takie male OT
FSI mozna przerobic na gaz np brc i landi-renzo juz maja instalacje do wtryskow bezposrednich.
niestety musi to byc zrobione tak ze jest wtryskiwana i benzyna i lpg... co nie daje juz takich oszczednosci a dodatkowo podnosi koszty montazu instalacji... wiec taka instalacja zwraca sie duzo dluzej niz klasyczna sekwencja.
a drugi problem fsi tak jak radek pisal to gromadzacy sie nagar

kto chce poczytac wiecej niech poczyta na racingforum temat o nagarze w rs4 b7 i spadkach mocy oraz czyszczeniu co paredziesiat tys km

.
radek_s4 a nie szukales jakiegos gwintu zamiast tych sprezyn ?
jednak po billsteinie zejsc do lowteca to troche niedosyt

Bylo: a4 b5 1.9tdi 140KM, TT 1.8T 180KM, S6 C5 4.2 340KM, S6 C6 5.2 435KM, A8 D3 4.2 334KM
Jest: Corvette C6 6.0 404KM
viewtopic.php?t=61875