[A6 C5] Udało się komuś usunąć drgania na jałowym?
proszę: 0 242 240 653 - też u siebie ostatnio takie irydy 1elektrodowe założyłemKiller71 pisze:Podajcie koledzy numer tych bosch'ów, proszę.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
- maro_stg
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Ja mam już drugie NGK BKR6EKUB i nie narzekam - trzeba kupic te produkowane w Japonii!matelek pisze:ja mam rowniez zalozone inne - bosch platinum jednoelektrodowe i tak samo nie mam drgan i wypadania zaplonow (po polrocznej meczarni)
Mialem te ngk , kombinowalem z cewkami (nowe , uzywki) kable wn i nic - dopiero wlozenie innych swiec pomoglo.
NGK to schit
Teraz chcę zmienic na irydowe żeby miec spokój na dłużej z wymianą świec - wytrzymują dwa razy tyle.
też mi się wydaje, że świece nie powodują tych przypadłości. jakieś 2 tygodnie temu wrzuciłem do siebie 1elektrodowe irydy boscha i może silnik ciut kulturalniej chodzi, bo stare 3elektrodowe ngk były tak zajechane że szok, ale delikatne drgania występują nadal. co lepsza w sobotę założyłem nowe kable beru i nie ma różnicy. planuję jeszcze przeczyścić przepustnicę, może to delikatnie pomoże.Marek3003 pisze:Wydaje mi się, że drgania nie są wynikiem świec NGK. Mam delikatne na nowych NGK,
tak samo było na jednoelektrodowych Championa. Nadmienię, że moja miała po zakupie
z Niemiec zamontowane NGK ze znaczkiem Audi.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
- maro_stg
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 232
- Rejestracja: 25 lip 2011, 23:04
- Lokalizacja: Starogard Gdański
co max 25 tkm i naprawdę jest okhasek pisze:maro_stg, a co ile zmieniasz te eNGKi? bo bosch irydy przewiduje na 30kkm
a co do irydowych to te 30 tkm to chyba troche mało?
ÂŚwiece naprawdę dużo dają, jak kupiłem auto to były jakieś Champion'y chodził równo ale przerywał na LPG.
Nowe świece NGK(made in japan) i przewody wn NGK i jest naprawdę ok
[ Dodano: 2011-09-01, 21:40 ]
hasek pisze:też mi się wydaje, że świece nie powodują tych przypadłości. jakieś 2 tygodnie temu wrzuciłem do siebie 1elektrodowe irydy boscha i może silnik ciut kulturalniej chodzi, bo stare 3elektrodowe ngk były tak zajechane że szok, ale delikatne drgania występują nadal. co lepsza w sobotę założyłem nowe kable beru i nie ma różnicy. planuję jeszcze przeczyścić przepustnicę, może to delikatnie pomoże.Marek3003 pisze:Wydaje mi się, że drgania nie są wynikiem świec NGK. Mam delikatne na nowych NGK,
tak samo było na jednoelektrodowych Championa. Nadmienię, że moja miała po zakupie
z Niemiec zamontowane NGK ze znaczkiem Audi.
U mnie w zeszłym roku czyszczenie przepustnicy i adaptacja dużo dały, potem świece NGK i nastepnie przewody NGK i jest bajka....
Mi jak na razie nie udało się nic zrobić z wibracjami. Nic się nie zmienia na gorsze, jest tak jak było. Jutro zmieniam uszczcelkę pod kolektorem wydechowym, bo podczas przyspieszania słychaćjakiś świst. PRzy okazji zobaczę łączenie kolektora z rurą wydechową.
Nie długo również wywalam katy i wstawiam tłumiki przelotowe, tylko nie mogę znaleść odpowiedniego wzoru, bo z tego co patzyłem to u nas są wejścia i wyjścia tak lekko pod skosem.
Nie długo również wywalam katy i wstawiam tłumiki przelotowe, tylko nie mogę znaleść odpowiedniego wzoru, bo z tego co patzyłem to u nas są wejścia i wyjścia tak lekko pod skosem.