[ A6 C5 2.5 Tdi] Silnik po nocy nie odpala
[ A6 C5 2.5 Tdi] Silnik po nocy nie odpala
Witam Serdecznie
Od prawie 2 tyg walcze z tym problemem:
Auto po nocy nie chce odpalić. Zapala tylko na Plaka
Odstawiłem do mechaniora, testowali na każdym możliwym obejściu, Pompę VP44 wykluczyli (Zresztą była świeżo regenerowania)
Dzisiaj został odłączony filtr paliwa i w jego miejsce włożony taki testowy jak na zdjęciu ..
Ale co mnie zastanawia ? Odjechałem od Mechanika dojechałem do domu, otwieram maskę i ON w filtrze jest niespełna 1/3 ????
Naprawdę już brak mi pomysłu
Link do zdjęcia filtru
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/231 ... a14af.html
Od prawie 2 tyg walcze z tym problemem:
Auto po nocy nie chce odpalić. Zapala tylko na Plaka
Odstawiłem do mechaniora, testowali na każdym możliwym obejściu, Pompę VP44 wykluczyli (Zresztą była świeżo regenerowania)
Dzisiaj został odłączony filtr paliwa i w jego miejsce włożony taki testowy jak na zdjęciu ..
Ale co mnie zastanawia ? Odjechałem od Mechanika dojechałem do domu, otwieram maskę i ON w filtrze jest niespełna 1/3 ????
Naprawdę już brak mi pomysłu
Link do zdjęcia filtru
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/231 ... a14af.html
Dzisiaj sam grzebałem przy aucie ze szwagrem i nie wiem czy nam się udało coś czy to przypadek ale poprostu auto rano zaskoczyło z palca !!!
Na Filtrze jest taka śruba, Szwagier cos takiego ma w skodzie i za pomocą tej śruby odpowietrzał układ paliwowy,
Odpalilismy auto najpierw na plaka (wczoraj rano) i przy działajacym silniku odkrecilismy tę śrubę .. Powierze w przewodach znikneło a auto dzisiaj rano mi zaskoczyło
Już naprawdę nie kumam swojego auta !
Więc widzę dwie opcje .. albo jescze jest gdzies nieszczelość na odcinku bak - filtr paliwa albo poprostu było źle odpowietrzone, Wszystko inne jest sprawne, pompa hula, Wtryski plują , Filtr miałem wstawiony zastępczy, nawet zawór zwrotny ktory wczoraj zdiołem bo i tak nic nie dawał
Na Filtrze jest taka śruba, Szwagier cos takiego ma w skodzie i za pomocą tej śruby odpowietrzał układ paliwowy,
Odpalilismy auto najpierw na plaka (wczoraj rano) i przy działajacym silniku odkrecilismy tę śrubę .. Powierze w przewodach znikneło a auto dzisiaj rano mi zaskoczyło
Już naprawdę nie kumam swojego auta !
Więc widzę dwie opcje .. albo jescze jest gdzies nieszczelość na odcinku bak - filtr paliwa albo poprostu było źle odpowietrzone, Wszystko inne jest sprawne, pompa hula, Wtryski plują , Filtr miałem wstawiony zastępczy, nawet zawór zwrotny ktory wczoraj zdiołem bo i tak nic nie dawał
Ostatnio zmieniony 23 maja 2011, 22:36 przez Milka, łącznie zmieniany 1 raz.
Maz do zony: - skocz i przynies piwo ...
- a gdzie to magiczne slowko ?!
- bieeeegieeemmmm !!!!
- a gdzie to magiczne slowko ?!
- bieeeegieeemmmm !!!!
Sprawa wyglada tak..vippassat pisze:witam smialo zaloz zawor zwrotny to sie okaze czy paliwo sie cofa czy nie zawsze to cos wiecej
i proponowal bym sprawdzic pompke/ssak w baku bo tez moze powodowac taki objaw
pompka w baku działa pieknie
Zawór wcześniej miałem za filtrem i nie zdał egzaminu , przełozyłem go przed filtrem
tutaj widać :
Jak narazie paliwo w przewodzie za filtrem stoi sobie spokojnie i nie cofa sie
tutaj widać:
Jesli to nic nie da to raczej nieszczelnosc jest gdzies na odcinku Bak - Filtr paliwa , prawda ?
Jescze mi chodzi po głowie jedno .. jak dokładnie odpowietrza sie układ paliwowy
Bo wiem tylko tyle ze na to jest cała procedura.. Jesli wszystkie mechanizmy sa sprawne to moze poprostu krazy powietrze i to jest przyczyna ?
Maz do zony: - skocz i przynies piwo ...
- a gdzie to magiczne slowko ?!
- bieeeegieeemmmm !!!!
- a gdzie to magiczne slowko ?!
- bieeeegieeemmmm !!!!
Kolego pompa wtryskowa jest zregenerowana 3 mac temu a problem pojawił się 2 tyg temu po wymianie rozrządu. Ten zawór który założyłem kilka godzin temu nic nie dał. 3 godz i auto nie odpalilo.
Zostalo odpowietrzanie
Zostalo odpowietrzanie
Maz do zony: - skocz i przynies piwo ...
- a gdzie to magiczne slowko ?!
- bieeeegieeemmmm !!!!
- a gdzie to magiczne slowko ?!
- bieeeegieeemmmm !!!!
Jak najbardziej był ustawiamy kat wtrysku, na vagu nzero błędów to co zauważyłem jak auto odpalam rano plakiem to to że widać masę powietrza w przewodzie tym z filtra do pompy. Nawet jak go przycisne do 3 tys obr na klika min to dalej widać pecherze powietr
Maz do zony: - skocz i przynies piwo ...
- a gdzie to magiczne slowko ?!
- bieeeegieeemmmm !!!!
- a gdzie to magiczne slowko ?!
- bieeeegieeemmmm !!!!
Kolego Citrin , zamieniłem przewody,citrin pisze:To jak go wywaliłeś to na tym odcinku od rurki miedzianej do filtra jaki przewód zastosowałeś. Mam nadzieje ze nie ten przeźroczysty!!?? Jak tak to wymień go na grubościenny (pewnie nieprzeźroczysty).
teraz wyglada to tak :
Jest ok ? Jesli tak to pozostaje poczekać kilka godzin do odpalenia ...
Maz do zony: - skocz i przynies piwo ...
- a gdzie to magiczne slowko ?!
- bieeeegieeemmmm !!!!
- a gdzie to magiczne slowko ?!
- bieeeegieeemmmm !!!!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga