[ A6 C5] Klima sama sie wyłącza.
[ A6 C5] Klima sama sie wyłącza.
Witam,
Podczas jazdy klima działa bez zarzutu, problem pojawia sie na wolnych obrotach. Mianowicie, gdy stanę na dłużej na światłach lub w korku kompresor klimy wyłączy się (widzę to po obrotach silnika - spadną na sekundę do 500) następnie od razu sie załączy, pochodzi chwilkę i znów sie wyłączy... i tak w koło, przez co telepie mi niuńką. Podczas jazdy jest OK, chłodzi, grzeje i suszy jak należy. Do tego, gdy stoję w korku w upale, to temperatura silnika wzrasta do 100 stC <szok> jak wyłączę klimę to spada do swoich 90 stC. VAG nie komunikuje sie ze sterownikiem klimy - wywala komunikat: "zbyt dużo błędów w komunikacji" - ale to akurat może być przez to, że mam silnik AGL, a on nie lubi sie z VAGiną Co o tym myślicie?
Podczas jazdy klima działa bez zarzutu, problem pojawia sie na wolnych obrotach. Mianowicie, gdy stanę na dłużej na światłach lub w korku kompresor klimy wyłączy się (widzę to po obrotach silnika - spadną na sekundę do 500) następnie od razu sie załączy, pochodzi chwilkę i znów sie wyłączy... i tak w koło, przez co telepie mi niuńką. Podczas jazdy jest OK, chłodzi, grzeje i suszy jak należy. Do tego, gdy stoję w korku w upale, to temperatura silnika wzrasta do 100 stC <szok> jak wyłączę klimę to spada do swoich 90 stC. VAG nie komunikuje sie ze sterownikiem klimy - wywala komunikat: "zbyt dużo błędów w komunikacji" - ale to akurat może być przez to, że mam silnik AGL, a on nie lubi sie z VAGiną Co o tym myślicie?
Moje Kochanie:)
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
OK, sprawdzę ten wiatrak... jak przestanie padać deszcz. Jeśli nie będzie się kręcił, to co mam zrobić? Od razu kupić nowy, czy też jest jakaś procedura sprawdzania po drodze do niego poszczególnych elementów typu przekaźnik, bezpiecznik itp? Dziwi mnie tylko fakt, że w trybie AUTO kompresor wyłącza i załącza się samoczynnie - czy to może być od niesprawnego wiatraka??? Sprawdzę jeszcze tylko czy mam typ GATE, czy VALEO.
http://allegro.pl/wentylator-klimatyzac ... 07421.html
Znalazłem takie, chyba będą pasować
http://allegro.pl/wentylator-klimatyzac ... 07421.html
Znalazłem takie, chyba będą pasować
Moje Kochanie:)
Wiatrak jest padnięty. Zasilanie dochodzi, sprawdzałem na kostce. Kostka jest okrągła, więc wiatrak jest firmy Valeo. Czy ktoś już wymieniał taki wiatrak? Czy ten z linku powyżej będzie dobry? Pewnie potrzebny jest garaż z kanałem i czteropak piwa:) Jakieś specjalne klucze, czy osprzęt?
Moje Kochanie:)
- dio
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 311
- Rejestracja: 04 gru 2010, 15:55
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LTM/lubelskie
Jeżeli masz zdolności manualne, to wymień same szczotki w wiatraku. Troszkę więcej roboty, a koszt znacznie mniejszy.
Tu masz wszystko opisane: a6-c5-wentylator-klimatyzacji-vt22349.htm
Tu masz wszystko opisane: a6-c5-wentylator-klimatyzacji-vt22349.htm
Ja przerabiałem wymianę szczotek nie jest to rudne tylko kup dobre szczotki.Natomiast w wyjęciem wiatraka poradzisz sobie bez problemu kanał nie potrzebny wystarczy raz położyć się pod samochodem,trzeba zdjąć osłonę dolną silnika i bez problemu masz dostęp do mocowania przewodów od wiatraka.Ale proponuję wymianę szczotek na nowe i dopiero jak te się skończą to wymienisz cały wentylator.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga