Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ RS? 4.2 V8 ] By Seba;-)

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
The Rock

Post autor: The Rock » 14 sie 2011, 13:59

O kur... będzie się działo ile przywidujesz mocy z 350 ps . Pięknie to wygląda <lol> <lol>

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 14 sie 2011, 14:59

D@mi@n 2.8 pisze:I nie dopierdzielił śrub albo przykrecil tylko na dwie :)
No nie do końca. Jak dopierdzielił śruby to jest metoda MKM.. jak przykręcił tylko dwie to jest o jedną z bani <rotfl>

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 14 sie 2011, 16:42

raggaman, D@mi@n 2.8, nie wiem jak ktoś by miał w tym silniku wyciągnąć turbiny bez wyjęcia silnika? Jest to poprostu nie możliwe.
Jest tak mało miejsca że nawet jakby jakimś cudem odkręcił śruby to i tak nie wyjmie turbin.
The Rock, zobaczymy na ile sprzęt się wystroi,
myśle że 350 to takie minimum jakie powinno być :)
A taki wynik jaki mnie zadowoli narazie to 380 <lol>

Awatar użytkownika
D@mi@n 2.8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: D@mi@n 2.8 » 14 sie 2011, 16:53

No to Sebastian musisz się zdziwić bo mechanik w Lubartowie wyciąga :D
Pozdrawiam
D@MI@N

Awatar użytkownika
Mlodyrzeszow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 530
Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
Imię: Henryk
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Mlodyrzeszow » 14 sie 2011, 16:57

jestem pod wielkim wrazeniem twoich prac niech moc bedzie z toba :) <okok>

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 14 sie 2011, 17:07

D@mi@n 2.8, z 2.7? Wiesz ale jak widziałem jak to jest wszystko upchane,
to nie ma możliwości że to będzie dobrze zrobione.
Może wyciągnie,ale ja bym sie bał do kogoś takiego auto oddać. :)
Mlodyrzeszow, heheh, jeszcze nie skończyłem tego a juz mam nowe pomysły ;)

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 14 sie 2011, 17:11

sebastian855 pisze:D@mi@n 2.8, z 2.7? Wiesz ale jak widziałem jak to jest wszystko upchane,
to nie ma możliwości że to będzie dobrze zrobione.
Może wyciągnie,ale ja bym sie bał do kogoś takiego auto oddać. :)
Dziwna teoria. Koledze z A4 klubu zepsuło się S4 podczas odwiedzin u mnie. Jedna z turbin poszła się kochac.. mój mechanik ogarnął temat wymiany turbiny bez wyciągania silnika bo po prostu nie widział takiej potrzeby..Auto jeździ, wszystko podkładane tak jak powinno byc.
Morał..kto nie umie..ten wyciąga <rotfl>

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 14 sie 2011, 17:15

raggaman, no to wszystko jasne :)
W s4 jest to trochę innaczej.
U mnie całość ogarnia kolega który sam jeździ s4 i u siebie wyciagał kiedyś turbiny bez wyjęcia silnika,
ale w a6 i do tego z automatem jest to nie wykonalne :)
Nawet po założeniu nowych turbin ciężko było silnik upchnąć z powrotem do auta,
musiał troszkę przerobić przewody od turbin. <okok>

Awatar użytkownika
D@mi@n 2.8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 22 lis 2009, 22:48
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: D@mi@n 2.8 » 14 sie 2011, 17:29

Ragga no też mówię o Moskalu :D :D
Dlaczego przy tiptronicu miało by być mniej miejsca?
Pozdrawiam
D@MI@N

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 14 sie 2011, 17:32

D@mi@n 2.8, Bo tip jest sporo większy od manuala.
Mnie też się to wydawało dziwne bo jakby nie było s4 jest mniejsze od a6 i teoretycznie powinno być więcej miejsca.
W praktyce jednak w a6 jest w okolicach turbin mniej miejsca.

marpis

Post autor: marpis » 14 sie 2011, 21:41

Sebastian855, szacuneczek!
Jestem pełen podziwu dla Twoich modyfikacji <okok>

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 21 sie 2011, 18:58

Zdesio już wyrezany ;-)
Narazie wersja 1.0
Całość jeszcze pójdzie do lakierowania, bo w obecnej wersji wygląda jakby wlot był kanciaty,a w rzeczywistości jest ładnie zaokrąglony, tylko z uwagi na czarny lakier wewnątrz tego nie widać. ;-)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 21 sie 2011, 19:04

no i jak na pierwszy raz zajebi....ie wyszło , ale opanujemy to jak będzie wiecej czasu :)
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 21 sie 2011, 19:16

Oczywiście nie obyło sie bez fachowej pomocy i kilku porad od Wujka Westa.
Jeszcze raz dzięki Wujek ;)

gość_

Post autor: gość_ » 21 sie 2011, 19:41

a grill tez będziesz zmieniał w ten deseń? bo trochę to teraz się gryzie. Fajna robota

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja