A w którym miejscu jest ta turbinka - bo ja mam chyba to samo - po odpaleniu na zimnym silniku chodzi tak głośno jakbym startował samolotem i rozpędzał silniki odrzutowe - gwizd

Może jakaś fotka?
Ta "turbinka" najlepiej jest widoczna jak wedziesz pod samochód i ściagniesz osłonę silnika.edgar.d pisze:Witam.
A w którym miejscu jest ta turbinka - bo ja mam chyba to samo - po odpaleniu na zimnym silniku chodzi tak głośno jakbym startował samolotem i rozpędzał silniki odrzutowe - gwizd.
Może jakaś fotka?
Nie wiem jak jest z AGA ale w APS-ie nie trzeba nic wiecej robic,wiem to z autopsji.Sam wymienialem w ten sposob silnik i poza turbinka wszystko jest ok.Turbinka jesli zostanie podlaczona bedzie troszke halasowac po odpaleniu zimnego silnika ale wszystko dziala.Zwroc tylko uwage zeby silnik byl od skrzyni takiej jak u Ciebie,nie jestem pewien ale tak mi mowili ze jesli mam automat to silnika musze szukac od automatu.hannibal80 pisze:Witam.
W tej chwili rowniez stoje przed problemem wymiany silnika z ALF na "cos innego".
Niestety na alledrogo silnikow ALF nei ma (albo sa takie, ktore mnie nie interesuja)
W zwiazku z tym mam pytanie - czy oprocz wyzej opisywanej turbinki powietrza (ktora jak rozumiem mozna wyeliminowac), wymiana silnika ALF na np. APS lub AGA (tych na alledrogo jest najwiecej) wiaze sie z jakimis innymi problemami lub "usprawnieniami", ktorych trzeba dokonac?
Pozdrawiam
J.
To podziel się ze wszystkimi użytkownikami forum.labiss pisze:Dawajcie na PW,bo znam ten problem i wiem jak go rozwiązać.