Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ ACK 2.8 193 KM] Czy pompka nie powinna przepompować paliwa

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 08 lis 2011, 00:08

Ok dzięki za info. Muszę sprawdzić dokładniej moze mój komp daje ciała.

toom_ek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 28 maja 2011, 22:48
Lokalizacja: PL

Post autor: toom_ek » 09 lis 2011, 20:51

witam, moja pompa zawsze dopompuje paliwa przy zapłonie +/- około 1s
toom_ek

Awatar użytkownika
sneer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 28 cze 2010, 08:40
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: sneer » 09 lis 2011, 21:20

A czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć przy okazji dlaczego jak mam 1/4 baku to rano odpalam 2-3 sekundy a jak 1/2 i więcej to od razu. I zawsze tak jest na zimnym.

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 09 lis 2011, 21:56

Dokładnie to samo mam. Jakby dopompowywało nam bylo by zero problemu. Ale nie dopompowuje i nie mam zielonego pojecia czy taki byl bardzo idiotyczny zamysł konstruktorów czy tylko przeoczenie w niektorych modelach tych silnikow

Awatar użytkownika
sneer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 28 cze 2010, 08:40
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: sneer » 09 lis 2011, 22:54

ale co, jak jest mało paliwa w baku to paliwo spływa z układu w nocy do baku a jak dużo to nie ? :] Co do pompki to też nic nie słyszę po przekręceniu zapłonu ...

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 09 lis 2011, 22:59

Otóż zauważ poziomy. i do tego jak jest powyzej powłowy baku to przewód jest zapełniony paliwem az prawie po same wtryski . a jak paliwo jest nisko to schodzi prawie z calego przewodu. jak nie z calego . i z tąd problemy z zassaniem poczatkowym i dopompowaniem paliwa i słup powietrza pogonić i tak dalej i tak dalej. mozna rano przepompowac pompka rozbierajac osłonę przekaźnika 372 i srubokretem popychając styczniki nawet bez kluczyka pompuje pompka . po 10 sekundach mamy pewnosc ze jest zapelniony uklad i odpalamy normanie . tak dla testu mozna zrobic

Awatar użytkownika
sneer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 28 cze 2010, 08:40
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: sneer » 09 lis 2011, 23:05

aaa, chyba że tak. Jeśli to kwestia poziomów to ja nie muszę mieć pompki przed odpaleniem. U mnie rezerwa to 1/2 baku i mam spokój. Szczególnie w zimie na mrozie. Poza tym już któryś mechanik mi mówi ze jak mam LPG to nie powinno się jeździć na rezerwie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja