Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ RS? 4.2 V8 ] By Seba;-)

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 26 lip 2011, 18:55

The Rock, chromowane się zlewają i nie widać wyraźnie kształtu lampy w środku,
a czarne bardziej kontrastują, i ogólnie jakoś mi się bardziej widzą do mojego koloru. :)
A co do świecenia to niebo a ziemia, te świecą dwa razy lepiej niż ori <szok>

budzynek, jak masz dobrze wystrojony gaz to z turbinami się nic złego nie stanie,
z resztą sam wiesz bo jeździsz z turbo w gazie,
tutaj jest tylko ta różnica że są dwie. :)

[ Dodano: 2011-07-27, 17:59 ]
Coolery z RS6 niestety nie zmieściły się do mojego furaka,
więc zakupiłem właśnie takie cóś :-D
Obrazek

Awatar użytkownika
lady monia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
Lokalizacja: Katowice/Sławków

Post autor: lady monia » 27 lip 2011, 18:01

sebastian855, super :>
Helmut, zielony bolid :-)Już wzmocniony Helmut 400 koników :-) a zapowiada się więcej :-)

Awatar użytkownika
Borek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 01 mar 2011, 20:08
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: Borek123 » 27 lip 2011, 18:29

FMIC znacznie lepszą opcją :D.
A co do lamp przednich, to jestem na nie. Ale Twój gust, Twoje auto, nikt Ci niczego nie zabroni.

m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 27 lip 2011, 18:40

Borek123 pisze:FMIC znacznie lepszą opcją :D.
A co do lamp przednich, to jestem na nie. Ale Twój gust, Twoje auto, nikt Ci niczego nie zabroni.
tez bylem na nie ale na zywo o wiele lepiej

to teraz z 400psow bedzie <lol> <lol> <brawo>
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 27 lip 2011, 18:43

m3rvin pisze:to teraz z 400psow bedzie
na 400Ps-ów to jeszcze trochę więcej trzeba zainwestować,
ale kto wie, moze kiedyś sie uda tyle wykrzesać :)

Awatar użytkownika
Borek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 01 mar 2011, 20:08
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: Borek123 » 27 lip 2011, 18:53

m3rvin, mi by raczej się nie spodobały, nie podobają mi się nawet te ledowe in-pro z tyłu, więc te z przodu tym bardziej mi się nie spodobają :).

marpis

Post autor: marpis » 27 lip 2011, 19:19

Sebastian855, hamowałeś może już autko?
Fajnie jakbyś miał jakieś dane odnośnie ilości koni przed i po wymianie intercoolerów na jeden duży. Jakby zysk był jakiś sensowny to może jeszcze ktoś by poszedł Twoim śladem ;-)

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 27 lip 2011, 19:40

marpis, ostatni wykres mam z pierwszego programu:
Obrazek
tyle było przy ładowaniu 1 bar.
Potem robiłem korektę na więcej ,ale nie hamowałem po tym.
Obecnie mam ładowanie na poziomie 1.2 bara, szacowane jest na około 290-300PS.

Po zmianie coolera też narazie nie będę hamował, bo przymierzam się do dalszych prac,
więc nie ma narazie sensu hamować ;)
Jak dobrze pójdzie to jutro się wezmę za montaż,
i mam nadzieje w piątek najpóźniej autem wyjechać <lol>

[ Dodano: 2011-07-30, 07:53 ]
No i w końcu zamontowany <rotfl>
Pierwsze fotki kiepskiej jakości ale na początek mogą być :)

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
lady monia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
Lokalizacja: Katowice/Sławków

Post autor: lady monia » 30 lip 2011, 08:08

:)
Helmut, zielony bolid :-)Już wzmocniony Helmut 400 koników :-) a zapowiada się więcej :-)

marpis

Post autor: marpis » 30 lip 2011, 13:37

No pięknie <okok>
Daj znać czy odczuwasz poprawę osiągów jakąś, bo prawdę powiedziawszy też się zastanawiam nad podobnym rozwiązaniem ;-)

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 30 lip 2011, 14:16

Bestia. ;) Wszystko pasowało bez problemu,czy trzeba było coś rzeźbić?
Jest to cooler dedykowany do naszych aut? Jaki jest koszt takiego coolera?Morze być PW.
Dobra robota.
Należy się <piwo> <piwo>
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 30 lip 2011, 16:54

marpis, jestem mega zadowolony z tego rozwiązania <lol>
Co do osiągów to jest tak:
W całym zakresie obrotów jest chodzenie rewelacyjne, przez co silnik lepiej i łatwiej pracuje. Po założeniu objętość układu dolotowego się sporooo zwiększyła,
przez co turbiny muszą sie więcej napracować żeby napełnić układ,
co skutkuje spadkiem ciśnienia doładowania, w moim przypadku o 0.1 - 0.2 bara,
jednak pomimo tego niższego ładowania silnik pracuje sprawniej ,
a osiągi nieco sie poprawiły.
Idealny efekt będzie wtedy kiedy się zrobi korektę softu <rotfl>
Wtedy będzie kosmos :)
Ja narazie korekty nie będę robił, bo mam zamiar rezac dalej,
i strojenie będzie dopier wtedy jak już wszystko zagości pod maską <rotfl>

emilzizi, Trzeba było rzeźbić sporo, generalnie lekko dociąć zderzak od wewnątrz,
dorobić mocowanie coolera, i wszystkie rurki do podłączenia.
Dużo spawania i mierzenia, ale efekt zajeb..... <radocha>

Narazie wyrezałem takie kratki :-D A już niedługo będzie do kompletu grill i wiekszy środkowy wlot. :mrgreen:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Mati_20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 19 paź 2010, 11:39
Lokalizacja: K-Koźle (Dziergowice)

Post autor: Mati_20 » 30 lip 2011, 17:39

No ładnie ładnie a krateczki wyszły super prawie jak u mnie :) hehe tylko ja na razie bocznych nie rzeźbie :)
Wszystko zaczeło się od niej audi 100 C3 1.8 benzyna sedan :)

Awatar użytkownika
emilzizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 594
Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
Imię: Emil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: emilzizi » 30 lip 2011, 19:21

Taka nie pozorna ......... <rotfl>
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm

The Rock

Post autor: The Rock » 30 lip 2011, 21:59

Seba będziesz u nas w poniedziałek ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga