Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C6] Czy to padnieta maglownica ?

Zawieszenie
Club RS6

[ A6 C6] Czy to padnieta maglownica ?

Post autor: Club RS6 » 30 wrz 2011, 12:44

tak jak w temacie ...



chyba tak nie powinno być?

update

Ostatnio zmieniony 30 wrz 2011, 18:12 przez Club RS6, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 30 wrz 2011, 13:09

Ja pierdziu, ile to ma nalotu, bo wali gorzej niż s A80 :(
Ewidentnie jest coś nie tak, ale co tak wali - zawias sprawdzony ??
Krzyżak na kolumnie, a jak nie to magiel tłucze :(

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 30 wrz 2011, 13:16

dodam ze to ma takie cos tylko w jednym polozeniu jak kiera jest idealnie prosto jak rownież i koła ...

Wahacze, laczniki, gumy wszystko nowe :)

[ Dodano: 2011-09-30, 13:17 ]
skrecajac w lewo/prawo nic nie stuka... na wlaczonym silniku zero jakichkolwiek objawow

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 30 wrz 2011, 13:27

wojoo pisze:dodam ze to ma takie cos tylko w jednym polozeniu jak kiera jest idealnie prosto jak rownież i koła ...

Wahacze, laczniki, gumy wszystko nowe :)

[ Dodano: 2011-09-30, 13:17 ]
skrecajac w lewo/prawo nic nie stuka... na wlaczonym silniku zero jakichkolwiek objawow
Tak, luz listwy, jak się motor odpali to jest kasowany przez układ wspomagania, jak nie wali przy włączonej pompie - to z tego co wiem, nie ma się czym przejmować, wA4 też tak tłukło i dalej lata na tym maglu i nic się nie dzieje, i tak też mi w serwisie powiedzieli - norma.

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 30 wrz 2011, 13:31

ok, w takim razie moze mi ktos pomoze w diagnozie co mi wali przy niewielkich nierównościach? czasem jest to tak intensywne jakby strzelało z karabinu maszynowego :)

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 30 wrz 2011, 15:52

miałem podobnie jak siadała listwa ale dźwięk twojej jest taki jakby miała zaraz się rozpaść <szok>
na nierównościach wzdłużnych (koleiny) przy większych prędkościach nie lata ci przód auta??

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 30 wrz 2011, 15:56

coolmen77 pisze:ata ci przód auta
Co przez to rozumiesz?

te stukania slychac glownie przy nizszych predkosciach

Awatar użytkownika
Arrni
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 407
Rejestracja: 31 mar 2010, 09:58
Imię: Arni
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Arrni » 30 wrz 2011, 17:18

obywatelu a niemozesz sie przysluchac co tak napierdziela ? jedna glowa pod mache a 2 osoba neich sobie wiruje kierownica :) przy takim stukaniu momentalnie zdiagnozujesz usterke :)

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 30 wrz 2011, 17:28

ewidentnie układ kierowniczy, kiera chodzi a koła stoją w miejscu czyli luz na przekładni lub na krzyżaku, ale biorąc pod uwagę ten hałas i stuki podczas jazdy na niewielkich nierównościach to obstawiam przekładnię. nie wiem na ile może jeszcze pomóc regulacja, ale jeśli stało się tak nagle to może tylko śruba się poluzowała, gdyby przekładnia siadała to powinieneś słyszeć coś wcześniej, chyba że nie zwróciłeś uwagi,

Club RS6

Post autor: Club RS6 » 30 wrz 2011, 17:49

zaraz wrzuce dokladniejszy filmik

[ Dodano: 2011-09-30, 18:08 ]
jest -->

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: MaciejTFSI » 30 wrz 2011, 21:59

tej mam tak u siebie podobnie <szok> tylko ze nie wali tak mocno jak u ciebie... i troche przod auta plywa a w koleinach lekkich to nie idzie jej utrzymac prawie tak wygina kiera...

[ Dodano: 2011-09-30, 22:00 ]
dodam ze na parkingu czasem mam tak ze jak cofam albo skrecam na raz kierownica to jakies buczenie slyszalem nie raz...tez mam problem ale nie wiem co to...

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 16 lis 2011, 08:57

buczenie przy pełnym skręcie w prawo lub w lewo albo na obie strony może oznaczać niski poziom płynu do wspomagania
byłem u jednego mechanika sprawdzał i niby poziom był ok ale tam jest takie sitko zdradliwe które nie pozwala normalnie dolać płynu trzeba je podwazyć z jednej strony
zeby było odpowietrzenie i dopiero lać...
ale to nie wyjasnia stukania a jedynie takie buczenie czy jęczenie przy skręcie.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 16 lis 2011, 09:04

vonito, sitko to masz raczej w zbiorniczku hamulcowym. U mnie masz normalnie korek z taką szpatułką, która jest zamoczona w płynie...

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 16 lis 2011, 09:32

0x4B25A pisze:vonito, sitko to masz raczej w zbiorniczku hamulcowym. U mnie masz normalnie korek z taką szpatułką, która jest zamoczona w płynie...
Tak tak masz rację... popierdzieliło mi się z hamulcowym bo miałem tez przypadek że płynu niby było ok a kontrolka hamulców się włączała <okok>

jednak buczenie też miałem i okazało się że płynu brakowało bardzo niewiele
a przy skręcie było już słychać tak więc warto to sprawdzić przed ewentualną zabawą z pompą.

Awatar użytkownika
Marek.max
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 29 sie 2009, 09:43
Imię: Marcin
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Marek.max » 16 lis 2011, 12:42

To ja dołoże swoje 5 groszy.
Pukał i pukało, diagnoza, wachacze, auto ma przelotu 300 tysi, auto na oryginalnych częściach więc i tak juz czas wymienić.
- wymieniłem komplet wachaczy (nadal puka)
- wymieniłem gumy i łączniki stabilizatora (nadal puka)
- wymieniłem przekładnie (nadal puka)
- wymieniłem amory bo i tak jeden wylał) nadal puka
- ogólnie wymieniłem wszystko co było możliwe z przodu co mogło pukać

a co się okazało???

podobno to się nie psuje, u mnie pozrywane były gumy, tulej wózka który do którego przykręcone jest zawieszenie.

po wymianie tych gum pukanie ucichło, ale........................tak czy siak, ałto po wymianie tego wszystkiego jeździ gorzej niż wcześniej, geometria kół zrobiona, a auto pływa, znosi na prawą stronę, w ogóle jakoś inaczej się to auto prowadzi i puka tyle tylko, że teraz takie inne pukanie, takie stłumione jak na nowych częściach, ale coś czuj, że i tak jest coś nie w porządku. Muszę umówić się w autoryzowanym serwisie na sprawdzenie czy poprzedni mechanik mi wszystko zrobił tak jak potrzeba.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja