[ A6 C5+Lpg] Czasem zgaśnie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
jak odczytac i zapisac te korekty na pb i lpg bo jutro jade w trase to bym od razu to zrobil.arkadiuso pisze:Jak masz Vaga to sprawdź korekty pojeździj na PB zobacz jakie są później jazda na LPG muszą być takie same..
Tylko przed tą operacją skasuj błędy nawet jak ich nie będzie bo wyzerują się wtedy korekty i zobaczysz jakie są tylko na PB zrób z 40km na samej PB..\
Jak będziesz potrzebował pomocy to napisz wyjaśnię jak to dokładnie zrobić..
[ Dodano: 2011-05-20, 20:17 ]Kiedy filtry wymieniane??diabeelek pisze:bo szarpie przy przyspieszaniu
- arkadiuso
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
- Imię: Arkadiusz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
Wejdź w blok silnika kanał 33 to krótkoterminowe natomiast 32 to długoterminowe spisz wartości z 32 albo zapamiętaj powinny być w przedziale -5 do +5..
podczas jazdy obserwuj korekty krótkie czyli 33 powinny falować w przedziale -10 do +10 z lekką odchyłką..
kliknij w kasuj błędy nawet jak ich nie będzie wyzerują się korekty wtedy masz czysto przełączasz na PB i tak przejedz z 30-40km zapamiętaj później jazda na LPG korekty muszą być takie same..
podczas jazdy obserwuj korekty krótkie czyli 33 powinny falować w przedziale -10 do +10 z lekką odchyłką..
kliknij w kasuj błędy nawet jak ich nie będzie wyzerują się korekty wtedy masz czysto przełączasz na PB i tak przejedz z 30-40km zapamiętaj później jazda na LPG korekty muszą być takie same..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
Będę to sprawdzał tylko pożyczę od kogoś laptopa a czy w razie jak korekty na LPG i PB będą inne to można to regulować czy nie?
Jeszcze myślałem nad zmianą mojego gazu tj.
reduktor KME Silver na KME Gold bym zmienił
i wtryski Valtec 3ohm zmieniłbym na 6szt Matrix HS.211.10
Dobry to wybór czy na razie i tak posprawdzać te korekty?
Jeszcze myślałem nad zmianą mojego gazu tj.
reduktor KME Silver na KME Gold bym zmienił
i wtryski Valtec 3ohm zmieniłbym na 6szt Matrix HS.211.10
Dobry to wybór czy na razie i tak posprawdzać te korekty?
- arkadiuso
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 24 cze 2010, 00:02
- Imię: Arkadiusz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
kme gold ok ale pomyśl nad Hana zamiast Matrix.. ewentualnie jak się już zdecydujesz na Matrix do dobre filtry..
[ Dodano: 2011-05-24, 12:50 ]
na początek sprawdź korekty nic to nie kosztuje a będziesz wiedział jak działa..
jeszcze valteci lubią się rozjechać co jakiś czas ale to już sprawdzisz przez kompa od gazu..
[ Dodano: 2011-05-24, 12:50 ]
na początek sprawdź korekty nic to nie kosztuje a będziesz wiedział jak działa..
jeszcze valteci lubią się rozjechać co jakiś czas ale to już sprawdzisz przez kompa od gazu..
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
Sprawdziłem te korekty ale nie jestem pewny czy to na pewno te bloki ponieważ w przypadku gazu i benzyny wyświetlało się 1,30-1,45ms.
Ponadto dzisiaj ze znajomym coś rzeźbiliśmy przy aucie, wyczyściliśmy i skalibrowaliśmy te Valteki na skok 0,45 i podkręciliśmy ciśnienie na Silverze do 1.27. Powiem tak auto jeździ jak marzenie. Czy takie ciśnienie grozi czymś nie miłym?
Przez ile czasu będę miał tak dobrze chodzące auto?
Ponadto dzisiaj ze znajomym coś rzeźbiliśmy przy aucie, wyczyściliśmy i skalibrowaliśmy te Valteki na skok 0,45 i podkręciliśmy ciśnienie na Silverze do 1.27. Powiem tak auto jeździ jak marzenie. Czy takie ciśnienie grozi czymś nie miłym?
Przez ile czasu będę miał tak dobrze chodzące auto?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Rocznik: 2000
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
Gaz wyregulowany wszystko jest cacy oprócz jednej sprawy.
Czasem auto jak chce odpalić kreci rozrusznikiem 1sek. wskakuje na obroty i gaśnie (no chyba że dodam gazu w tym samym czasie to jest ok), i dalej trzymam kluczyk i kręci rozrusznikiem ale już trzeba poczekać około 3-5 sekund i wtedy zapala bez nogi w podłodze. na vagu brak błedów
Czasem auto jak chce odpalić kreci rozrusznikiem 1sek. wskakuje na obroty i gaśnie (no chyba że dodam gazu w tym samym czasie to jest ok), i dalej trzymam kluczyk i kręci rozrusznikiem ale już trzeba poczekać około 3-5 sekund i wtedy zapala bez nogi w podłodze. na vagu brak błedów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 maja 2011, 09:37
- Lokalizacja: Olsztyn/Augustów
- Kontakt:
U siebie mam podobne problemy, silnik 2,8 193 km
Auto mam od jakiegoś 1,5 miesiąca, na początku wszystko było ok ale z czasem zaczęły dziać się jakieś cyrki- pojawiły się problemy przy odpalaniu, falowanie obrotów, znaczyny spadek mocy podczas jazdy na LPG oraz przygasanie silnika. Poszukiwania przyczyny zacząłem od zmiany filtrów paliwa, powietrza, filtra w gazie przy okazji okazało się, że wtryski gazowe nadają się do wymiany więc je również wymieniłem. Przez około 2 tygodnie wszystko było ok ale problemy później znów wrociły, w między czasie zmieniłem rorząd ale dopiero 3-4 dni po zmianie pojawiły się problemy więc przypuszczam, że rorząd zmieniony został prawidłowo. Zmieniłem również 2 sondy lambda za katalizatorami, świecie i przewody, a problemy nie ustępują co najgorsze kończą mi się już pomysły i fundusze na naprawy auta ?
Może ktoś ma pomysł gdzie leży problem w moim przypadku ?

Może ktoś ma pomysł gdzie leży problem w moim przypadku ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
danmal, nie napisałeś nic o przepływce i odmie.. Sondy za katalizatorami nie mają wpływu na pracę silnika.. należałoby się zająć tymi przed katami.. Można by jeszcze sprawdzić czystość przepustnicy z adaptacją i uszczelkę kolektora wydechowego.. jak widzisz jest jeszcze dużo do sprawdzenia 

ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie