Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Udało się komuś usunąć drgania na jałowym?

Silniki benzynowe
Killer71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 18 sie 2010, 09:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Killer71 » 25 sie 2011, 08:49

Podajcie koledzy numer tych bosch'ów, proszę.
Moje Kochanie:)

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 25 sie 2011, 13:15

Killer71 pisze:Podajcie koledzy numer tych bosch'ów, proszę.
proszę: 0 242 240 653 - też u siebie ostatnio takie irydy 1elektrodowe założyłem
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

Maiki X
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 06 paź 2008, 22:45
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Maiki X » 25 sie 2011, 19:41

numer świec Beru to Z145 14fgr-6ddu

Killer71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 18 sie 2010, 09:22
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Killer71 » 27 sie 2011, 11:58

Dzięki, spróbuję Boscha.
Moje Kochanie:)

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: maro_stg » 31 sie 2011, 19:25

matelek pisze:ja mam rowniez zalozone inne - bosch platinum jednoelektrodowe i tak samo nie mam drgan i wypadania zaplonow (po polrocznej meczarni) :)
Mialem te ngk , kombinowalem z cewkami (nowe , uzywki) kable wn i nic - dopiero wlozenie innych swiec pomoglo.
NGK to schit :)
Ja mam już drugie NGK BKR6EKUB i nie narzekam - trzeba kupic te produkowane w Japonii!
Teraz chcę zmienic na irydowe żeby miec spokój na dłużej z wymianą świec - wytrzymują dwa razy tyle.

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 31 sie 2011, 20:19

maro_stg, a co ile zmieniasz te eNGKi? bo bosch irydy przewiduje na 30kkm
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

Marek3003
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 16 sty 2011, 22:40
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Marek3003 » 31 sie 2011, 22:22

Wydaje mi się, że drgania nie są wynikiem świec NGK. Mam delikatne na nowych NGK,
tak samo było na jednoelektrodowych Championa. Nadmienię, że moja miała po zakupie
z Niemiec zamontowane NGK ze znaczkiem Audi.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 01 wrz 2011, 09:38

Marek3003 pisze:Wydaje mi się, że drgania nie są wynikiem świec NGK. Mam delikatne na nowych NGK,
tak samo było na jednoelektrodowych Championa. Nadmienię, że moja miała po zakupie
z Niemiec zamontowane NGK ze znaczkiem Audi.
też mi się wydaje, że świece nie powodują tych przypadłości. jakieś 2 tygodnie temu wrzuciłem do siebie 1elektrodowe irydy boscha i może silnik ciut kulturalniej chodzi, bo stare 3elektrodowe ngk były tak zajechane że szok, ale delikatne drgania występują nadal. co lepsza w sobotę założyłem nowe kable beru i nie ma różnicy. planuję jeszcze przeczyścić przepustnicę, może to delikatnie pomoże.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

Maiki X
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 06 paź 2008, 22:45
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Maiki X » 01 wrz 2011, 19:59

z całym szacunkiem koledzy ale od świecy bardzo duzo zalezy, majac cały sprawny układ zapłonowy i słabą swiece to samochód i tak bedzie chodził jak wiemy co ... :)

Awatar użytkownika
maro_stg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: maro_stg » 01 wrz 2011, 21:35

hasek pisze:maro_stg, a co ile zmieniasz te eNGKi? bo bosch irydy przewiduje na 30kkm
co max 25 tkm i naprawdę jest ok

a co do irydowych to te 30 tkm to chyba troche mało?

ÂŚwiece naprawdę dużo dają, jak kupiłem auto to były jakieś Champion'y chodził równo ale przerywał na LPG.

Nowe świece NGK(made in japan) i przewody wn NGK i jest naprawdę ok

[ Dodano: 2011-09-01, 21:40 ]
hasek pisze:
Marek3003 pisze:Wydaje mi się, że drgania nie są wynikiem świec NGK. Mam delikatne na nowych NGK,
tak samo było na jednoelektrodowych Championa. Nadmienię, że moja miała po zakupie
z Niemiec zamontowane NGK ze znaczkiem Audi.
też mi się wydaje, że świece nie powodują tych przypadłości. jakieś 2 tygodnie temu wrzuciłem do siebie 1elektrodowe irydy boscha i może silnik ciut kulturalniej chodzi, bo stare 3elektrodowe ngk były tak zajechane że szok, ale delikatne drgania występują nadal. co lepsza w sobotę założyłem nowe kable beru i nie ma różnicy. planuję jeszcze przeczyścić przepustnicę, może to delikatnie pomoże.

U mnie w zeszłym roku czyszczenie przepustnicy i adaptacja dużo dały, potem świece NGK i nastepnie przewody NGK i jest bajka....

Fontesen

Post autor: Fontesen » 06 wrz 2011, 21:32

Mi jak na razie nie udało się nic zrobić z wibracjami. Nic się nie zmienia na gorsze, jest tak jak było. Jutro zmieniam uszczcelkę pod kolektorem wydechowym, bo podczas przyspieszania słychaćjakiś świst. PRzy okazji zobaczę łączenie kolektora z rurą wydechową.
Nie długo również wywalam katy i wstawiam tłumiki przelotowe, tylko nie mogę znaleść odpowiedniego wzoru, bo z tego co patzyłem to u nas są wejścia i wyjścia tak lekko pod skosem.

pancurski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 198
Rejestracja: 30 lip 2009, 13:07
Lokalizacja: Lublin/Slough

Post autor: pancurski » 15 wrz 2011, 09:28

Update.

Sondy, świece, ezektor zostały wymienione.
Zrobione czyszczenie układu wtryskowego (bez dolotu)
Bez zmian czyli drgania na jałowym są. Szczególnie z prawej strony. Wydaje mi się także, że drgania występują na zagrzanym silniku. Po porannym odpaleniu wydaje się OK.

Może to katalizator?

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 15 wrz 2011, 14:05

a sondy sprawdziles? na zimnym silniku sondy pracuja na sztywno - moze warto spr ?

pancurski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 198
Rejestracja: 30 lip 2009, 13:07
Lokalizacja: Lublin/Slough

Post autor: pancurski » 15 wrz 2011, 14:09

matelek pisze:a sondy sprawdziles? na zimnym silniku sondy pracuja na sztywno - moze warto spr ?
jest sens sprawdzać, skoro założone zostały dwa tygodnie temu (nówki Bosch) i żadnych błędów nie wypluwają?

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 15 wrz 2011, 17:04

owszem ze jest.
wiem z wlasnego doswiadczenia - swiece nowe do wymiany , sondy nowe do wymiany .
Vag nie zawsze wypluje blad.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja