Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] 2.7t Wypadanie zapłonu- jaka przyczyna?

Silniki benzynowe
atomasz1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 06 maja 2011, 16:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: atomasz1 » 01 cze 2011, 09:51

ÂŚwiece wymieniałem około 2 lat temu mogły już się zużyć?
Kabelki oczywiście jeszcze przejże.

Awatar użytkownika
lady monia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
Lokalizacja: Katowice/Sławków

Post autor: lady monia » 01 cze 2011, 09:55

atomasz1, w tych samochodach wszystko może się zdarzyć, wiec radze sprawdzić świece :-) :p
Helmut, zielony bolid :-)Już wzmocniony Helmut 400 koników :-) a zapowiada się więcej :-)

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 01 cze 2011, 10:27

atomasz1, moje po pół roku sie zużyły, więc lepiej sprawdź ;)
Kable oczywiście tez zobacz czy nie przerwane gdzieś,
a co do świec to nie oszczędzaj,kup dobre świece :)

alfred1234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 26 sie 2011, 18:37
Lokalizacja: warszawa

Post autor: alfred1234 » 07 wrz 2011, 11:41

Koledzy a moze i mnie podpowiecie co jest w mojej audi z silnikiem 3.0, wstepnie stwierdzono ze mam problem z lewym katalizatorem i dlatego powoduje to wypadanie zapłonu na lewej głowicy, praktycznie na wszystkich cylindrach. Nadmienie, że na wolnych obrotach silnik pracuje rowno, dopiero po wejsciu na 2000 obrotów nastepuje szarpniecie i zapala sie kontrolka silnika.

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 07 wrz 2011, 15:14

alfred1234, no to jak Ci stwierdzili problem z katalizatorem to najpierw uporaj sie z tym.
Wywal katy i zobaczysz efekty. ;)

alfred1234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 26 sie 2011, 18:37
Lokalizacja: warszawa

Post autor: alfred1234 » 07 wrz 2011, 16:34

Tak by było najlepiej, tylko jest pytanie czy ta diagnoza jest trafna :( bo wymiana to koszt nie mały

[ Dodano: 2011-09-07, 16:39 ]
sebastian855: jest jeszcze jedna sprawa, ona nie straciła na mocy, tylko powstaja te szarpniecia podczas pracy, powiem ci tak ze nawet jadacy pasezer nie czuł tych przerw, dlatego mnie zastanawia czy w aso powiedzieli mi prawde

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 07 wrz 2011, 16:42

alfred1234, ja Ci na odległość nie pomogę, to są takie różne przyczyny że można tylko z fusów wróżyć.
Nie mówie żebyś od razu wymieniał,
wytnij katalizatory, wstaw gołe rury i zobaczysz efekt, będzie to samo to wspawasz spowrotem katy.
Pozdro :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja