The Rock, chromowane się zlewają i nie widać wyraźnie kształtu lampy w środku,
a czarne bardziej kontrastują, i ogólnie jakoś mi się bardziej widzą do mojego koloru.
A co do świecenia to niebo a ziemia, te świecą dwa razy lepiej niż ori <szok>
budzynek, jak masz dobrze wystrojony gaz to z turbinami się nic złego nie stanie,
z resztą sam wiesz bo jeździsz z turbo w gazie,
tutaj jest tylko ta różnica że są dwie.
[ Dodano: 2011-07-27, 17:59 ]
Coolery z RS6 niestety nie zmieściły się do mojego furaka,
więc zakupiłem właśnie takie cóś :-D
Borek123 pisze:FMIC znacznie lepszą opcją :D.
A co do lamp przednich, to jestem na nie. Ale Twój gust, Twoje auto, nikt Ci niczego nie zabroni.
tez bylem na nie ale na zywo o wiele lepiej
to teraz z 400psow bedzie
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
Sebastian855, hamowałeś może już autko?
Fajnie jakbyś miał jakieś dane odnośnie ilości koni przed i po wymianie intercoolerów na jeden duży. Jakby zysk był jakiś sensowny to może jeszcze ktoś by poszedł Twoim śladem
marpis, ostatni wykres mam z pierwszego programu:
tyle było przy ładowaniu 1 bar.
Potem robiłem korektę na więcej ,ale nie hamowałem po tym.
Obecnie mam ładowanie na poziomie 1.2 bara, szacowane jest na około 290-300PS.
Po zmianie coolera też narazie nie będę hamował, bo przymierzam się do dalszych prac,
więc nie ma narazie sensu hamować
Jak dobrze pójdzie to jutro się wezmę za montaż,
i mam nadzieje w piątek najpóźniej autem wyjechać
[ Dodano: 2011-07-30, 07:53 ]
No i w końcu zamontowany
Pierwsze fotki kiepskiej jakości ale na początek mogą być
Bestia. Wszystko pasowało bez problemu,czy trzeba było coś rzeźbić?
Jest to cooler dedykowany do naszych aut? Jaki jest koszt takiego coolera?Morze być PW.
Dobra robota.
Należy się
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
marpis, jestem mega zadowolony z tego rozwiązania
Co do osiągów to jest tak:
W całym zakresie obrotów jest chodzenie rewelacyjne, przez co silnik lepiej i łatwiej pracuje. Po założeniu objętość układu dolotowego się sporooo zwiększyła,
przez co turbiny muszą sie więcej napracować żeby napełnić układ,
co skutkuje spadkiem ciśnienia doładowania, w moim przypadku o 0.1 - 0.2 bara,
jednak pomimo tego niższego ładowania silnik pracuje sprawniej ,
a osiągi nieco sie poprawiły.
Idealny efekt będzie wtedy kiedy się zrobi korektę softu
Wtedy będzie kosmos
Ja narazie korekty nie będę robił, bo mam zamiar rezac dalej,
i strojenie będzie dopier wtedy jak już wszystko zagości pod maską
emilzizi, Trzeba było rzeźbić sporo, generalnie lekko dociąć zderzak od wewnątrz,
dorobić mocowanie coolera, i wszystkie rurki do podłączenia.
Dużo spawania i mierzenia, ale efekt zajeb.....
Narazie wyrezałem takie kratki :-D A już niedługo będzie do kompletu grill i wiekszy środkowy wlot. :mrgreen: