Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Bestia C6 4.2 V8 LOWTEC\RS6\9x19" Zdjęcia str. 5 , 7

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 30 maja 2011, 10:40

altium pisze:Nie chcą FSI. bo FSI nie da się na gaz przerobić <lol>
kolego rozwiń to ;)
Obrazek

radek_s4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie

Post autor: radek_s4 » 30 maja 2011, 10:46

Lipton pisze:
altium pisze:Nie chcą FSI. bo FSI nie da się na gaz przerobić <lol>
kolego rozwiń to ;)

Wydaje mi sie ze głównym powodem jest to ze FSI sa poprotsu kontrukacjami ktore nie ciesza sie dobra slawą i osobiscie bym nie chciał FSI posiadac ze wzgledu na awaryjnosc jak i zbierajacy sie w duzym stopniu tak popularny nagar przy wtryskach wplywajacy na znaczny spadek mocy po kilkudziesieciu tysiacach :|
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >

Awatar użytkownika
Nowak_zg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 243
Rejestracja: 19 paź 2010, 12:06
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Nowak_zg » 31 maja 2011, 08:27

takie male OT
FSI mozna przerobic na gaz np brc i landi-renzo juz maja instalacje do wtryskow bezposrednich.
niestety musi to byc zrobione tak ze jest wtryskiwana i benzyna i lpg... co nie daje juz takich oszczednosci a dodatkowo podnosi koszty montazu instalacji... wiec taka instalacja zwraca sie duzo dluzej niz klasyczna sekwencja.

a drugi problem fsi tak jak radek pisal to gromadzacy sie nagar ;) kto chce poczytac wiecej niech poczyta na racingforum temat o nagarze w rs4 b7 i spadkach mocy oraz czyszczeniu co paredziesiat tys km ;).

radek_s4 a nie szukales jakiegos gwintu zamiast tych sprezyn ?
jednak po billsteinie zejsc do lowteca to troche niedosyt ;)
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875

radek_s4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie

Post autor: radek_s4 » 31 maja 2011, 09:25

Nowak_zg pisze:takie male OT
FSI mozna przerobic na gaz np brc i landi-renzo juz maja instalacje do wtryskow bezposrednich.
niestety musi to byc zrobione tak ze jest wtryskiwana i benzyna i lpg... co nie daje juz takich oszczednosci a dodatkowo podnosi koszty montazu instalacji... wiec taka instalacja zwraca sie duzo dluzej niz klasyczna sekwencja.

a drugi problem fsi tak jak radek pisal to gromadzacy sie nagar ;) kto chce poczytac wiecej niech poczyta na racingforum temat o nagarze w rs4 b7 i spadkach mocy oraz czyszczeniu co paredziesiat tys km ;).

radek_s4 a nie szukales jakiegos gwintu zamiast tych sprezyn ?
jednak po billsteinie zejsc do lowteca to troche niedosyt ;)

Siemka nie szukałem do niej bo nie chcialem juz miec az tak sztywno :) jak e esce a dzieki tym sprezynom jest bardzo fajnie tak akurat :) moze jak kiedys pojawi sie jakas okazja to zmienie zdanie :) ale narazie jestem zadowolony
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >

altium
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:28
Lokalizacja: Gostynin, Wólka Nosowska

Post autor: altium » 02 cze 2011, 18:48

Nowak_zg pisze:takie male OT
FSI mozna przerobic na gaz np brc i landi-renzo juz maja instalacje do wtryskow bezposrednich.
niestety musi to byc zrobione tak ze jest wtryskiwana i benzyna i lpg... co nie daje juz takich oszczednosci a dodatkowo podnosi koszty montazu instalacji... wiec taka instalacja zwraca sie duzo dluzej niz klasyczna sekwencja.

a drugi problem fsi tak jak radek pisal to gromadzacy sie nagar ;) kto chce poczytac wiecej niech poczyta na racingforum temat o nagarze w rs4 b7 i spadkach mocy oraz czyszczeniu co paredziesiat tys km ;).
RS4B7 4,2 FSI - szczególny przypadek motoru pobierającego oliwę, ja bym tej skorupy powstałej z oleju nagarem nie nazwał...

Awatar użytkownika
Artoone
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 30 sty 2009, 20:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Artoone » 06 cze 2011, 11:36

Cześć Radek,
ja założyłem zawieszenie gwintowane LOWTEC H9.2 i jestem zadowolony.
Nie jest typowo twarde jak na gwint przystało ale za to z rodziną normalnie na piknik można pojechać.

No i przyznam że cena jest w miarę rozsądna, więc temat polecam.

Bardzo podoba mi się w którą strone idziesz z samochodem ale nie zakładaj czarnego felunku bo już nie będzie żadnych szczegułów widać.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Nowak_zg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 243
Rejestracja: 19 paź 2010, 12:06
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Nowak_zg » 17 cze 2011, 14:38

Masz na zachete pare fotek a6 c6 z pl na gwincie z passata b6 na maksa podniesione do gory ( tak tak ... do gory :) )
felgi: Kleemann TS 6 - 3tlg przod 9,5x19 a tył 10,5x19. Opony 225/35 i 235/35.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875

Awatar użytkownika
Nowak_zg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 243
Rejestracja: 19 paź 2010, 12:06
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Nowak_zg » 17 cze 2011, 16:59

gwint fk z passata b6 i pewnie dlatego tak dziwnie na a6 to dziala ;)
Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=61875

Awatar użytkownika
Borek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 01 mar 2011, 20:08
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: Borek123 » 17 cze 2011, 18:41

Dirty, sposób właściciela tej C6 na jazdę po Warszawie
Obrazek

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 19 cze 2011, 10:15

Nowak_zg pisze:Masz na zachete pare fotek a6 c6 z pl na gwincie z passata b6 na maksa podniesione do gory ( tak tak ... do gory :) )
felgi: Kleemann TS 6 - 3tlg przod 9,5x19 a tył 10,5x19. Opony 225/35 i 235/35.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Kurde jak on tym jezdzi ja mialem tylko 30mm w c6 obnizony i jak jechalem w polance to slychac bylo jak hacze pokrywa plastikowa pod silnikiem a tu super wyglad ale jak tym jezdzic

Awatar użytkownika
Masta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 352
Rejestracja: 25 lip 2009, 18:57
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubelskie, Teraz za granicą.
Kontakt:

Post autor: Masta » 19 cze 2011, 17:45

jak dla mnie to strasznie to wygląda hehe tak jak by ktoś do auta wrzucił ze dwie tony ziemniaków <mysli> mowa tu o tej audi na zawiasie paska
Jest - Volvo C70 II 2.5T

Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 199
Rejestracja: 27 gru 2010, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Shark » 19 cze 2011, 19:31

Znam człowieka to nie jego pierwszy tak niski samochód, jeździ normalnie na co dzień po warszawie i w cale nie wybiera "lepszych" dróg, kwestia przyzwyczajenie i podejścia. Wiecie obok kolein zazwyczaj asfalt jest wyżej ;)

radek_s4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie

Post autor: radek_s4 » 19 cze 2011, 20:40

Nowak_zg pisze:Masz na zachete pare fotek a6 c6 z pl na gwincie z passata b6 na maksa podniesione do gory ( tak tak ... do gory :) )
felgi: Kleemann TS 6 - 3tlg przod 9,5x19 a tył 10,5x19. Opony 225/35 i 235/35.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No to mnie rozjeb....łeś <lol> ta niunią wygląda niesamowicie <okok> ! ! ! Szukam juz gwintu do swojej hehe ale te felgi to tez zajebisty kosmos tylko czy on nie ma quattro ze ma rozne rozmiary ?? Bo ja bym u siebie nie mogl tak poszaleć ze wzgledu na quattro. <okok> <okok> <okok> <okok> <okok> <okok> <okok> <okok> <okok> <okok> <okok>
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >

Awatar użytkownika
kasiarka
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 02 kwie 2011, 20:41
Lokalizacja: Olecko

Post autor: kasiarka » 19 cze 2011, 22:45

bardzo fajne autko. Sam takie chcę sobie kupić, ale to za parę lat, ponieważ teraz akurat nie mam funduszy na takie autko ;p

pozdrawiam Radek

radek_s4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie

Post autor: radek_s4 » 23 cze 2011, 14:54

Lalka na długo poszukiwanych nowych butach 9x19" oponki 235/35/19 czyli takie jak w Esce były na koniec ;) <lol>

[ Dodano: 2011-06-23, 14:56 ]
<lol>

[ Dodano: 2011-06-23, 15:00 ]
Do przodu czekam jeszcze na dystanse 7mm by fele ciut bardziej wypuścic oraz w garazu lezy juz grill RS6 4f ktory czeka na dzien wolnego :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga