[ ACK 2.8 193 KM] Czy pompka nie powinna przepompować paliwa
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Otóż zauważ poziomy. i do tego jak jest powyzej powłowy baku to przewód jest zapełniony paliwem az prawie po same wtryski . a jak paliwo jest nisko to schodzi prawie z calego przewodu. jak nie z calego . i z tąd problemy z zassaniem poczatkowym i dopompowaniem paliwa i słup powietrza pogonić i tak dalej i tak dalej. mozna rano przepompowac pompka rozbierajac osłonę przekaźnika 372 i srubokretem popychając styczniki nawet bez kluczyka pompuje pompka . po 10 sekundach mamy pewnosc ze jest zapelniony uklad i odpalamy normanie . tak dla testu mozna zrobic