[ RS? 4.2 V8 ] By Seba;-)
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
The Rock, chromowane się zlewają i nie widać wyraźnie kształtu lampy w środku,
a czarne bardziej kontrastują, i ogólnie jakoś mi się bardziej widzą do mojego koloru.
A co do świecenia to niebo a ziemia, te świecą dwa razy lepiej niż ori <szok>
budzynek, jak masz dobrze wystrojony gaz to z turbinami się nic złego nie stanie,
z resztą sam wiesz bo jeździsz z turbo w gazie,
tutaj jest tylko ta różnica że są dwie.
[ Dodano: 2011-07-27, 17:59 ]
Coolery z RS6 niestety nie zmieściły się do mojego furaka,
więc zakupiłem właśnie takie cóś :-D
a czarne bardziej kontrastują, i ogólnie jakoś mi się bardziej widzą do mojego koloru.
A co do świecenia to niebo a ziemia, te świecą dwa razy lepiej niż ori <szok>
budzynek, jak masz dobrze wystrojony gaz to z turbinami się nic złego nie stanie,
z resztą sam wiesz bo jeździsz z turbo w gazie,
tutaj jest tylko ta różnica że są dwie.
[ Dodano: 2011-07-27, 17:59 ]
Coolery z RS6 niestety nie zmieściły się do mojego furaka,
więc zakupiłem właśnie takie cóś :-D
- lady monia
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 116
- Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
- Lokalizacja: Katowice/Sławków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
- Lokalizacja: Radlin / Hagen
- Kontakt:
tez bylem na nie ale na zywo o wiele lepiejBorek123 pisze:FMIC znacznie lepszą opcją :D.
A co do lamp przednich, to jestem na nie. Ale Twój gust, Twoje auto, nikt Ci niczego nie zabroni.
to teraz z 400psow bedzie
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
marpis, ostatni wykres mam z pierwszego programu:
tyle było przy ładowaniu 1 bar.
Potem robiłem korektę na więcej ,ale nie hamowałem po tym.
Obecnie mam ładowanie na poziomie 1.2 bara, szacowane jest na około 290-300PS.
Po zmianie coolera też narazie nie będę hamował, bo przymierzam się do dalszych prac,
więc nie ma narazie sensu hamować
Jak dobrze pójdzie to jutro się wezmę za montaż,
i mam nadzieje w piątek najpóźniej autem wyjechać
[ Dodano: 2011-07-30, 07:53 ]
No i w końcu zamontowany
Pierwsze fotki kiepskiej jakości ale na początek mogą być
tyle było przy ładowaniu 1 bar.
Potem robiłem korektę na więcej ,ale nie hamowałem po tym.
Obecnie mam ładowanie na poziomie 1.2 bara, szacowane jest na około 290-300PS.
Po zmianie coolera też narazie nie będę hamował, bo przymierzam się do dalszych prac,
więc nie ma narazie sensu hamować
Jak dobrze pójdzie to jutro się wezmę za montaż,
i mam nadzieje w piątek najpóźniej autem wyjechać
[ Dodano: 2011-07-30, 07:53 ]
No i w końcu zamontowany
Pierwsze fotki kiepskiej jakości ale na początek mogą być
- lady monia
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 116
- Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
- Lokalizacja: Katowice/Sławków
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
marpis, jestem mega zadowolony z tego rozwiązania
Co do osiągów to jest tak:
W całym zakresie obrotów jest chodzenie rewelacyjne, przez co silnik lepiej i łatwiej pracuje. Po założeniu objętość układu dolotowego się sporooo zwiększyła,
przez co turbiny muszą sie więcej napracować żeby napełnić układ,
co skutkuje spadkiem ciśnienia doładowania, w moim przypadku o 0.1 - 0.2 bara,
jednak pomimo tego niższego ładowania silnik pracuje sprawniej ,
a osiągi nieco sie poprawiły.
Idealny efekt będzie wtedy kiedy się zrobi korektę softu
Wtedy będzie kosmos
Ja narazie korekty nie będę robił, bo mam zamiar rezac dalej,
i strojenie będzie dopier wtedy jak już wszystko zagości pod maską
emilzizi, Trzeba było rzeźbić sporo, generalnie lekko dociąć zderzak od wewnątrz,
dorobić mocowanie coolera, i wszystkie rurki do podłączenia.
Dużo spawania i mierzenia, ale efekt zajeb.....
Narazie wyrezałem takie kratki :-D A już niedługo będzie do kompletu grill i wiekszy środkowy wlot. :mrgreen:
Co do osiągów to jest tak:
W całym zakresie obrotów jest chodzenie rewelacyjne, przez co silnik lepiej i łatwiej pracuje. Po założeniu objętość układu dolotowego się sporooo zwiększyła,
przez co turbiny muszą sie więcej napracować żeby napełnić układ,
co skutkuje spadkiem ciśnienia doładowania, w moim przypadku o 0.1 - 0.2 bara,
jednak pomimo tego niższego ładowania silnik pracuje sprawniej ,
a osiągi nieco sie poprawiły.
Idealny efekt będzie wtedy kiedy się zrobi korektę softu
Wtedy będzie kosmos
Ja narazie korekty nie będę robił, bo mam zamiar rezac dalej,
i strojenie będzie dopier wtedy jak już wszystko zagości pod maską
emilzizi, Trzeba było rzeźbić sporo, generalnie lekko dociąć zderzak od wewnątrz,
dorobić mocowanie coolera, i wszystkie rurki do podłączenia.
Dużo spawania i mierzenia, ale efekt zajeb.....
Narazie wyrezałem takie kratki :-D A już niedługo będzie do kompletu grill i wiekszy środkowy wlot. :mrgreen:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga