kolego rozwiń toaltium pisze:Nie chcą FSI. bo FSI nie da się na gaz przerobić
Bestia C6 4.2 V8 LOWTEC\RS6\9x19" Zdjęcia str. 5 , 7
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 333
- Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie
Lipton pisze:kolego rozwiń toaltium pisze:Nie chcą FSI. bo FSI nie da się na gaz przerobić
Wydaje mi sie ze głównym powodem jest to ze FSI sa poprotsu kontrukacjami ktore nie ciesza sie dobra slawą i osobiscie bym nie chciał FSI posiadac ze wzgledu na awaryjnosc jak i zbierajacy sie w duzym stopniu tak popularny nagar przy wtryskach wplywajacy na znaczny spadek mocy po kilkudziesieciu tysiacach
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
takie male OT
FSI mozna przerobic na gaz np brc i landi-renzo juz maja instalacje do wtryskow bezposrednich.
niestety musi to byc zrobione tak ze jest wtryskiwana i benzyna i lpg... co nie daje juz takich oszczednosci a dodatkowo podnosi koszty montazu instalacji... wiec taka instalacja zwraca sie duzo dluzej niz klasyczna sekwencja.
a drugi problem fsi tak jak radek pisal to gromadzacy sie nagar kto chce poczytac wiecej niech poczyta na racingforum temat o nagarze w rs4 b7 i spadkach mocy oraz czyszczeniu co paredziesiat tys km .
radek_s4 a nie szukales jakiegos gwintu zamiast tych sprezyn ?
jednak po billsteinie zejsc do lowteca to troche niedosyt
FSI mozna przerobic na gaz np brc i landi-renzo juz maja instalacje do wtryskow bezposrednich.
niestety musi to byc zrobione tak ze jest wtryskiwana i benzyna i lpg... co nie daje juz takich oszczednosci a dodatkowo podnosi koszty montazu instalacji... wiec taka instalacja zwraca sie duzo dluzej niz klasyczna sekwencja.
a drugi problem fsi tak jak radek pisal to gromadzacy sie nagar kto chce poczytac wiecej niech poczyta na racingforum temat o nagarze w rs4 b7 i spadkach mocy oraz czyszczeniu co paredziesiat tys km .
radek_s4 a nie szukales jakiegos gwintu zamiast tych sprezyn ?
jednak po billsteinie zejsc do lowteca to troche niedosyt
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 333
- Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie
Nowak_zg pisze:takie male OT
FSI mozna przerobic na gaz np brc i landi-renzo juz maja instalacje do wtryskow bezposrednich.
niestety musi to byc zrobione tak ze jest wtryskiwana i benzyna i lpg... co nie daje juz takich oszczednosci a dodatkowo podnosi koszty montazu instalacji... wiec taka instalacja zwraca sie duzo dluzej niz klasyczna sekwencja.
a drugi problem fsi tak jak radek pisal to gromadzacy sie nagar kto chce poczytac wiecej niech poczyta na racingforum temat o nagarze w rs4 b7 i spadkach mocy oraz czyszczeniu co paredziesiat tys km .
radek_s4 a nie szukales jakiegos gwintu zamiast tych sprezyn ?
jednak po billsteinie zejsc do lowteca to troche niedosyt
Siemka nie szukałem do niej bo nie chcialem juz miec az tak sztywno jak e esce a dzieki tym sprezynom jest bardzo fajnie tak akurat moze jak kiedys pojawi sie jakas okazja to zmienie zdanie ale narazie jestem zadowolony
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 166
- Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:28
- Lokalizacja: Gostynin, Wólka Nosowska
RS4B7 4,2 FSI - szczególny przypadek motoru pobierającego oliwę, ja bym tej skorupy powstałej z oleju nagarem nie nazwał...Nowak_zg pisze:takie male OT
FSI mozna przerobic na gaz np brc i landi-renzo juz maja instalacje do wtryskow bezposrednich.
niestety musi to byc zrobione tak ze jest wtryskiwana i benzyna i lpg... co nie daje juz takich oszczednosci a dodatkowo podnosi koszty montazu instalacji... wiec taka instalacja zwraca sie duzo dluzej niz klasyczna sekwencja.
a drugi problem fsi tak jak radek pisal to gromadzacy sie nagar kto chce poczytac wiecej niech poczyta na racingforum temat o nagarze w rs4 b7 i spadkach mocy oraz czyszczeniu co paredziesiat tys km .
Cześć Radek,
ja założyłem zawieszenie gwintowane LOWTEC H9.2 i jestem zadowolony.
Nie jest typowo twarde jak na gwint przystało ale za to z rodziną normalnie na piknik można pojechać.
No i przyznam że cena jest w miarę rozsądna, więc temat polecam.
Bardzo podoba mi się w którą strone idziesz z samochodem ale nie zakładaj czarnego felunku bo już nie będzie żadnych szczegułów widać.
pozdrawiam
ja założyłem zawieszenie gwintowane LOWTEC H9.2 i jestem zadowolony.
Nie jest typowo twarde jak na gwint przystało ale za to z rodziną normalnie na piknik można pojechać.
No i przyznam że cena jest w miarę rozsądna, więc temat polecam.
Bardzo podoba mi się w którą strone idziesz z samochodem ale nie zakładaj czarnego felunku bo już nie będzie żadnych szczegułów widać.
pozdrawiam
Masz na zachete pare fotek a6 c6 z pl na gwincie z passata b6 na maksa podniesione do gory ( tak tak ... do gory )
felgi: Kleemann TS 6 - 3tlg przod 9,5x19 a tył 10,5x19. Opony 225/35 i 235/35.
felgi: Kleemann TS 6 - 3tlg przod 9,5x19 a tył 10,5x19. Opony 225/35 i 235/35.
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
gwint fk z passata b6 i pewnie dlatego tak dziwnie na a6 to dziala
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 333
- Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie
No to mnie rozjeb....łeś ta niunią wygląda niesamowicie ! ! ! Szukam juz gwintu do swojej hehe ale te felgi to tez zajebisty kosmos tylko czy on nie ma quattro ze ma rozne rozmiary Bo ja bym u siebie nie mogl tak poszaleć ze wzgledu na quattro.
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 333
- Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie
Lalka na długo poszukiwanych nowych butach 9x19" oponki 235/35/19 czyli takie jak w Esce były na koniec
[ Dodano: 2011-06-23, 14:56 ]
[ Dodano: 2011-06-23, 15:00 ]
Do przodu czekam jeszcze na dystanse 7mm by fele ciut bardziej wypuścic oraz w garazu lezy juz grill RS6 4f ktory czeka na dzien wolnego
[ Dodano: 2011-06-23, 14:56 ]
[ Dodano: 2011-06-23, 15:00 ]
Do przodu czekam jeszcze na dystanse 7mm by fele ciut bardziej wypuścic oraz w garazu lezy juz grill RS6 4f ktory czeka na dzien wolnego
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga