Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[V6] napinacze łańcucha rozrządu

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 28 wrz 2011, 07:02

SebastianB, bez wątpienia po tych wskazaniach masz uwalony napinacz,
wymieniaj, innej opcji nie ma.
A klepie z jednej strony ,bo drugi masz dobry.
Pozdro

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 28 wrz 2011, 15:10

kubik pisze: bo mam ten sam błąd ale łańcuchy mi nie klepią, mam się czegoś obawiać czy tylko wymienić czujnik. Błąd 17800
Spróbuj przełozyć czujnik z jednej na drugą głowicę, jeśli błąd przejdzie (na głowicę Bank1) to masz walnięty czujnik, jeśli nie przejdzie to napinacz.

Awatar użytkownika
kubik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 03 wrz 2010, 08:19
Lokalizacja: Sosnowiec/Katowice

Post autor: kubik » 28 wrz 2011, 16:08

Dzięki Zagór, dobry pomysł.

b=l=a=z=e=j
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 07 sie 2011, 00:23
Lokalizacja: kępno

Post autor: b=l=a=z=e=j » 29 wrz 2011, 23:14

wymień sam łańcuch i jak chcesz to sprężynke która jest w napinaczu

Skiponl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 09 wrz 2011, 10:32
Lokalizacja: Breda/Holandia

Post autor: Skiponl » 12 paź 2011, 22:22

Witam. Jestem po wymianie napinacza przy przebiegu 270000tys. Napinacz 1750zl w ASO Koszalin ,uszczelka plys ksiezyc 70zl. Robocizna 0 bo wymienilem sam.
Zawsze Bylo BMW, Tylko dlatego ze nie audi AUDI Quattro !!! Teraz juz wiem co jest Najlepsze !

SzymekCRX

Post autor: SzymekCRX » 13 paź 2011, 12:15

Wymieniał ktoś uszczelkę pod napinaczem w V8 ?

zefir6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 17 kwie 2010, 21:09
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: zefir6 » 19 paź 2011, 01:56

Skiponl pisze:Witam. Jestem po wymianie napinacza przy przebiegu 270000tys. Napinacz 1750zl w ASO Koszalin ,uszczelka plys ksiezyc 70zl. Robocizna 0 bo wymienilem sam.
Napisałbyś jakie miałeś objawy i czy zostały wyeliminowane po wymianie?

dario_g
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 29 maja 2011, 00:22
Lokalizacja: Legnica

Post autor: dario_g » 19 paź 2011, 11:20

Ja ostatnio wymieniałem napinacz. Było słychać terkotanie. Gdy włożyłem głowę pod maskę, to terkotanie słychać było od wewnętrznej strony głowicy (przy szybie). Jeżeli masz coś podobnego, nie ignoruj, bo będzie drożej :(

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: MaciejTFSI » 19 paź 2011, 13:33

dario_g pisze:Ja ostatnio wymieniałem napinacz. Było słychać terkotanie. Gdy włożyłem głowę pod maskę, to terkotanie słychać było od wewnętrznej strony głowicy (przy szybie). Jeżeli masz coś podobnego, nie ignoruj, bo będzie drożej :(

czy miales cos podobnego jak u mnie ???



jak mi aso powie ze to normalne to sie wkur... <nerwus>

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 19 paź 2011, 14:03

MaciejTFSI, to 2.7T 230KM to nie jest FSI... więc będzie ciszej chodzić a ew. terkotanie to w tym przypadku właśnie akurat napinacz...

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: MaciejTFSI » 19 paź 2011, 14:28

jezli u mnie sie potwierdzi ktoras z diagnoz kolegow to daje stowke jak nic :) jutro jedzie do aso... <stres>

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 19 paź 2011, 14:40

Twoje napinacze są po 600zł w ASO, więc i tak nieźle. W tym silniku (i chyba we wcześniejszych 3.0) zmienne fazy są oddzielone od napinacza.
Pozdrawiam,
Krisker

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 19 paź 2011, 14:51

krisker, są wariatory... akurat w przypadku 3.0TFSi tylko na wałkach nad zaworami doprowadzającymi powietrze (FSI) do cylindra...

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 19 paź 2011, 15:10

Wariator czy regulator - jedna chwała - robi z założenia to samo <haha> choć akurat w przypadku 2.8 i 3.0 w odmienny sposób. W 2.8, 2.4 i 1.8 też sterowany jest tylko wałek ssący.
Pozdrawiam,
Krisker

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 19 paź 2011, 15:16

krisker, zgadza się... co do realizacji zmiennych faz to nawet w obrębie jednego silnika np. tak jak u mnie występowały różne mechanizmy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja