: szczecin

Post autor: endii » 14 lis 2011, 21:05

[PDF]
FPI: C:\DOCUME~1\VOL...\tmp.fpi
tu jest o tym sterowniku
tylko AUDI

endii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:03
Lokalizacja: szczecin

Post autor: endii » 14 lis 2011, 21:22

coś sie mi pomieszało
najlepiej w google wpisać 4BO 827 156 BB i ten trzeci link tam jest gdzie jaki ma być sterownik w jakim silniku
tylko AUDI

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 14 lis 2011, 21:48

endii pisze:4BO 827 156 BB
literówka, bo o 927 oczywiście chodziło :]

endii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:03
Lokalizacja: szczecin

Post autor: endii » 15 lis 2011, 10:17

- przerwany przewód albo zwarcie styków 52, 53, 54 lub 55 przy komputerze sterującym automatycznej skrzyni biegów - J217
tak jak pisałeś
w samym sterowniku mam zwarty pin 52 z 53 oraz 54 z 55 jedne od jednego tranzystor drugie od drugiego
tylko AUDI

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 15 lis 2011, 21:14

endii pisze:w samym sterowniku mam zwarty pin 52 z 53 oraz 54 z 55
to widzę audi zadbało o opis tych błędów
aż miło się takie zagadki rozwiązuje, nooo szkoda że cenowo mało wygodnie
ale oby tylko sterownik był zonk

endii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:03
Lokalizacja: szczecin

Post autor: endii » 16 lis 2011, 19:56

dziś dostałem sterownik więc lece montować
sterownik założony i koleś montuje aku bo nyło ładowane w razie co
podpina klemy a ja nasłuchuje dżwięków za sterownika
następnie zapłon i lekkie cyknięcie z jego okolic bo był na wierzchu na kablach
myśle zonk
potem vag i te same błedy 526 1 532
kasuje i znikły
zapalam fure i lata a ten 526 zawsze wchodzi jak ktoś pisał jak nie wciśniemy hamulca
jazda próbna wszystko git
zmienia płynnie przy 1500 obr pierwsze 3 lub 4 biegi a ostatni wchodzi przy 1800 bo na D jest jakby ich 6
po 20 minutach tryb awaryjny i latam na trzecim ( masakra)
gasze silnik zapalam i jest okej latam 30 minut i git
to tyle na dzisiaj , dalej się zobaczy
i ogólnie dzięki wszystkim za zainteresowanie
tylko AUDI

Cezi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:55
Lokalizacja: irl

Post autor: Cezi » 25 lut 2012, 22:07

Witam
Nie jestem posiadaczem A6, ale na tym forum znajduje się dużo przydatnych tematów. Więc mój samochód to WV Passat 2.0 FSI (TipTronic)Przebieg 170000tyś km, mam podobne problemy takie jak:
1. Szarpanie przy zmianie biegów na rozgrzanym silniku.
2. Po szarpnięciu czasem obroty strasznie idą do góry i samochód tak jak by był gazowany.
3. Ikony na wyświetlaczu PRNDS są wszystkie podświetlone i pokazany tylko 1 bieg podczas jazdy, ale biegi sie zmieniają. Samochód zaparkowany jest delikatnie pod górkę, gdy poziom samochodu się wyrówna, po wyjeciu kluczyka ikony wracają do normy. Tak jak by stan oleju się wyrównał.

Olej i filtr był wymieniony, było dobrze przez jakiś czas i objawy powróciły, na kompie nie ma błędów, pokazuje się tylko czasami błąd przepływomierza.

Co sądzicie o tym?? Z góry dzięki

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 25 lut 2012, 23:12

Cezi pisze:pokazuje się tylko czasami błąd przepływomierza.
przepływka ma ogromne znaczenie przy tipie
więc radzę od niej zacząć

tomone
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 27 lut 2012, 18:24
Lokalizacja: Bełżyce

Post autor: tomone » 27 lut 2012, 18:38

Witajcie,jestem świeżym użytkownikiem forum jak i Audi s6 C5 w tiptronicu. Mam problem ze skrzynią,mianowicie,przy ruszaniu czasami mam taka sytuacje,ze obroty mi rosna,auto stoi a przy np 3000tys obrotow jest dosyc mocne szarpniecie i wielki huk.Auto niedawno zakupilem jestem przed wymianami olejow.Czy to mozliwe,ze wystarczy wymiana oleju w skrzyni czy to jest cos powazniejszego?to moje pierwsze takie Audi a juz mam problem,nie chcialbym sie rozczarowac zakupem tak fajnego auta;/ prosze o pomoc

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 27 lut 2012, 18:42

tomone, obawiam się, że może to być konwerter... bez profi serwisu się nie obejdzie...

tomone
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 27 lut 2012, 18:24
Lokalizacja: Bełżyce

Post autor: tomone » 27 lut 2012, 18:49

dzieki wielki,jutro wymieniam oleje,zobaczymy czy sie cos poprawi...oby;/ skrzynia pracuje w normalnym trybie,nie w awaryjnym

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja