[ ACK 2.8 193 KM] Czy pompka nie powinna przepompować paliwa
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Panowie czy mogę was prosić że jeżeli macie silniki benzynowe i A6 c5 z rocznika 97-99 t oczy możecie sprawdzić czy nie podpompowuje wam pompka paliwko rano przed odpaleniem . naprawde malo roboty a pomocne by to bylo . co warsztat mowią inaczej w serwisie tez nie jasne odpowiedzi. Martwi mnie to ze nie mozna dostac jasno takiej odpowiedzi.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No właśnie. To zależy od tego czy przekaźnik jest nowy czy już cewka w nim trochę kiepska. Mniejsze napięcie przed rozruchem go nie uruchamia i jest klops. U mnie jest trochę w środku jakby przegrzany. Styki też oczyscilem ale tak jakby przegrzane. Ale włącza się ładnie na rozruchu gorzej jak bez rozrusznika mu idzie co jest dziwne. Ale dzieki za podpowiedź może ktoś jeszcze ma jakies obserwacje na ten temat . Włącza się pompka rano czy nie włącza po przekręceniu kluczyka ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 147
- Rejestracja: 30 lis 2009, 22:34
- Imię: Rafał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TFSI 170KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Hrubieszów
Mowa o mniejszym napięciu przed rozruchem, to zły kierunek ( zapewniam Cię, że przy 10V taki przekaźnik, też się załączy), zasilanie zapewne ma stałe po zapłonie a sterowany jest masą z ECU i to ECU decyduje, kiedy przekaźnik ma się załączyć, tylko nie wiem jaki jest algorytm tego sterowania, na 100% procent nie załącza się od razu po zapłonie, z tym, że jak pisałem wyżej, podczas prób odpalenia z niesprawnym czujnikiem położenia wału czasami załączył się po zapłonie, może jakiś tryb awaryjny, nie wiem.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
U mnie nigdy nie było słychać żeby pompa się załączyła. A zawsze odpala luks
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Sprawdzilem wszsytko przy silniku. i tam jest sucho wszedzie wszystko trzyma . więc wydaje mi się że musi to byc przy pompce bo pod autem nie ma smrodu benzyny nigdzie ani kałuży . pewnie przy pompce tam gdzie juz rozbieralem kilka razy wężyk plastikowo gumowy przezroczysty ktory wchodzi na kruciec pompki bo do tąd moze cisnienie schodzic z ukladu powniewaz dalej jest pompka ktora ma zaworek zwrotny i jest nowa takze nie moze być zła bo to nowe VDO . To jedyne miejsce gdzie musze zastosowac jakis dobry zacisk
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Kolego zenek123, a możesz się przysłuchać na 100% czy to pompka bo ja zaraz zwariuje twoj silnik jest konstrukcyjnie identyczny z moim wszystkie podzespoły praktycznei pasują i pompkę mamy identyczną . Więc.... nie wiem co mam myśleć. Każdy mówi inaczej ale jak kręci pompka to kręci i tak się wydaje logiczne to i łatwiejsze w rozruchu
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga