wujek_maciej pisze:manual to manual.. tymbardziej w s6c5 w sedanie

rarytasik


prawda

co manual to manual
stare tipy z mulaja

do nowych nic nie mam
labiss pisze:No tak,szczególnie,że s-ki często mają zamiast 340 koni 280.Hamowałeś swoje auto.Tam pewnie więcej nie zostało.
nie hamowalem i znam problemy v8 w audi i to nie tylko s6 ... tak samo s4 / s8 / a8 4.2 a6 4.2 itd... wiem ze wychodza wyniki nieraz 280km a nieraz sie uda 320km ...... rs4 b7 nie jest lepsze jesli chodzi o spadek mocy

co nie zmienia faktu ze s6 manual odwdziecza sie za spalanie chociaz tym ze jakos jedzie czego nie mozna powiedziec o a6 4.2 tip... pali duzo a nie jedzie.
labiss pisze:
No i to sprzęgło . . . Trzeba umieć jeździć,żeby te dane katalogowe osiągać,a tipem to baba cię objedzie jak jeździć nie umiesz.
druga sprawa to dla mnie problemem nie jest obsluga sprzegla w mocnym aucie, ty moze z tym masz problem dlatego masz tipa ( tak wiem wiem ze w a6 4.2 byl tylko tip )

ale tak serio to nie wiem jak slabo trzeba jezdzic zeby zmarnowac cala przewage manuala i dostac od tipa ...
a ile KM zostalo nie wiem nie jestem wrozbita ... ale licznikowo do 280km/h idzie
z s5 4.2 tip coupe z pod swiatel wygralem wiec mysle ze zdrowa seria w moim jest jest jak na audikowskie v8
z s5 na autostradzie dostalem rejestracja costam AWON jesli dobrze pamietam....
no i 750i dostala tez od 0-200 sromotnie

jak kiedys bede miec troche czasu to podjade na hamownie i zmierze ile jest....
pomysl ile u ciebie zostalo lepiej z tych "katalogowych" 300KM ....

i nie szukaj problemu w tym temacie bo widze ze cos cie boli... jak masz sie czegos czepiac to sobie odpusc i jezdzij dalej zmulonym tipem.
dziekuje dobranoc i koniec OT ...
jesli cos nie jest na temat tego auta prosze o nie kontynuowanie dyskusji typu manual czy tiptronic czy trzymanie serii przez v8 w audi ... jak ktos chce to sobie niech zalozy nowy watek