Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] PILNE! Wolne obroty około 600obr/min + LOGI

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

[A6 C5] PILNE! Wolne obroty około 600obr/min + LOGI

Post autor: -=Rafal=- » 23 kwie 2011, 22:13

Witam. To jest dość dziwny problem elektryczno mechaniczny. Miałem awarię jednego z systemów antykradzieżowych. Sednem sprawy jest to, że próbowałem zapalić samochód z 10 razy. Rozrusznik kręcił ale się nie odpalało auto bo napad nie pozwalał. Próbowałem nawet odłączać klemy od akumulatora. Bez skutku. Po jakimś czasie, udało się ustrojstwo odpalić ALE. Jak odpalę to obroty wskakują na tym podbiciu do 800 i spadają tak ostro że auto gaśnie. Jak dodam gazu, to utrzymają się na 600 i po jakiejś chwili wzrosną na 800. Jak jadę i wysprzęglam autko, to obroty spadają nie na 800 tylko na 600. Teraz moje pytanie. Co jest nie tak? Autko mi jest potrzebne na poniedziałek a boję się nim jechać, żeby nic nie rozdupczyć :/ Na 90% jutro będę miał VAG-a. Somebody please help. Baaardzo pilne, aż parzy w łapki :)
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2011, 15:32 przez -=Rafal=-, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 24 kwie 2011, 08:35

Bez Vaga nic nie wywróżysz, poza tym jak stało sie to po awarii anty napada,
to należało by go wyjąć i podpiąć wszystko tak jak było przed montażem alarmu.
Bo najprawdopodobniej alarm Ci miesza w elektronice i stąd te problemy.

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 24 kwie 2011, 15:31

No dlatego staram się dziś skombinować VAGa a to święta więc ciężko :/
Też tak myślę, że alarm, bo wszystko chodziło si. Tylko nie wiem jak on jest podpięty, bo poprzedni właściciel nie wie, bo montował to jeszcze poprzedni :/
A samochód był super sprawny, zero problemów... Ehh...

Samochód zVAGowany. Wypluł 2 błędy. Po skasowaniu, nie wróciły, a praca silnika się nie poprawiła. Dodatkowo zaczęło się coś dymić :[ Nie wiem czy pracuje na wszystkie gary :/

LOGI:

Sunday,24,April,2011,13:02:00:36838
VCDS Version: Release 10.6.2
Data version: 20101123



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75
76 77

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 078-907-551-ACK.lbl
Part No: 4D0 907 551 AE
Component: 2.8L V6/5V MOTR HS D01
Coding: 05102
Shop #: WSC 02324
VCID: 69D2A1207F23F454

2 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 -- 35-10 - - - Intermittent
16707 - Engine Speed Sensor (G28): Intermittent
P0323 -- 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ASR.lbl
Part No: 8E0 614 111 C
Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00
Coding: 00000
Shop #: WSC 02315
VCID: 1E38C2FCF6EDC3EC

No fault code found.

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 24 kwie 2011, 17:51

musisz przeprowadzic adaptacje przepustnicy bo po kazdym odlaczeniu akumlatora traci nastawy :)

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 24 kwie 2011, 17:52

Ale czy to to może być powodem? Też o tym myślałem, ale czy ogólnie TAKIE objawy występują bez adaptacji przepustnicy?

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 24 kwie 2011, 18:03

u mnie po odlaczeniu akumlatora obroty spadaly (falowaly)
przekrec stacyjke niedotykajac pedalu gazu przez minute(nie zapalajac auta) a potem wylacz to moze sie zaadoptuje :>
a jak nie to vagiem zrob ;)

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 24 kwie 2011, 18:06

No u mnie to wygląda tak. Odpalasz i obroty na podskoczeniu idą do 800 i spadają nie utrzymując się. Lecą na łeb na szyję i autko gaśnie. Jak przytrzymam gaz, to jakoś się utrzyma na 600 obrotów a potem wskoczy na 800. Jak mu przygazuje np do 2 000 obr i puszcze to strzela w tłumik :/ I obroty spadają bardzo szybko, nawet do 400 albo w ogóle gaśnie :/
Właśnie jak to jest to, to załatwię kogoś z VAGiem jeszcze raz, ale nie chcę nikogo ganiać jeśli to by było bezcelowe :/

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 24 kwie 2011, 18:13

-=Rafal=- pisze:No u mnie to wygląda tak. Odpalasz i obroty na podskoczeniu idą do 800 i spadają nie utrzymując się. Lecą na łeb na szyję i autko gaśnie. Jak przytrzymam gaz, to jakoś się utrzyma na 600 obrotów a potem wskoczy na 800. Jak mu przygazuje np do 2 000 obr i puszcze to strzela w tłumik :/ I obroty spadają bardzo szybko, nawet do 400 albo w ogóle gaśnie :/
Właśnie jak to jest to, to załatwię kogoś z VAGiem jeszcze raz, ale nie chcę nikogo ganiać jeśli to by było bezcelowe :/
mysle u ciebie adaptacja to nie wszystko jak ci z rury jeszcze strzela <szok>
sprawdz jeszcze bledy zaraz po po takiej przygazowce :(
tez mam ack i nic takiego nie mialo miejsca po odlaczeniu accu ,tylko lekko oproty falowaly przez chwile ;)

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 24 kwie 2011, 18:15

No właśnie... A wszystko grało pięknie w samochodzie, po tym alarmie coś się pokićkało :/ Idę zobaczyć tą adaptację...

Armani85

Post autor: Armani85 » 24 kwie 2011, 18:35

Kolego masz ewidentnie w logach blad czujnika obrotow silnika i pewnie przez niego tak sie dzieje , wymien czujnik i po sprawie.

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 24 kwie 2011, 18:43

Armani85, wiem, tylko że błąd zniknął i się już nie pojawił. A on się pojawia często po długim kręceniu rozrusznikiem. Co ja robiłem z 6-8 razy. Bo sam czujnik tak ot tak się nie zepsuje w ciągu 1 minuty. Byłyby jakieś objawy. Z ciekawości wie ktoś gdzie on jest?
Strzelanie było spowodowane raczej zimnym silnikiem, rozgrzałem ją troszkę i chodzi elegancko :) Tylko właśnie te obroty na jałowym. Adaptacja taka nie pomogła, czekam na VAG.
Reasumując. Jak odpalając nie da mu się gazu, to zgaśnie. Jak odpali to obroty są na 600, potem 800. Po wysprzęgleniu, spadają na 400 i wachlują chwilkę i lecą na 600 a potem na 800. Chyyyba [!] to właśnie przepustnica :) Oby to tylko to :)

Armani85

Post autor: Armani85 » 24 kwie 2011, 18:46

Aha no oby oby , ale jakby cos to czujnik nie drogi :] a blad jak to blad moze znow wyskoczyc. kombinuj kombinuj :]

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 24 kwie 2011, 18:54

No czujnik nie, tylko nie wiem gdzie jest :D Trzeba by w etce looknąć :) No lepiej żeby mi tu nie wyskakiwał, bo Cię jeszcze muszę Armani85, objechać moim 2.8 <figielek>

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 24 kwie 2011, 18:55

-=Rafal=- pisze: wiem, tylko że błąd zniknął i się już nie pojawił. A on się pojawia często po długim kręceniu rozrusznikiem.
dokladnie tak jest.
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 24 kwie 2011, 19:35

-=Rafal=-, czujnik obrotów wału korbowego jest od strony kierowcy.
dojdziesz do niego ściągając koło, trzeba się trochę nagimnastykować ale da się go wymienić.
Ja u siebie wymieniałem w zeszłym tygodniu.
Problem był taki że auto nie chciało odpalać, po wymianie jest oki :)
Problem z gaśnięciem może być też jak jest nieszczelnośc w podciśnieniach,
więc posprawdzaj wszystkie wężyki.
Oraz wszystkie węże z dolotu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja