Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5+Lpg] Czasem zgaśnie

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 14 maja 2011, 14:59

Możesz spróbować, nic nie zepsujesz, ale się możesz nawkurzać. Bo się źle zaadoptuje i będzie kicha. Będziesz jeździł rozklekotaną przepustnicą przez 100km a tooo jest męczące :)

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 15 maja 2011, 08:01

Znalazłem znajomego co w razie W służy wagiem. Tylko czy jeśli chcę adaptować przepustnice w sposób bez podpiętego akumulatora czy też vagiem muszę nagrzać auto do 90C?
Jaki jest klucz do aku, tzn. rozmiar?

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 15 maja 2011, 12:02

Ale jak masz VAGa to po co chcesz odłączać klemy? A klucz... 8 10 albo 12. Nie pamiętam dokładnie. Ale chyba 10.
diabeelek pisze: adaptować przepustnice w sposób bez podpiętego akumulatora
Nie da się tak.
diabeelek pisze:muszę nagrzać auto do 90C
Między 5 a 95.

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 15 maja 2011, 12:04

Oki będę coś rzeźbił w tym tygodniu.

olik1989
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 28 kwie 2011, 20:35
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: olik1989 » 16 maja 2011, 18:59

Na opakowaniu od płynu do czyszczenia przepustnic napisane jest, że "psiknąć preparatem na przepustnice jednocześnie zwiększając obroty" Takie coś daje da jakieś efekty i można takie coś zrobić? W mojej a6 jest trochę utrudniony dostęp do czyszczenia przepustnicy i zastanawiam się, czy psiknięcie tym środkiem w rurę za przepływomierzem może mi coś dać skoro w instrukcji tak piszą... Co o tym sądzicie?

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 16 maja 2011, 19:41

Yyy utrudnione pod jakim względem? Psikanie czegokolwiek do przepustnicy jak dla mnie do jest głupota :/ Jakiekolwiek preparaty do układu dolotowego? Nie nie nie :/

olik1989
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 28 kwie 2011, 20:35
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: olik1989 » 16 maja 2011, 19:53

Jest bardzo mało miejsca, do tego nigdy jeszcze tego nie robiłem więc nie bardzo wiem jak się do tego zabrać a jakiejś dokładniejszej instrukcji nie mogę nigdzie znaleźć.

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 16 maja 2011, 20:09

Zdejmujesz osłonę, potem odkręcasz chyba 4 śruby, i praktycznie masz ją już na wierzchu. Oczywiście trochę czasu spędzić tam musisz, ale nie jest to niewykonalne. A jakieś preparaty? Ja bym sobie to odpuścił. Wyciągnąć i przeczyścić.

olik1989
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 28 kwie 2011, 20:35
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: olik1989 » 16 maja 2011, 20:15

Nie wiem tylko jak odkręcić plastikowy element który dochodzi bezpośrednio do przepustnicy od filtra powietrza.

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 16 maja 2011, 21:46

najlepiej to jakies foto story by sie przydalo jak wyczyscic przepustnice. pewnie duzo osob by skorzystalo...

olik1989
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 28 kwie 2011, 20:35
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: olik1989 » 16 maja 2011, 22:48

Zdecydowanie tak, trzeci dzień przegrzebuje internet i oprócz kilku skróconych, opisowych instrukcji nic nie znalazłem.

Petroniusz566
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 827
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
Imię: Patryk
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Petroniusz566 » 17 maja 2011, 19:23

przeczyścić to nie problem.. bierzesz nieco benzyny, szmatę i za chwilę będzie czysta.. Problemem jest ją wyjąć.. Z tyłu silnika należy zdjąć prowadnicę przepustnicy zdaje się jest tam jedna śruba inbusowa o ile dobrze pamiętam i potem odkręcasz samą przepustnicę odkręcając cztery śruby.. ale jest ogromny problem z dostaniem się do tych śrub.. :|
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 19 maja 2011, 21:01

Aktualizacja mała:
samochód na benzynie chodzi idealnie na gazie natomiast jak się nagrzeje tak porządnie np. po godzinnej jeździe po mieście dzieją się takie rzeczy:
przy wciskaniu sprzęgła na dłuższy czas obroty spadają do 300 -500 i wskakują po pewnej chwili dopiero na te 900-1000, czasem natomiast przy wciskaniu sprzęgła obroty zejdą do 0 i samochód gaśnie.
czasem ma problem z odpaleniem jak jest gorąco ale to dziwne jest trochę bo powinien odpalać na benzynie. Zrobiłem test, pojeździłem na benzynie przez dłuższą chwilę i bez problemu odpalił po zgaszeniu natomiast jak jeżdżę na gazie to ma problem z odpaleniem.
Kolejne zjawisko to to, że jak jest tak porządnie nagrzany to podczas przyspieszania szarpie i prawie nie ma mocy...
Co tutaj może być za diagnoza...?
Bardzo proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 19 maja 2011, 23:46

Zalewa go gazem i ma problem z odpaleniem. Obstawiam, albo złą mieszankę, albo coś ze świecami.

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 20 maja 2011, 00:45

czyli co regulacja gazu?za bogata mieszanka a malo spala czy to mozliwe i czemu dzieje sie tak tylko na goracym silniku? ze swiecami chyba ok bo na benzynie jest wporzadku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja