No dlatego staram się dziś skombinować VAGa a to święta więc ciężko

Też tak myślę, że alarm, bo wszystko chodziło si. Tylko nie wiem jak on jest podpięty, bo poprzedni właściciel nie wie, bo montował to jeszcze poprzedni

A samochód był super sprawny, zero problemów... Ehh...
Samochód zVAGowany. Wypluł 2 błędy. Po skasowaniu, nie wróciły, a praca silnika się nie poprawiła. Dodatkowo zaczęło się coś dymić

Nie wiem czy pracuje na wszystkie gary
LOGI:
Sunday,24,April,2011,13:02:00:36838
VCDS Version: Release 10.6.2
Data version: 20101123
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75
76 77
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 078-907-551-ACK.lbl
Part No: 4D0 907 551 AE
Component: 2.8L V6/5V MOTR HS D01
Coding: 05102
Shop #: WSC 02324
VCID: 69D2A1207F23F454
2 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 -- 35-10 - - - Intermittent
16707 - Engine Speed Sensor (G28): Intermittent
P0323 -- 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ASR.lbl
Part No: 8E0 614 111 C
Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D00
Coding: 00000
Shop #: WSC 02315
VCID: 1E38C2FCF6EDC3EC
No fault code found.