Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ACK 2.8 193 KM] Czy pompka nie powinna przepompować paliwa

Silniki benzynowe
toom_ek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 28 maja 2011, 22:48
Lokalizacja: PL

Post autor: toom_ek » 05 lis 2011, 19:53

witam , podepnę się pod temat i zapytam jak dostać się do pompy paliwa w avancie, dzisiaj szukałem w bagażniku i nie znalazłem :( .
toom_ek

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 05 lis 2011, 21:19

Pompa jest pod kanapą tylną zrywasz ją do góry i to jest dekielek ten od strony pasażera nie kierowcy

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 05 lis 2011, 22:08

Tylko pamiętaj:pod tylną kanapą nie pod przednią! <wysmiewacz>

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 05 lis 2011, 22:16

Nie ma śmiacia <okok> Małe sprostowanie :) Pod KANAPÂĄ :)

toom_ek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 28 maja 2011, 22:48
Lokalizacja: PL

Post autor: toom_ek » 06 lis 2011, 20:03

fishmanr11 pisze:Nie ma śmiacia <okok> Małe sprostowanie :) Pod KANAPÂĄ :)
, dzięki.
toom_ek

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 06 lis 2011, 21:09

Panowie czy mogę was prosić że jeżeli macie silniki benzynowe i A6 c5 z rocznika 97-99 t oczy możecie sprawdzić czy nie podpompowuje wam pompka paliwko rano przed odpaleniem . naprawde malo roboty a pomocne by to bylo . co warsztat mowią inaczej w serwisie tez nie jasne odpowiedzi. Martwi mnie to ze nie mozna dostac jasno takiej odpowiedzi.

Raf4rb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 30 lis 2009, 22:34
Imię: Rafał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Raf4rb » 06 lis 2011, 22:13

U mnie najczęściej nie pompuje, ale zdarzyło się kilka razy, że się włączyła, nie mam pojęcia od czego to zależy, czujnika ciśnienia paliwa chyba nie ma. Przekaźnik pompy rozbebeszyłem kiedyś jak mi czujnik położenia wału padł i jest to zwykły przekaźnik.

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 06 lis 2011, 22:42

No właśnie. To zależy od tego czy przekaźnik jest nowy czy już cewka w nim trochę kiepska. Mniejsze napięcie przed rozruchem go nie uruchamia i jest klops. U mnie jest trochę w środku jakby przegrzany. Styki też oczyscilem ale tak jakby przegrzane. Ale włącza się ładnie na rozruchu gorzej jak bez rozrusznika mu idzie co jest dziwne. Ale dzieki za podpowiedź może ktoś jeszcze ma jakies obserwacje na ten temat . Włącza się pompka rano czy nie włącza po przekręceniu kluczyka ???

Raf4rb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 30 lis 2009, 22:34
Imię: Rafał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Raf4rb » 06 lis 2011, 23:37

Mowa o mniejszym napięciu przed rozruchem, to zły kierunek ( zapewniam Cię, że przy 10V taki przekaźnik, też się załączy), zasilanie zapewne ma stałe po zapłonie a sterowany jest masą z ECU i to ECU decyduje, kiedy przekaźnik ma się załączyć, tylko nie wiem jaki jest algorytm tego sterowania, na 100% procent nie załącza się od razu po zapłonie, z tym, że jak pisałem wyżej, podczas prób odpalenia z niesprawnym czujnikiem położenia wału czasami załączył się po zapłonie, może jakiś tryb awaryjny, nie wiem.

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 07 lis 2011, 00:04

ok. nie no po prostu na sile chcialem to złożyć na przekaźnik lub komp ale sam sobie przeczę :) zapewne wina leży po stronie nieszczelnosci a to znaleźć teraz to ja już czuje ile łaciny poleci w garażu przez nastepne 2 miesiące :) dzieki za podpowiedzi

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 07 lis 2011, 08:22

U mnie nigdy nie było słychać żeby pompa się załączyła. ;p A zawsze odpala luks <lol>
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 07 lis 2011, 10:59

Sprawdzilem wszsytko przy silniku. i tam jest sucho wszedzie wszystko trzyma . więc wydaje mi się że musi to byc przy pompce bo pod autem nie ma smrodu benzyny nigdzie ani kałuży . pewnie przy pompce tam gdzie juz rozbieralem kilka razy wężyk plastikowo gumowy przezroczysty ktory wchodzi na kruciec pompki bo do tąd moze cisnienie schodzic z ukladu powniewaz dalej jest pompka ktora ma zaworek zwrotny i jest nowa takze nie moze być zła bo to nowe VDO . To jedyne miejsce gdzie musze zastosowac jakis dobry zacisk

Awatar użytkownika
zenek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 15 cze 2010, 22:29
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: zenek123 » 07 lis 2011, 22:03

Umnie w 2.4 jak była stara pompa to nie słyszałem pompy rano przed odpaleniem ale po wymianie na nową z aso to słychać wyraznie jak pompuje rano kluczyk na zapłon jest takie bzyy trwa to sekunde może dwie.
Zenek116

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 07 lis 2011, 22:47

Kolego zenek123, a możesz się przysłuchać na 100% czy to pompka :) bo ja zaraz zwariuje :) twoj silnik jest konstrukcyjnie identyczny z moim wszystkie podzespoły praktycznei pasują i pompkę mamy identyczną . Więc.... nie wiem co mam myśleć. Każdy mówi inaczej :) ale jak kręci pompka to kręci :) i tak się wydaje logiczne to i łatwiejsze w rozruchu

Awatar użytkownika
zenek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 15 cze 2010, 22:29
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: zenek123 » 07 lis 2011, 22:56

na 100% to pompka
Zenek116

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga