To normalne zjawisko u mnie też występuje.kochinur pisze:[ Dodano: 2011-11-02, 22:26 ]
te szarpnięcia są delikatne, a jak powoli zmieniam położenie dźwigni to nie ma ich wcale.
szarpanie skrzyni tiptronic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
Jeśli auto stoi pod górkę lub z górki nie jest na równej drodze ciężko jest wtedy przerzucić z postojowego na "D" czy "R" ,można uszkodzić skrzynie dlatego trzeba pamiętać żeby zaciągać hamulec ręczny tyle w temacie....
Był : Audi A6 2.5 tdi s-line avant 180km quattro 2003r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AWX 131KM 2002r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AVF 131km 2004 r.
Jest : A6 C5 Avant 2.0 130KM ALT 2004 r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AWX 131KM 2002r.
Był: Passat B5(3BG) 1.9 tdi AVF 131km 2004 r.
Jest : A6 C5 Avant 2.0 130KM ALT 2004 r.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
nie wiem czy treche nie przesadzacie
pytam o to bo słyszę że reczny musi być zawsze i to prirytet
jeśli jest spadek to sie zgadzam
na normalnej drodze koniecznośći nie widzę
pozaty nie uszkodzi się skrzyni całej a w ekstremannym przypadku jedynie blokadę i nic więcej
ale to włąśnie musiałby byc ekstremanly przypadek
i ile słayszeliście napraw szkrzyń z tytułu uszkodzenia blokady biegu P ?
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
pytam o to bo słyszę że reczny musi być zawsze i to prirytet
jeśli jest spadek to sie zgadzam
na normalnej drodze koniecznośći nie widzę
pozaty nie uszkodzi się skrzyni całej a w ekstremannym przypadku jedynie blokadę i nic więcej
![;) ;)](https://a6klub.pl/images/smilies/oczko.gif)
ale to włąśnie musiałby byc ekstremanly przypadek
i ile słayszeliście napraw szkrzyń z tytułu uszkodzenia blokady biegu P ?
witam
mam podobny problem od dziś
auto audi c5 2.4 benz+gaz
silnkik ALF
było cały czas okej aż rano zapalam a tu tryb awaryjny
pali się cały pasek PRND432
i szarpie przy zmianie z p na D lub R i startuje zamulona na maxa prawdopodobnie jest na 3 biegu
po podłączeniu vaga wywala błędy 526 -przełącznik świateł hamowania niezrozumiały sygnał oraz drugi 532- napięcie zasilania nie wyłącza, zwarcie z masa .
po skasowaniu wystarczy zapłon i sa znowu.
co to moze być i gdzie ten sterownik szuk
mam podobny problem od dziś
auto audi c5 2.4 benz+gaz
silnkik ALF
było cały czas okej aż rano zapalam a tu tryb awaryjny
pali się cały pasek PRND432
i szarpie przy zmianie z p na D lub R i startuje zamulona na maxa prawdopodobnie jest na 3 biegu
po podłączeniu vaga wywala błędy 526 -przełącznik świateł hamowania niezrozumiały sygnał oraz drugi 532- napięcie zasilania nie wyłącza, zwarcie z masa .
po skasowaniu wystarczy zapłon i sa znowu.
co to moze być i gdzie ten sterownik szuk
tylko AUDI
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
ale jak w takich autach może przymarzać ręczny, przecież to nie polonezykrzysztofput pisze: to jest dyskusyjne bo jak przymarznie ręczny to znowu nie ruszysz i koło się zamyka
nie słyszałem jeszcze, ani osobiście nie stało mi się to w 3 ostatnich latach, jak zawsze stosuję ręczny na postoju
oczywiście nie naciągam go na maxa na "prawie" prostej, bo niby ma ktoś wiedzieć czy jest idealnie prosto, nie będę wysiadał z poziomicą aby zawsze przy parkowaniu sprawdzać, czy jest równo, aby nie zaciągać ręcznego
zaciągam na prostej na jeden ząbek i gitara
oczywiście to nie przymus, komuś się nie podoba to nie musi tego w żadnym przypadku robić, albo niech wymontuje sobie ręczny, bo na co on, skoro blokada jest i na P się nie cofnie za dużo
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
to prosa sprawa i standardowa usterka w C5, koszt tylko ori ok 50-60złendii pisze:526 -przełącznik świateł hamowania niezrozumiały sygnał
czujnik jest nad pedałem hamulca, spokojnie samemu do wymiany
Ostatnio zmieniony 13 lis 2011, 19:06 przez goly191, łącznie zmieniany 1 raz.
oby tak było jak piszesz
sam tego juz nie ogarne bo jestem po wypadku skazany na automata
dzis koles tam zaglądał i sa dwa czujniki jeden typowo od świateł stopu z grubszymi przewodami i drugi z cienkimi tez z dwoma i do tego z cienszymi wchodzi jeszcze przewód a raczej wężyk tylko po co to
a ten drugi błąd 532 to jak czytałem to szukać po zasilaniu gdzies spadków napięcia na złączach
bo nawet na prostowniku sporym gdzie na vagu było 13,5 Volta na zapłonie też wywala.
masakra.
sam tego juz nie ogarne bo jestem po wypadku skazany na automata
dzis koles tam zaglądał i sa dwa czujniki jeden typowo od świateł stopu z grubszymi przewodami i drugi z cienkimi tez z dwoma i do tego z cienszymi wchodzi jeszcze przewód a raczej wężyk tylko po co to
a ten drugi błąd 532 to jak czytałem to szukać po zasilaniu gdzies spadków napięcia na złączach
bo nawet na prostowniku sporym gdzie na vagu było 13,5 Volta na zapłonie też wywala.
masakra.
tylko AUDI
Kolego... ironizujesz zbytnio. Pamietaj, że u nas w C6 nie mogę sterowac siłą hamulaca. Działa binarnie... albo działa albo nie...goly191 pisze:oczywiście to nie przymus, komuś się nie podoba to nie musi tego w żadnym przypadku robić, albo niech wymontuje sobie ręczny, bo na co on, skoro blokada jest i na P się nie cofnie za dużo
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
no dobra, jazdaendii pisze:a ten drugi błąd 532
00532 - napięcie zasilania, sygnał zbyt słaby, wyjście nie przełącza się / zwarcie z masą, wyjście nie przełącza się / zwarcie z potencjałem plus
możliwe przyczyny:
- napięcie akumulatora niższe od 9V (sprawdzić alternator lub regulator napięcia )
- uszkodzony bezpiecznik
- zasilanie napięciowe zaworów elektromagnetycznych lub komputera sterującego automatycznej skrzyni J217 - (zacisk 15) mniejsze niż 9V lub większe niż 16V
- także przy wyłączonym zapłonie jest napięcie (zwarcie z potencjałem plus)
- przerwany przewód albo zwarcie styków 52, 53, 54 lub 55 przy komputerze sterującym automatycznej skrzyni biegów - J217
- sprawdzić zasilanie napięciowe komputera sterującego automatycznej skrzyni - J217
- sprawdzić przeprowadzenie przewodów i złącza wtykowe
- przeprowadzić sprawdzenie elektryczne
dodam tylko, że jak nie wiesz gdzie jest sterownik, to leży pod nogami pasażera z przodu
odkręcasz dwie śrubki na krzyżak od tego plastiku od pasażera z prawej przy słupku, pociągasz za tą listwę na zatrzaskach jest, sama odskoczy (3 min roboty)
sterownik jest w puszcze plastykowej pod gąbką,
może woda się tam dostała, bo bywało
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga