[ A6 C6] Czy to padnieta maglownica ?
[ A6 C6] Czy to padnieta maglownica ?
tak jak w temacie ...
chyba tak nie powinno być?
update
chyba tak nie powinno być?
update
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2011, 18:12 przez Club RS6, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak, luz listwy, jak się motor odpali to jest kasowany przez układ wspomagania, jak nie wali przy włączonej pompie - to z tego co wiem, nie ma się czym przejmować, wA4 też tak tłukło i dalej lata na tym maglu i nic się nie dzieje, i tak też mi w serwisie powiedzieli - norma.wojoo pisze:dodam ze to ma takie cos tylko w jednym polozeniu jak kiera jest idealnie prosto jak rownież i koła ...
Wahacze, laczniki, gumy wszystko nowe![]()
[ Dodano: 2011-09-30, 13:17 ]
skrecajac w lewo/prawo nic nie stuka... na wlaczonym silniku zero jakichkolwiek objawow
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ewidentnie układ kierowniczy, kiera chodzi a koła stoją w miejscu czyli luz na przekładni lub na krzyżaku, ale biorąc pod uwagę ten hałas i stuki podczas jazdy na niewielkich nierównościach to obstawiam przekładnię. nie wiem na ile może jeszcze pomóc regulacja, ale jeśli stało się tak nagle to może tylko śruba się poluzowała, gdyby przekładnia siadała to powinieneś słyszeć coś wcześniej, chyba że nie zwróciłeś uwagi,
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
tej mam tak u siebie podobnie <szok> tylko ze nie wali tak mocno jak u ciebie... i troche przod auta plywa a w koleinach lekkich to nie idzie jej utrzymac prawie tak wygina kiera...
[ Dodano: 2011-09-30, 22:00 ]
dodam ze na parkingu czasem mam tak ze jak cofam albo skrecam na raz kierownica to jakies buczenie slyszalem nie raz...tez mam problem ale nie wiem co to...
[ Dodano: 2011-09-30, 22:00 ]
dodam ze na parkingu czasem mam tak ze jak cofam albo skrecam na raz kierownica to jakies buczenie slyszalem nie raz...tez mam problem ale nie wiem co to...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Rocznik: 2006
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
buczenie przy pełnym skręcie w prawo lub w lewo albo na obie strony może oznaczać niski poziom płynu do wspomagania
byłem u jednego mechanika sprawdzał i niby poziom był ok ale tam jest takie sitko zdradliwe które nie pozwala normalnie dolać płynu trzeba je podwazyć z jednej strony
zeby było odpowietrzenie i dopiero lać...
ale to nie wyjasnia stukania a jedynie takie buczenie czy jęczenie przy skręcie.
byłem u jednego mechanika sprawdzał i niby poziom był ok ale tam jest takie sitko zdradliwe które nie pozwala normalnie dolać płynu trzeba je podwazyć z jednej strony
zeby było odpowietrzenie i dopiero lać...
ale to nie wyjasnia stukania a jedynie takie buczenie czy jęczenie przy skręcie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Rocznik: 2006
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Tak tak masz rację... popierdzieliło mi się z hamulcowym bo miałem tez przypadek że płynu niby było ok a kontrolka hamulców się włączała0x4B25A pisze:vonito, sitko to masz raczej w zbiorniczku hamulcowym. U mnie masz normalnie korek z taką szpatułką, która jest zamoczona w płynie...

jednak buczenie też miałem i okazało się że płynu brakowało bardzo niewiele
a przy skręcie było już słychać tak więc warto to sprawdzić przed ewentualną zabawą z pompą.
- Marek.max
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 88
- Rejestracja: 29 sie 2009, 09:43
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
To ja dołoże swoje 5 groszy.
Pukał i pukało, diagnoza, wachacze, auto ma przelotu 300 tysi, auto na oryginalnych częściach więc i tak juz czas wymienić.
- wymieniłem komplet wachaczy (nadal puka)
- wymieniłem gumy i łączniki stabilizatora (nadal puka)
- wymieniłem przekładnie (nadal puka)
- wymieniłem amory bo i tak jeden wylał) nadal puka
- ogólnie wymieniłem wszystko co było możliwe z przodu co mogło pukać
a co się okazało???
podobno to się nie psuje, u mnie pozrywane były gumy, tulej wózka który do którego przykręcone jest zawieszenie.
po wymianie tych gum pukanie ucichło, ale........................tak czy siak, ałto po wymianie tego wszystkiego jeździ gorzej niż wcześniej, geometria kół zrobiona, a auto pływa, znosi na prawą stronę, w ogóle jakoś inaczej się to auto prowadzi i puka tyle tylko, że teraz takie inne pukanie, takie stłumione jak na nowych częściach, ale coś czuj, że i tak jest coś nie w porządku. Muszę umówić się w autoryzowanym serwisie na sprawdzenie czy poprzedni mechanik mi wszystko zrobił tak jak potrzeba.
Pukał i pukało, diagnoza, wachacze, auto ma przelotu 300 tysi, auto na oryginalnych częściach więc i tak juz czas wymienić.
- wymieniłem komplet wachaczy (nadal puka)
- wymieniłem gumy i łączniki stabilizatora (nadal puka)
- wymieniłem przekładnie (nadal puka)
- wymieniłem amory bo i tak jeden wylał) nadal puka
- ogólnie wymieniłem wszystko co było możliwe z przodu co mogło pukać
a co się okazało???
podobno to się nie psuje, u mnie pozrywane były gumy, tulej wózka który do którego przykręcone jest zawieszenie.
po wymianie tych gum pukanie ucichło, ale........................tak czy siak, ałto po wymianie tego wszystkiego jeździ gorzej niż wcześniej, geometria kół zrobiona, a auto pływa, znosi na prawą stronę, w ogóle jakoś inaczej się to auto prowadzi i puka tyle tylko, że teraz takie inne pukanie, takie stłumione jak na nowych częściach, ale coś czuj, że i tak jest coś nie w porządku. Muszę umówić się w autoryzowanym serwisie na sprawdzenie czy poprzedni mechanik mi wszystko zrobił tak jak potrzeba.