[A6 C5] PILNE! Wolne obroty około 600obr/min + LOGI
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
sebastian855, dzięki
Przyda się w niedługim czasie. Co do szczelności. Zepsuło by się samo z siebie w ciągu minuty? Jak dla mnie zbyt duży zbieg okoliczności
Zresztą sprawdzałem na ile mogę, bo nie mogę zdjąć osłony silnika górnej (LPG), i wygląda wszystko ładnie pięknie. U mnie pali ładnie, tylko problem jest z tymi obrotami. ÂŻe zbytnio spadają. Cały czas mam nadzieję że to przepustnica. Bo nie adaptowałem jej w ogóle. A aku odłączałem 3 razy. Jak już odpali, to potem nie gaśnie. Spadają obroty do 400-200 ale nie gaśnie. Przy dziurze w dolocie by padł na pewno.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-=Rafal=-, adaptacja sprawy raczej nie załatwi.
A żeby ją zrobic wystarczy przekręcić zapłon i poczekać około 10 sekund i robi sie sama.
Dziura w dolocie ma bardzo duże znaczenie, i akurat może taki zbieg okoliczności się zrobił,
sprawdź jak będziesz miał vaga sondy lambda.
Jak by była któraś uszkodzona to też takie rzeczy się mogą dziać.
Awaria tego alarmu mogła narobić zamieszania w elektronice więc teraz wszystko trza posprawdzać.
A żeby ją zrobic wystarczy przekręcić zapłon i poczekać około 10 sekund i robi sie sama.
Dziura w dolocie ma bardzo duże znaczenie, i akurat może taki zbieg okoliczności się zrobił,
sprawdź jak będziesz miał vaga sondy lambda.
Jak by była któraś uszkodzona to też takie rzeczy się mogą dziać.
Awaria tego alarmu mogła narobić zamieszania w elektronice więc teraz wszystko trza posprawdzać.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Więc tak. Adaptacja się niby przeprowadza, pojawia się dosłownie na sekundę Adap. Run a potem wywala:
ERROR Block 98 Not Available
Doszły nowe dwa błędy, coś z klimą i pedałem gazu
Przepustnica jest sterowana linką. Ten błąd o napięciu nie wrócił, tak samo jak ten o obrotach silnika. Czekam na przesłanie logów.
Na tą chwilę nie mam pomysłu
Nic a nic. Chyba jedyna opcja czeka mnie mechanik..
I kolejne wydatki 
ERROR Block 98 Not Available
Doszły nowe dwa błędy, coś z klimą i pedałem gazu
Przepustnica jest sterowana linką. Ten błąd o napięciu nie wrócił, tak samo jak ten o obrotach silnika. Czekam na przesłanie logów.
Na tą chwilę nie mam pomysłu
-
mariusz888
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
mariusz888
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
zeby adaptacja sie powiodla musisz najpierw skasowac wszystkie bledy w sterowniku silnika
sprobuj jeszcze raz
[ Dodano: 2011-04-24, 22:53 ]
musi wyskoczyc "adap. OK"
[ Dodano: 2011-04-24, 22:57 ]
PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNA LINKA GAZU
(ale bez zaworu regulacji biegu jalowego):
Zaplon wlaczony, silnik nie pracuje!
[Wybór]
[01 - Silnik]
[Bloki pomiarowe - 08]
Wybierz grupe "098" (lub grupe "001" w niektórych pojazdach wyposazonych w sterowniki SIMOS
i Marelli np. silniki ADY i AEE).
[Idz!]
[Przelacz na Nastawy - 04]
Po przelaczeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi sie informacja:
"Adapt. trwa" i rozpocznie sie proces adaptacji. Mozna bedzie równiez uslyszec prace przepustnicy i zauwazyc jak zmieniaja sie pewne wartosci wyswietlane przez program VAG-COM.
System nalezy pozostawic w nastawach podstawowych przez okolo 30 sekund, po czym mozna ponownie przelaczyc na :
[Bloki pomiarowe - 08]
...i gotowe.
PODCZAS WYKONYWANIA POWYZSZEJ PROCEDURY NIE WOLNO DOTYKAC PEDALU GAZU I SILNIK NIE MOZE BYC URUCHOMIONY.
[ Dodano: 2011-04-24, 22:53 ]
musi wyskoczyc "adap. OK"
[ Dodano: 2011-04-24, 22:57 ]
PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNA LINKA GAZU
(ale bez zaworu regulacji biegu jalowego):
Zaplon wlaczony, silnik nie pracuje!
[Wybór]
[01 - Silnik]
[Bloki pomiarowe - 08]
Wybierz grupe "098" (lub grupe "001" w niektórych pojazdach wyposazonych w sterowniki SIMOS
i Marelli np. silniki ADY i AEE).
[Idz!]
[Przelacz na Nastawy - 04]
Po przelaczeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi sie informacja:
"Adapt. trwa" i rozpocznie sie proces adaptacji. Mozna bedzie równiez uslyszec prace przepustnicy i zauwazyc jak zmieniaja sie pewne wartosci wyswietlane przez program VAG-COM.
System nalezy pozostawic w nastawach podstawowych przez okolo 30 sekund, po czym mozna ponownie przelaczyc na :
[Bloki pomiarowe - 08]
...i gotowe.
PODCZAS WYKONYWANIA POWYZSZEJ PROCEDURY NIE WOLNO DOTYKAC PEDALU GAZU I SILNIK NIE MOZE BYC URUCHOMIONY.
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH
-
mariusz888
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
pozostalo sprawdzic modul zaplonowy(cewka)bo pewnie alarm byl do niej podlaczony i sprawddz uklad dolotowy
podmien cewke
podmien cewke
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2011, 23:12 przez mariusz888, łącznie zmieniany 1 raz.
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
No właśnie myślę nad całym zapłonem. Nic tylko we wtorek będę działał z mechanikiem, bo teraz sam nic nie zdziałam niestety
Dolot wygląda na szczelny.
No chyba, że ta przepustnica się coś spsuła, i trzeba przeczyścić.. No do wtorku samochód unieruchomiony. I pewnie będę musiał go holować do tego mechanika
Bo nie wiem czy mogę takim jechać 
Screen:
Pierwsze logi:
Sunday,24,April,2011,21:15:15:36838
VCDS Version: Release 10.6.2
Data version: 20101123
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75
76 77
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 078-907-551-ACK.lbl
Part No: 4D0 907 551 AE
Component: 2.8L V6/5V MOTR HS D01
Coding: 05102
Shop #: WSC 02324
VCID: 69D2A1207F23F454
3 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 -- 35-10 - - - Intermittent
17986 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Electrical Malfunction
P1578 -- 35-00 - -
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ASR.lbl
Part No: 8E0 614 111 C
Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00
Coding: 00000
Shop #: WSC 02315
VCID: 1E38C2FCF6EDC3EC
No fault code found.
Po wykasowaniu i restarcie mam to i nie znika:
Sunday,24,April,2011,21:54:55:36838
VCDS Version: Release 10.6.2
Data version: 20101123
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75
76 77
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 078-907-551-ACK.lbl
Part No: 4D0 907 551 AE
Component: 2.8L V6/5V MOTR HS D01
Coding: 05102
Shop #: WSC 02324
VCID: 69D2A1207F23F454
2 Faults Found:
17967 - Throttle Body (J338): Fault in basic settings
P1559 -- 35-00 - -
17974 - Load Signal from A/C Compressor: Implausible Signal
P1566 -- 35-00 - -
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ASR.lbl
Part No: 8E0 614 111 C
Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00
Coding: 00000
Shop #: WSC 02315
VCID: 1E38C2FCF6EDC3EC
No fault code found.
17986- Cewka lewa dla zawieszenia silnika N144 - usterka elektryczna- tylko że po wykasowaniu błąd zniknął? I się nie pojawił? Ooo co chodzi
No chyba, że ta przepustnica się coś spsuła, i trzeba przeczyścić.. No do wtorku samochód unieruchomiony. I pewnie będę musiał go holować do tego mechanika
Screen:
Pierwsze logi:
Sunday,24,April,2011,21:15:15:36838
VCDS Version: Release 10.6.2
Data version: 20101123
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75
76 77
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 078-907-551-ACK.lbl
Part No: 4D0 907 551 AE
Component: 2.8L V6/5V MOTR HS D01
Coding: 05102
Shop #: WSC 02324
VCID: 69D2A1207F23F454
3 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 -- 35-10 - - - Intermittent
17986 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Electrical Malfunction
P1578 -- 35-00 - -
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ASR.lbl
Part No: 8E0 614 111 C
Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00
Coding: 00000
Shop #: WSC 02315
VCID: 1E38C2FCF6EDC3EC
No fault code found.
Po wykasowaniu i restarcie mam to i nie znika:
Sunday,24,April,2011,21:54:55:36838
VCDS Version: Release 10.6.2
Data version: 20101123
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75
76 77
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 078-907-551-ACK.lbl
Part No: 4D0 907 551 AE
Component: 2.8L V6/5V MOTR HS D01
Coding: 05102
Shop #: WSC 02324
VCID: 69D2A1207F23F454
2 Faults Found:
17967 - Throttle Body (J338): Fault in basic settings
P1559 -- 35-00 - -
17974 - Load Signal from A/C Compressor: Implausible Signal
P1566 -- 35-00 - -
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ASR.lbl
Part No: 8E0 614 111 C
Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00
Coding: 00000
Shop #: WSC 02315
VCID: 1E38C2FCF6EDC3EC
No fault code found.
17986- Cewka lewa dla zawieszenia silnika N144 - usterka elektryczna- tylko że po wykasowaniu błąd zniknął? I się nie pojawił? Ooo co chodzi
-
mariusz888
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
mariusz888
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:









