Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5+Lpg] Czasem zgaśnie

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 22 maja 2011, 03:34

diabeelek, odpowiednie wynosza 800. Zaadoptuj jeszcze raz, a jak nie pomoze to licz na to, ze sama sie po jakis 50 km dostosuje.. Dlatego wlasnie do adaptacji przepustnica powinna byc czysta!

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 22 maja 2011, 12:24

arkadiuso pisze:Jak masz Vaga to sprawdź korekty pojeździj na PB zobacz jakie są później jazda na LPG muszą być takie same..
Tylko przed tą operacją skasuj błędy nawet jak ich nie będzie bo wyzerują się wtedy korekty i zobaczysz jakie są tylko na PB zrób z 40km na samej PB..\
Jak będziesz potrzebował pomocy to napisz wyjaśnię jak to dokładnie zrobić..

[ Dodano: 2011-05-20, 20:17 ]
diabeelek pisze:bo szarpie przy przyspieszaniu
Kiedy filtry wymieniane??
jak odczytac i zapisac te korekty na pb i lpg bo jutro jade w trase to bym od razu to zrobil.

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 22 maja 2011, 17:50

Wejdź w blok silnika kanał 33 to krótkoterminowe natomiast 32 to długoterminowe spisz wartości z 32 albo zapamiętaj powinny być w przedziale -5 do +5..
podczas jazdy obserwuj korekty krótkie czyli 33 powinny falować w przedziale -10 do +10 z lekką odchyłką..
kliknij w kasuj błędy nawet jak ich nie będzie wyzerują się korekty wtedy masz czysto przełączasz na PB i tak przejedz z 30-40km zapamiętaj później jazda na LPG korekty muszą być takie same..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 22 maja 2011, 19:45

czyli jak dobrze rozumiem wchodze w 01 engine pozniej 04 basic settings i daje kanal 33 i 32? wszystko na odpalonym?

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 22 maja 2011, 20:06

diabeelek pisze: 01 engine pozniej 04 basic settings i daje kanal 33 i 32? wszystko na odpalonym?
Tak jest. Silnik, bloki i potem wpisujesz numery. :)

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 22 maja 2011, 21:59

diabeelek pisze:wszystko na odpalonym?
długoterminowe można tylko po przekręceniu kluczyka na zapłon..
krótkie podczas jazdy na rozgrzanym silniku..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 24 maja 2011, 10:47

Będę to sprawdzał tylko pożyczę od kogoś laptopa a czy w razie jak korekty na LPG i PB będą inne to można to regulować czy nie?
Jeszcze myślałem nad zmianą mojego gazu tj.
reduktor KME Silver na KME Gold bym zmienił
i wtryski Valtec 3ohm zmieniłbym na 6szt Matrix HS.211.10
Dobry to wybór czy na razie i tak posprawdzać te korekty?

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 24 maja 2011, 12:49

kme gold ok ale pomyśl nad Hana zamiast Matrix.. ewentualnie jak się już zdecydujesz na Matrix do dobre filtry..

[ Dodano: 2011-05-24, 12:50 ]
na początek sprawdź korekty nic to nie kosztuje a będziesz wiedział jak działa..
jeszcze valteci lubią się rozjechać co jakiś czas ale to już sprawdzisz przez kompa od gazu..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 24 maja 2011, 18:08

A jeśli Hana to jakie?
Mam do wyboru:
1. Matrix HS - 135 zł ( z wtyczką )
2. Hana H2000 - 120 zł ( z przejściówką Valtek/Hana )
3. Hana H2100 - 185 zł ( z przejściówką Valtek/Hana )
4. Magic Jet pojedynczy - 55 zł

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 24 maja 2011, 19:28

Może fassi1 się wypowie wtedy bierz to co poleci.. ewentualnie napisz do niego..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 07 cze 2011, 21:33

Sprawdziłem te korekty ale nie jestem pewny czy to na pewno te bloki ponieważ w przypadku gazu i benzyny wyświetlało się 1,30-1,45ms.
Ponadto dzisiaj ze znajomym coś rzeźbiliśmy przy aucie, wyczyściliśmy i skalibrowaliśmy te Valteki na skok 0,45 i podkręciliśmy ciśnienie na Silverze do 1.27. Powiem tak auto jeździ jak marzenie. Czy takie ciśnienie grozi czymś nie miłym?
Przez ile czasu będę miał tak dobrze chodzące auto?

Awatar użytkownika
arkadiuso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
Imię: Arkadiusz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arkadiuso » 08 cze 2011, 06:40

korekty powinny wyglądać tak Obrazek
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 08 cze 2011, 20:45

Gaz wyregulowany wszystko jest cacy oprócz jednej sprawy.
Czasem auto jak chce odpalić kreci rozrusznikiem 1sek. wskakuje na obroty i gaśnie (no chyba że dodam gazu w tym samym czasie to jest ok), i dalej trzymam kluczyk i kręci rozrusznikiem ale już trzeba poczekać około 3-5 sekund i wtedy zapala bez nogi w podłodze. na vagu brak błedów

danmal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 07 maja 2011, 09:37
Lokalizacja: Olsztyn/Augustów
Kontakt:

Post autor: danmal » 09 cze 2011, 00:46

U siebie mam podobne problemy, silnik 2,8 193 km :( Auto mam od jakiegoś 1,5 miesiąca, na początku wszystko było ok ale z czasem zaczęły dziać się jakieś cyrki- pojawiły się problemy przy odpalaniu, falowanie obrotów, znaczyny spadek mocy podczas jazdy na LPG oraz przygasanie silnika. Poszukiwania przyczyny zacząłem od zmiany filtrów paliwa, powietrza, filtra w gazie przy okazji okazało się, że wtryski gazowe nadają się do wymiany więc je również wymieniłem. Przez około 2 tygodnie wszystko było ok ale problemy później znów wrociły, w między czasie zmieniłem rorząd ale dopiero 3-4 dni po zmianie pojawiły się problemy więc przypuszczam, że rorząd zmieniony został prawidłowo. Zmieniłem również 2 sondy lambda za katalizatorami, świecie i przewody, a problemy nie ustępują co najgorsze kończą mi się już pomysły i fundusze na naprawy auta ?
Może ktoś ma pomysł gdzie leży problem w moim przypadku ?

Petroniusz566
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 827
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
Imię: Patryk
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Petroniusz566 » 09 cze 2011, 01:06

danmal, nie napisałeś nic o przepływce i odmie.. Sondy za katalizatorami nie mają wpływu na pracę silnika.. należałoby się zająć tymi przed katami.. Można by jeszcze sprawdzić czystość przepustnicy z adaptacją i uszczelkę kolektora wydechowego.. jak widzisz jest jeszcze dużo do sprawdzenia :)
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja