[S6 C5] S6 4.2 340KM / sciema / in-pro / manual ;)
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Wydaje mi się czy jak na Skę to biedna wersja ? Czujników parkowania nie ma,navi nie ma,xenonów nie ma. Nie wiem czego tam jeszcze brakuje,ale ja u siebie mam vebasto itp,itd a nie mam s-ki tylko jak to niektórzy mówią "zwykłą 4,2".
Czy jak założyłeś ledy do tyłu to pojawiły się błędy ? Kupiłem takie same do siebie i się zastanawiam jak będzie.
Czy jak założyłeś ledy do tyłu to pojawiły się błędy ? Kupiłem takie same do siebie i się zastanawiam jak będzie.
xenony ma ori razem z dzialajacym samopoziomem i spryskami jak kazda s6 w standardzie kolego....
fakt
nie ma navi i czujnikow parkowania tez fakt...
nie ma jeszcze elektrycznej rolety tylnej i recznych w bocznych tylnych drzwiach
nie ma tez tempomatu
ale co najwazniejsze ma manual i jest serwisowana do 2010r w aso a teraz w serwisie zajmujacym sie tylko audi i ma udokumentowany przebieg i dla mnie to bylo najwazniejsze przy kupnie
po zalozeniu ledow zero bledow ... wszystko plug & play
fakt
nie ma navi i czujnikow parkowania tez fakt...
nie ma jeszcze elektrycznej rolety tylnej i recznych w bocznych tylnych drzwiach
nie ma tez tempomatu
ale co najwazniejsze ma manual i jest serwisowana do 2010r w aso a teraz w serwisie zajmujacym sie tylko audi i ma udokumentowany przebieg i dla mnie to bylo najwazniejsze przy kupnie
po zalozeniu ledow zero bledow ... wszystko plug & play
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
jeden woli to a drugi co innego
jak dla mnie automat jest ok ale w nowych autach
niestety w budzie c5 czy to s6 czy a6 4.2 automat strasznie zmula.... co widac chociazby po danych katalogowych s6 man i tip czy tam s8 man i tip.
ale skoro auto juz duzo pali to niech chociaz jakos jedzie ... czego niestety nie mozna powiedziec o zwyklych a8 4.2 czy a6 4.2
ale ile ludzi tyle opinii ... wiec kto co lubi
jak dla mnie automat jest ok ale w nowych autach
niestety w budzie c5 czy to s6 czy a6 4.2 automat strasznie zmula.... co widac chociazby po danych katalogowych s6 man i tip czy tam s8 man i tip.
ale skoro auto juz duzo pali to niech chociaz jakos jedzie ... czego niestety nie mozna powiedziec o zwyklych a8 4.2 czy a6 4.2
ale ile ludzi tyle opinii ... wiec kto co lubi
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
- wujek_maciej
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
- Lokalizacja: kartuzy/gdynia
prawda co manual to manualwujek_maciej pisze:manual to manual.. tymbardziej w s6c5 w sedanie rarytasik
stare tipy z mulaja do nowych nic nie mam
nie hamowalem i znam problemy v8 w audi i to nie tylko s6 ... tak samo s4 / s8 / a8 4.2 a6 4.2 itd... wiem ze wychodza wyniki nieraz 280km a nieraz sie uda 320km ...... rs4 b7 nie jest lepsze jesli chodzi o spadek mocylabiss pisze:No tak,szczególnie,że s-ki często mają zamiast 340 koni 280.Hamowałeś swoje auto.Tam pewnie więcej nie zostało.
co nie zmienia faktu ze s6 manual odwdziecza sie za spalanie chociaz tym ze jakos jedzie czego nie mozna powiedziec o a6 4.2 tip... pali duzo a nie jedzie.
druga sprawa to dla mnie problemem nie jest obsluga sprzegla w mocnym aucie, ty moze z tym masz problem dlatego masz tipa ( tak wiem wiem ze w a6 4.2 byl tylko tip ) ale tak serio to nie wiem jak slabo trzeba jezdzic zeby zmarnowac cala przewage manuala i dostac od tipa ...labiss pisze: No i to sprzęgło . . . Trzeba umieć jeździć,żeby te dane katalogowe osiągać,a tipem to baba cię objedzie jak jeździć nie umiesz.
a ile KM zostalo nie wiem nie jestem wrozbita ... ale licznikowo do 280km/h idzie
z s5 4.2 tip coupe z pod swiatel wygralem wiec mysle ze zdrowa seria w moim jest jest jak na audikowskie v8
z s5 na autostradzie dostalem rejestracja costam AWON jesli dobrze pamietam....
no i 750i dostala tez od 0-200 sromotnie
jak kiedys bede miec troche czasu to podjade na hamownie i zmierze ile jest....
pomysl ile u ciebie zostalo lepiej z tych "katalogowych" 300KM ....
i nie szukaj problemu w tym temacie bo widze ze cos cie boli... jak masz sie czegos czepiac to sobie odpusc i jezdzij dalej zmulonym tipem.
dziekuje dobranoc i koniec OT ...
jesli cos nie jest na temat tego auta prosze o nie kontynuowanie dyskusji typu manual czy tiptronic czy trzymanie serii przez v8 w audi ... jak ktos chce to sobie niech zalozy nowy watek
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Tak jak pisałem wyżej - hamowałem swoje auto i trzyma serię.
Tak na marginesie to ta 1 sek. do 100 km/h różnicy to jest pewnie różnica o połowę maski i to pod warunkiem,że tak jak pisałem wyżej - pojedziesz jak kierowca testowy Audi.
Objechałem s-kę dwa razy do 100 km/h więc mam inne zdanie na temat tego co lepiej jedzie tip w stanie jak moje auto czy s-ka do której ktoś pakuje 5 tys. w felgi i glebe zamiast sobie np. rozrząd wymienić.
A te twoje umiejętności obsługi sprzęgła . . . Ciekawe kiedy znowu będziesz wymieniał.
Tak na marginesie to ta 1 sek. do 100 km/h różnicy to jest pewnie różnica o połowę maski i to pod warunkiem,że tak jak pisałem wyżej - pojedziesz jak kierowca testowy Audi.
Objechałem s-kę dwa razy do 100 km/h więc mam inne zdanie na temat tego co lepiej jedzie tip w stanie jak moje auto czy s-ka do której ktoś pakuje 5 tys. w felgi i glebe zamiast sobie np. rozrząd wymienić.
A te twoje umiejętności obsługi sprzęgła . . . Ciekawe kiedy znowu będziesz wymieniał.
Ostatnio zmieniony 10 lip 2011, 18:02 przez labiss, łącznie zmieniany 1 raz.
1. pokaz wykres
2. takie bajki z objechaniem eski to zachowaj dla siebie
3. zapraszam na kreske moge sie zalozyc jaki bedzie wynik a6 4.2 tip vs s6 manual
4. gdybys przeczytal uwaznie temeat co do sprzegla to wiedzialbys ze przy 130 000km moze juz puscic seryjne sprzeglo i to nie tyle tarcza co docisk puscil .... jak kupowalem auto bylo juz slychac przy puszczaniu sprzegla ze docisk niedlugo bedzie do wymiany i byl wiec to nie moje umiejetnosci wrozbito tylko zmeczenie materialu bo przez 10 lat i 130 000km w takim aucie ma prawo sie zajechac sprzeglo.
5. prosze juz nie odzywaj sie w moim temacie bo nie dojdziemy do porozumienia ...
6. 1s do 100km/h to jest wiecej niz polowa maski.... a myslisz ze powyzej 100km/h tip jest szybszy niz manual... eh
7. zaloz temat o swoim aucie i tam sobie pisz co chcesz i bajki opowiadaj
8. patrz punkt 5.
2. takie bajki z objechaniem eski to zachowaj dla siebie
3. zapraszam na kreske moge sie zalozyc jaki bedzie wynik a6 4.2 tip vs s6 manual
4. gdybys przeczytal uwaznie temeat co do sprzegla to wiedzialbys ze przy 130 000km moze juz puscic seryjne sprzeglo i to nie tyle tarcza co docisk puscil .... jak kupowalem auto bylo juz slychac przy puszczaniu sprzegla ze docisk niedlugo bedzie do wymiany i byl wiec to nie moje umiejetnosci wrozbito tylko zmeczenie materialu bo przez 10 lat i 130 000km w takim aucie ma prawo sie zajechac sprzeglo.
5. prosze juz nie odzywaj sie w moim temacie bo nie dojdziemy do porozumienia ...
6. 1s do 100km/h to jest wiecej niz polowa maski.... a myslisz ze powyzej 100km/h tip jest szybszy niz manual... eh
7. zaloz temat o swoim aucie i tam sobie pisz co chcesz i bajki opowiadaj
8. patrz punkt 5.
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
To nie bajki z objechaniem eski tylko autopsja. Takie wyżyłowane silniki na maxa właśnie gubią moc.Normalna sprawa,ze jak z 4,2 wyciągnął ktoś 300 koni i z tego samego silnika 340 to chyba wiadomo który pierwszy się zjebie i wypracuje mechanikę.
Tak,tak.Po 130 tys. pada sprzęgło. Się nie umie jeździć to pada.Proste.Tylko u ciebie przebieg to 124 tysiące. Hah,pewnie taka sama prawda z tym przebiegiem jak ta moc 340 koni i to,ze nie twoje umiejetnosci zajechaly sprzeglo w sportowym aucie.
Heh,mocne. Pewnie z 500 najechane.
http://img29.imageshack.us/i/52584395.jpg/
Tak,tak.Po 130 tys. pada sprzęgło. Się nie umie jeździć to pada.Proste.Tylko u ciebie przebieg to 124 tysiące. Hah,pewnie taka sama prawda z tym przebiegiem jak ta moc 340 koni i to,ze nie twoje umiejetnosci zajechaly sprzeglo w sportowym aucie.
Heh,mocne. Pewnie z 500 najechane.
http://img29.imageshack.us/i/52584395.jpg/
widac tutaj kompleksy
tylko ze ja mam historie od 2000r do 2010r w aso
1 wlasciel 2000-2002r niemiec
2 wlasciciel 2002r - 2010r niemiec ta sama miejscowosc i te same nazwisko
i teraz nadal serwisowana w warsztacie zajmujacym sie tylko i wylacznie audi
kazdy wpis w ksiazce i po vinie w serwisie jak sprawdzisz sie zgadza
wiec to ze ty masz nakulane w tym swoim parchu pol banki to nie znaczy ze kazde auto tyle ma
ja kupilem jak miala 120 tys km obecnie ma 132 tys km +/- ... jak kupilem to widzialem ze niedlugo cos bedzie trzeba zrobic z dociskiem bo przy zmianie biegow bylo slychac pukniecie .... docisk poszedl ale tarcza w idealnym stanie
sprawdz sobie kolego jak dziala sprzeglo i po co jest ten docisk i co go zuzywa ... co z nim robi np hamowanie biegami i wtedy sie wypowiadaj
tarcza byla w bdb stanie.
to normalne ze sprzeglo w mocnym aucie nie wytrzyma tyle ile w duzo slabszym. Pozatym nie wiem jak jezdzili poprzedni wlasciciele
i prosze cie juz nie wypowiadaj sie tutaj jezdzij dalej tym swoim parchem bez wykresu ktorego wstyd pokazac i dalej opowiadaj bajki co nim nie objechales ... ja mam to gleboko w powazaniu.
wiec nie pisz tu juz nic farmazonie i wrozbito
tylko ze ja mam historie od 2000r do 2010r w aso
1 wlasciel 2000-2002r niemiec
2 wlasciciel 2002r - 2010r niemiec ta sama miejscowosc i te same nazwisko
i teraz nadal serwisowana w warsztacie zajmujacym sie tylko i wylacznie audi
kazdy wpis w ksiazce i po vinie w serwisie jak sprawdzisz sie zgadza
wiec to ze ty masz nakulane w tym swoim parchu pol banki to nie znaczy ze kazde auto tyle ma
ja kupilem jak miala 120 tys km obecnie ma 132 tys km +/- ... jak kupilem to widzialem ze niedlugo cos bedzie trzeba zrobic z dociskiem bo przy zmianie biegow bylo slychac pukniecie .... docisk poszedl ale tarcza w idealnym stanie
sprawdz sobie kolego jak dziala sprzeglo i po co jest ten docisk i co go zuzywa ... co z nim robi np hamowanie biegami i wtedy sie wypowiadaj
tarcza byla w bdb stanie.
to normalne ze sprzeglo w mocnym aucie nie wytrzyma tyle ile w duzo slabszym. Pozatym nie wiem jak jezdzili poprzedni wlasciciele
i prosze cie juz nie wypowiadaj sie tutaj jezdzij dalej tym swoim parchem bez wykresu ktorego wstyd pokazac i dalej opowiadaj bajki co nim nie objechales ... ja mam to gleboko w powazaniu.
wiec nie pisz tu juz nic farmazonie i wrozbito
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga