Pozdrawiam.
[A6 C5] PILNE! Wolne obroty około 600obr/min + LOGI
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
[A6 C5] PILNE! Wolne obroty około 600obr/min + LOGI
Witam. To jest dość dziwny problem elektryczno mechaniczny. Miałem awarię jednego z systemów antykradzieżowych. Sednem sprawy jest to, że próbowałem zapalić samochód z 10 razy. Rozrusznik kręcił ale się nie odpalało auto bo napad nie pozwalał. Próbowałem nawet odłączać klemy od akumulatora. Bez skutku. Po jakimś czasie, udało się ustrojstwo odpalić ALE. Jak odpalę to obroty wskakują na tym podbiciu do 800 i spadają tak ostro że auto gaśnie. Jak dodam gazu, to utrzymają się na 600 i po jakiejś chwili wzrosną na 800. Jak jadę i wysprzęglam autko, to obroty spadają nie na 800 tylko na 600. Teraz moje pytanie. Co jest nie tak? Autko mi jest potrzebne na poniedziałek a boję się nim jechać, żeby nic nie rozdupczyć
Na 90% jutro będę miał VAG-a. Somebody please help. Baaardzo pilne, aż parzy w łapki 
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2011, 15:32 przez -=Rafal=-, łącznie zmieniany 1 raz.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
No dlatego staram się dziś skombinować VAGa a to święta więc ciężko 
Też tak myślę, że alarm, bo wszystko chodziło si. Tylko nie wiem jak on jest podpięty, bo poprzedni właściciel nie wie, bo montował to jeszcze poprzedni
A samochód był super sprawny, zero problemów... Ehh...
Samochód zVAGowany. Wypluł 2 błędy. Po skasowaniu, nie wróciły, a praca silnika się nie poprawiła. Dodatkowo zaczęło się coś dymić
Nie wiem czy pracuje na wszystkie gary 
LOGI:
Sunday,24,April,2011,13:02:00:36838
VCDS Version: Release 10.6.2
Data version: 20101123
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75
76 77
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 078-907-551-ACK.lbl
Part No: 4D0 907 551 AE
Component: 2.8L V6/5V MOTR HS D01
Coding: 05102
Shop #: WSC 02324
VCID: 69D2A1207F23F454
2 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 -- 35-10 - - - Intermittent
16707 - Engine Speed Sensor (G28): Intermittent
P0323 -- 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ASR.lbl
Part No: 8E0 614 111 C
Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00
Coding: 00000
Shop #: WSC 02315
VCID: 1E38C2FCF6EDC3EC
No fault code found.
Też tak myślę, że alarm, bo wszystko chodziło si. Tylko nie wiem jak on jest podpięty, bo poprzedni właściciel nie wie, bo montował to jeszcze poprzedni
A samochód był super sprawny, zero problemów... Ehh...
Samochód zVAGowany. Wypluł 2 błędy. Po skasowaniu, nie wróciły, a praca silnika się nie poprawiła. Dodatkowo zaczęło się coś dymić
LOGI:
Sunday,24,April,2011,13:02:00:36838
VCDS Version: Release 10.6.2
Data version: 20101123
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75
76 77
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 078-907-551-ACK.lbl
Part No: 4D0 907 551 AE
Component: 2.8L V6/5V MOTR HS D01
Coding: 05102
Shop #: WSC 02324
VCID: 69D2A1207F23F454
2 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 -- 35-10 - - - Intermittent
16707 - Engine Speed Sensor (G28): Intermittent
P0323 -- 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ASR.lbl
Part No: 8E0 614 111 C
Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00
Coding: 00000
Shop #: WSC 02315
VCID: 1E38C2FCF6EDC3EC
No fault code found.
-
mariusz888
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
mariusz888
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
No u mnie to wygląda tak. Odpalasz i obroty na podskoczeniu idą do 800 i spadają nie utrzymując się. Lecą na łeb na szyję i autko gaśnie. Jak przytrzymam gaz, to jakoś się utrzyma na 600 obrotów a potem wskoczy na 800. Jak mu przygazuje np do 2 000 obr i puszcze to strzela w tłumik
I obroty spadają bardzo szybko, nawet do 400 albo w ogóle gaśnie 
Właśnie jak to jest to, to załatwię kogoś z VAGiem jeszcze raz, ale nie chcę nikogo ganiać jeśli to by było bezcelowe
Właśnie jak to jest to, to załatwię kogoś z VAGiem jeszcze raz, ale nie chcę nikogo ganiać jeśli to by było bezcelowe
-
mariusz888
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
mysle u ciebie adaptacja to nie wszystko jak ci z rury jeszcze strzela <szok>-=Rafal=- pisze:No u mnie to wygląda tak. Odpalasz i obroty na podskoczeniu idą do 800 i spadają nie utrzymując się. Lecą na łeb na szyję i autko gaśnie. Jak przytrzymam gaz, to jakoś się utrzyma na 600 obrotów a potem wskoczy na 800. Jak mu przygazuje np do 2 000 obr i puszcze to strzela w tłumikI obroty spadają bardzo szybko, nawet do 400 albo w ogóle gaśnie
Właśnie jak to jest to, to załatwię kogoś z VAGiem jeszcze raz, ale nie chcę nikogo ganiać jeśli to by było bezcelowe
sprawdz jeszcze bledy zaraz po po takiej przygazowce
tez mam ack i nic takiego nie mialo miejsca po odlaczeniu accu ,tylko lekko oproty falowaly przez chwile
-
Armani85
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Armani85, wiem, tylko że błąd zniknął i się już nie pojawił. A on się pojawia często po długim kręceniu rozrusznikiem. Co ja robiłem z 6-8 razy. Bo sam czujnik tak ot tak się nie zepsuje w ciągu 1 minuty. Byłyby jakieś objawy. Z ciekawości wie ktoś gdzie on jest?
Strzelanie było spowodowane raczej zimnym silnikiem, rozgrzałem ją troszkę i chodzi elegancko
Tylko właśnie te obroty na jałowym. Adaptacja taka nie pomogła, czekam na VAG.
Reasumując. Jak odpalając nie da mu się gazu, to zgaśnie. Jak odpali to obroty są na 600, potem 800. Po wysprzęgleniu, spadają na 400 i wachlują chwilkę i lecą na 600 a potem na 800. Chyyyba [!] to właśnie przepustnica
Oby to tylko to 
Strzelanie było spowodowane raczej zimnym silnikiem, rozgrzałem ją troszkę i chodzi elegancko
Reasumując. Jak odpalając nie da mu się gazu, to zgaśnie. Jak odpali to obroty są na 600, potem 800. Po wysprzęgleniu, spadają na 400 i wachlują chwilkę i lecą na 600 a potem na 800. Chyyyba [!] to właśnie przepustnica
-
Armani85
-
mariusz888
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-=Rafal=-, czujnik obrotów wału korbowego jest od strony kierowcy.
dojdziesz do niego ściągając koło, trzeba się trochę nagimnastykować ale da się go wymienić.
Ja u siebie wymieniałem w zeszłym tygodniu.
Problem był taki że auto nie chciało odpalać, po wymianie jest oki
Problem z gaśnięciem może być też jak jest nieszczelnośc w podciśnieniach,
więc posprawdzaj wszystkie wężyki.
Oraz wszystkie węże z dolotu.
dojdziesz do niego ściągając koło, trzeba się trochę nagimnastykować ale da się go wymienić.
Ja u siebie wymieniałem w zeszłym tygodniu.
Problem był taki że auto nie chciało odpalać, po wymianie jest oki
Problem z gaśnięciem może być też jak jest nieszczelnośc w podciśnieniach,
więc posprawdzaj wszystkie wężyki.
Oraz wszystkie węże z dolotu.








