[A6 C6] Błąd P0366
[A6 C6] Błąd P0366
Witam, czy ktoś się orientuje nt błędu P0366 (co podobno jest równoznaczne z 16750)
Camshaft Position Sensor "B" Circuit Range/Performance
Czego ten błąd dotyczy, jak powinna przebiegać naprawa, jakie szacunkowe koszty może pochłonąć.
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam.
Camshaft Position Sensor "B" Circuit Range/Performance
Czego ten błąd dotyczy, jak powinna przebiegać naprawa, jakie szacunkowe koszty może pochłonąć.
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam.
Masakra... wygląda na to, że sprzedają te auta aby nie robić tego rozrządu...
Kolego kupiłeś taki z takim błędem?
Po pierwsze to odpowiednia diagnoza auta... czujniki, wariatory itp. Potem ew. generalna naprawa. Auto wogóle jeździ czy nie odpala już?
P.S. O ile pamiętam to od 2007 miał być poprawiony rozrząd? Jeszcze tu nie spotkaliśmy się z tak młodym autem i tym problemem... Jaki masz przebieg?
Kolego kupiłeś taki z takim błędem?
Po pierwsze to odpowiednia diagnoza auta... czujniki, wariatory itp. Potem ew. generalna naprawa. Auto wogóle jeździ czy nie odpala już?
P.S. O ile pamiętam to od 2007 miał być poprawiony rozrząd? Jeszcze tu nie spotkaliśmy się z tak młodym autem i tym problemem... Jaki masz przebieg?

Po pierwsze dziękuje za szybką reakcje na mój post.0x4B25A pisze:Masakra... wygląda na to, że sprzedają te auta aby nie robić tego rozrządu...
Kolego kupiłeś taki z takim błędem?
Po pierwsze to odpowiednia diagnoza auta... czujniki, wariatory itp. Potem ew. generalna naprawa. Auto wogóle jeździ czy nie odpala już?
P.S. O ile pamiętam to od 2007 miał być poprawiony rozrząd? Jeszcze tu nie spotkaliśmy się z tak młodym autem i tym problemem... Jaki masz przebieg?
Po drugie przepraszam za późną odpowiedź.
Trochę się nie ogarniam w używaniu "for" ale nadrobie.
Auto kupiłem jak miało 7.000 km
Przebieg 105.000 km
Na początku komputer zgłaszał 2 błędy jeden z nich to właśnie P0366
Z tego co wiem to wymieniony został jeden napinacz i dwa wariatory.
Auto odpala w trybie "awaryjnym" czy też "serwisowym" swieci się kontrolka Check Engine a mocy brak.
Po wymianie został nadal ten jeden błąd.
Podobno problem dotyczy synchronizacji wałków rozrządu.
Silnik nie ma żadnych uszkodzeń mechanicznych, a podobno aby uzyskać zamierzony efekt i wyeliminować ten błąd, należy ustawić rozrząd z precyzją lekarską.
Kilka prób się odbyło ale nie przyniosły zamierzonych efektów. Podobno norma jest odchylenie do 5 ms a mojemu mechanikowi wychodzi 7 ms.
Zaznaczam że nie jestem specjalistą i przepisuje to co usłyszałem.
drpepper, w takim układzie może trzeba zmienić mechanika aby uzyskać dobry efekt ustawienia rozrządu. Być może czujnik położenia wałka rozrządu, na którejś głowicy, nie działa poprawnie, trzeba by sprawdzić...
Rozumiem, że wymieniłeś górny napinacz. W opinii wielu osób to tylko maskowanie problemu, bo nie rozwiązuje go całkowicie. Najlepiej wymienić wszystko (cały rozrząd z dolnymi napinaczami także), ale wiemy jakie to koszta (wyjęcie silnika itp.).
Rozumiem, że wymieniłeś górny napinacz. W opinii wielu osób to tylko maskowanie problemu, bo nie rozwiązuje go całkowicie. Najlepiej wymienić wszystko (cały rozrząd z dolnymi napinaczami także), ale wiemy jakie to koszta (wyjęcie silnika itp.).
w kwesti PS to przyznam że jakoś nigdy w to nie wnikłem, ale zapewne powinno być Multi. zgadza sie?
Co do wczrśniejszego zdania z Twojego posta, to przyznam że nie zakumałem do końca co masz na myśli
"Tamten Kolega był w pełni kontent z wykonanej pracy, więc Tobie także powinni to dobrze zrobić..."
Nie wiem który kolega,
nie rozumie co znaczy w pełni kontent

Jak byś mógł troszkę jaśniej
Dzięki
Co do wczrśniejszego zdania z Twojego posta, to przyznam że nie zakumałem do końca co masz na myśli
"Tamten Kolega był w pełni kontent z wykonanej pracy, więc Tobie także powinni to dobrze zrobić..."
Nie wiem który kolega,
nie rozumie co znaczy w pełni kontent

Jak byś mógł troszkę jaśniej
Dzięki
Nie, nie multi. Tip jest ok, ale chodzi mi o FWD czyli napęd. Myślałem, że tych silników nie wstawiano z innym napędem niż Quattro...drpepper pisze:w kwesti PS to przyznam że jakoś nigdy w to nie wnikłem, ale zapewne powinno być Multi. zgadza sie?

1. naprawy-rozrzadow-w-32fsi-hukalowicz-gdansk-vt37764.htmdrpepper pisze:"Tamten Kolega był w pełni kontent z wykonanej pracy, więc Tobie także powinni to dobrze zrobić..."
Nie wiem który kolega,
nie rozumie co znaczy w pełni kontent
Jak byś mógł troszkę jaśniej
2. Kontent == zadowolony.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 paź 2011, 17:58
- Imię: Szymon
- Rocznik: 1991
- Moje auto: 100 C3
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Rozrząd ustawiany na blokady bo inaczej sobie tego nie wyobrażam. Kilkukrotna weryfikacja ustawień nie stwierdziła odchyłek mierzalnych za pomocą blokad. Pomiar oscyloskopem synchronizacji wałków ewidentnie wskazuje na jej brak. w tak niewielkiej wartości wręcz nie uchwytnej.
Mądrości dotyczące ustawiania rozrządu na śrubokręty jest chyba nieszczęśliwszym wypadkiem podczas pisania postu. Nikt o zdrowych zmysłach podejmujący się takich tematów nie robi tego bez narzędzi.
Jako, że Mój zakład ma specjalizację dotyczącą silników i potrafimy podejść do pracy z pasją na fuszerkę nie ma już miejsca. Ale o to należy pytać klientów.
Pozdrawiam pokrzywdzonych przez innych mechaników;]
Mojemu klientowi życzę cierpliwości.
P.S. Nie sztuką jest wymienić cały komplet. Gdyby uszkodzeniu uległ któryś z elementów przekazujących napęd do kółka pośredniego rozrząd przestawiony byłby na obydwóch głowicach....
Mądrości dotyczące ustawiania rozrządu na śrubokręty jest chyba nieszczęśliwszym wypadkiem podczas pisania postu. Nikt o zdrowych zmysłach podejmujący się takich tematów nie robi tego bez narzędzi.
Jako, że Mój zakład ma specjalizację dotyczącą silników i potrafimy podejść do pracy z pasją na fuszerkę nie ma już miejsca. Ale o to należy pytać klientów.
Pozdrawiam pokrzywdzonych przez innych mechaników;]
Mojemu klientowi życzę cierpliwości.
P.S. Nie sztuką jest wymienić cały komplet. Gdyby uszkodzeniu uległ któryś z elementów przekazujących napęd do kółka pośredniego rozrząd przestawiony byłby na obydwóch głowicach....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 527
- Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
tak, tylko jeszcze trzeba zdiagnozować co jest zepsuteSimon_pg pisze:Rozrząd ustawiany na blokady bo inaczej sobie tego nie wyobrażam. Kilkukrotna weryfikacja ustawień nie stwierdziła odchyłek mierzalnych za pomocą blokad. Pomiar oscyloskopem synchronizacji wałków ewidentnie wskazuje na jej brak. w tak niewielkiej wartości wręcz nie uchwytnej.
Mądrości dotyczące ustawiania rozrządu na śrubokręty jest chyba nieszczęśliwszym wypadkiem podczas pisania postu. Nikt o zdrowych zmysłach podejmujący się takich tematów nie robi tego bez narzędzi.
Jako, że Mój zakład ma specjalizację dotyczącą silników i potrafimy podejść do pracy z pasją na fuszerkę nie ma już miejsca. Ale o to należy pytać klientów.
Pozdrawiam pokrzywdzonych przez innych mechaników;]
Mojemu klientowi życzę cierpliwości.
P.S. Nie sztuką jest wymienić cały komplet. Gdyby uszkodzeniu uległ któryś z elementów przekazujących napęd do kółka pośredniego rozrząd przestawiony byłby na obydwóch głowicach....
a nie wymieniać po kolei aż coś zadziała
Simon_pg, Kolego... nie ma potrzeby się denerwować... poprostu staramy się w miarę możliwości pomóc naszemu Koledze a Twojemu klientowi... napewno nie umniejszając Twojej fachowości, gdyż nawet na oczy nie widzieliśmy Twojej pracy...
Poprostu skoro Kolega szuka tu pomocy... tzn., że coś jest nie tak... Rozumiem, że zajmujesz się cały czas jego autem?
Pozdrawiam i życzę spokojnego wieczoru...
Poprostu skoro Kolega szuka tu pomocy... tzn., że coś jest nie tak... Rozumiem, że zajmujesz się cały czas jego autem?
Pozdrawiam i życzę spokojnego wieczoru...
