Z góry dziękuje
[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...
- azet
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Takiej części nie można kupić właśnie i wymienićceemack pisze: Piero chodziło mi coś o zgoła innego jaka tzn chcialbym miec w zapasie ta czesc w którą wchodzi sławetny imbusik ze wrazie czego wymienic ją własnym sumptem jak sie nazywa ta czesc w którą wchodzi imbus??? jaki jest jej numer
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
-
boberek
Piero
To ja mam do Ciebie pytanie, mam DPFa w BRE wymieniłem pompe ciścieniowo próżniową bo okazało sie ze auto nie dostaje tyle paliwa ile potrzeba (jeszcze jeden objaw ropa w oleju) wymieniłem wszytsko jest OK nie ma juz tego problemu.
Obroty falujące są ale juz to nich przywykłem
teraz moje pytanie dotyczy końcówek wydechu. Byłem na programie u Rogala i on mówi ze coś jest nie tak bo mam delikatnie obkopcone końcówki a mając DPF tego nie powinno być, auto nie kopci no moze czasem jak mu sie da opór, ale widze tylko delikatną mgiełkę.
powiedz mi czy to ze są obkopcone końcówki moze byc wina nieszczelnego IC (w małym stopniu)
bo auto jezdzi fajnie i z dołu i ciagnie dobrze, fakt przy wyższych oprotach troche słabnie.
I własnie ja mysle ze to IC bo wsumie by sie zgadzało tylko czy przez DPFa przedostanie sie sadza czy jej częsc. Tego za bardzo nie kumam
a nie chce mi sie na darmo rozbierać przopdu
zeby sprawdzić IC, zreszta jak zmieniałem rozrząd to sobie zdjałem i oblookałem to nie widac zeby gdzies puszczał suchy jest.
Może ty coś poradzisz.
To ja mam do Ciebie pytanie, mam DPFa w BRE wymieniłem pompe ciścieniowo próżniową bo okazało sie ze auto nie dostaje tyle paliwa ile potrzeba (jeszcze jeden objaw ropa w oleju) wymieniłem wszytsko jest OK nie ma juz tego problemu.
Obroty falujące są ale juz to nich przywykłem
teraz moje pytanie dotyczy końcówek wydechu. Byłem na programie u Rogala i on mówi ze coś jest nie tak bo mam delikatnie obkopcone końcówki a mając DPF tego nie powinno być, auto nie kopci no moze czasem jak mu sie da opór, ale widze tylko delikatną mgiełkę.
powiedz mi czy to ze są obkopcone końcówki moze byc wina nieszczelnego IC (w małym stopniu)
bo auto jezdzi fajnie i z dołu i ciagnie dobrze, fakt przy wyższych oprotach troche słabnie.
I własnie ja mysle ze to IC bo wsumie by sie zgadzało tylko czy przez DPFa przedostanie sie sadza czy jej częsc. Tego za bardzo nie kumam
Może ty coś poradzisz.
Obserwuje cały ten temat i cały czas sie zastanawiam!
Chciałbym kupić audi a6 c6 .... tylko jest kwestia motoru ....
Czy zabiegi które przeprowadza Piero, całkowicie usuwają wade tego silnika? przez którą te silniki są takie awaryjne? czy to jest usunięcie jednej z wad?
Rozważam kupno 2.0 tdi 140km - naprawę wady oraz chip na 170km
lub 2.7 tdi 180km... ale przy takiej pojemności przywożąc auto z zagranicy akcyza jest wysoka...
może lepiej ta roznice w akcyzie wykorzystać na naprawe 2.0 ?
Chciałbym kupić audi a6 c6 .... tylko jest kwestia motoru ....
Czy zabiegi które przeprowadza Piero, całkowicie usuwają wade tego silnika? przez którą te silniki są takie awaryjne? czy to jest usunięcie jednej z wad?
Rozważam kupno 2.0 tdi 140km - naprawę wady oraz chip na 170km
lub 2.7 tdi 180km... ale przy takiej pojemności przywożąc auto z zagranicy akcyza jest wysoka...
może lepiej ta roznice w akcyzie wykorzystać na naprawe 2.0 ?
WYKONANE MODY:
- Przednie lampy poliftowe LED
- Tylnie lampy Full LED
- Alu Audi S5 19"
- Polskie MENU
- Podświetlenie rejestracji LED
- Całe auto biała perła
- Końcówki tłumików 90mm
- CHIP + 46KM - Dzieki GCS Tuning
- Przednie lampy poliftowe LED
- Tylnie lampy Full LED
- Alu Audi S5 19"
- Polskie MENU
- Podświetlenie rejestracji LED
- Całe auto biała perła
- Końcówki tłumików 90mm
- CHIP + 46KM - Dzieki GCS Tuning
a 2.7 tdi to sie może nie psuje ? ....coolmen77 pisze:bezsens
oszczędzędzić, żeby kupić 2.0 a później i tak je wydać na naprawę??
gdzie logika??
jak mam zabulić za akcyze 12 tyś zł to lepiej wydac na wkład w auto... bo praktycznie w każde kupione trzeba zainwestować.... rozrząd, plyny , filtry .. itp ...
a poza tym jaką masz pewność ze kupisz 2.7 i nie bedziesz dokladal ? wtedy skąd wziac kase? .....
tutaj jest chyba logika ... ?!
WYKONANE MODY:
- Przednie lampy poliftowe LED
- Tylnie lampy Full LED
- Alu Audi S5 19"
- Polskie MENU
- Podświetlenie rejestracji LED
- Całe auto biała perła
- Końcówki tłumików 90mm
- CHIP + 46KM - Dzieki GCS Tuning
- Przednie lampy poliftowe LED
- Tylnie lampy Full LED
- Alu Audi S5 19"
- Polskie MENU
- Podświetlenie rejestracji LED
- Całe auto biała perła
- Końcówki tłumików 90mm
- CHIP + 46KM - Dzieki GCS Tuning
-
coolmen77
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 527
- Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
marian_17
niestety nie masz żadnej pewności
ja w ciągu roku wydałem na naprawę ok 15 tyś
a kupowałem auto z niskim przebiegiem, serwisowane, rozrząd na łańcuchach itp. byłem cholernie zadowolony ale bardzo krótko
a z faktur z serwisu, które dostałem razem z autem wynika, że poprzedni włąściciel wydał grubo więcej na naprawę tego auta
posłuchaj kolegę Piotrusia i zastanów się nad zakupem innej marki, a jeżeli już chcesz a5 c6 to ja brałbym benzynkę 2.0
niestety nie masz żadnej pewności
ja w ciągu roku wydałem na naprawę ok 15 tyś
a kupowałem auto z niskim przebiegiem, serwisowane, rozrząd na łańcuchach itp. byłem cholernie zadowolony ale bardzo krótko
a z faktur z serwisu, które dostałem razem z autem wynika, że poprzedni włąściciel wydał grubo więcej na naprawę tego auta
posłuchaj kolegę Piotrusia i zastanów się nad zakupem innej marki, a jeżeli już chcesz a5 c6 to ja brałbym benzynkę 2.0
-
boberek
-
boberek
-
Mario 1727
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 5
- Rejestracja: 21 kwie 2011, 18:09
- Lokalizacja: zach-pom szczecin
Kolledzy ze Szczecina i okolic śpieszę poinformować iz tą samą akcje z pompa oleju w silniku BLB robią panowie EDIT właśnie wczoraj widziałem jak wygląda taki śilnik po tej awarji <szok>
Kolega Pietro w tym temacie ma jak najbardziej rację ja we wtorek zlecam im tą przeróbkę w swoim aucie nie czekam na skutki takiej awarji pozdrawiam
Kolega Pietro w tym temacie ma jak najbardziej rację ja we wtorek zlecam im tą przeróbkę w swoim aucie nie czekam na skutki takiej awarji pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2011, 20:26 przez Mario 1727, łącznie zmieniany 1 raz.
Mody:
Wirusik 170 Km
Przerobiona pompa oleju
Składane podświetlane lusterka
Oświetlenie ambiente
Autom otw klapy tył
Rolety tył drzwi
Roleta tyl szyby el `
Zmiana na climatronik plus,
org kamera cof,kolorowy fis
Wirusik 170 Km
Przerobiona pompa oleju
Składane podświetlane lusterka
Oświetlenie ambiente
Autom otw klapy tył
Rolety tył drzwi
Roleta tyl szyby el `
Zmiana na climatronik plus,
org kamera cof,kolorowy fis
zna ktoś może firmę która robi takie zabiegi w małopolsce lub na śląsku ? albo inne województwo bliżej Krakowa niz pomorskie ?
WYKONANE MODY:
- Przednie lampy poliftowe LED
- Tylnie lampy Full LED
- Alu Audi S5 19"
- Polskie MENU
- Podświetlenie rejestracji LED
- Całe auto biała perła
- Końcówki tłumików 90mm
- CHIP + 46KM - Dzieki GCS Tuning
- Przednie lampy poliftowe LED
- Tylnie lampy Full LED
- Alu Audi S5 19"
- Polskie MENU
- Podświetlenie rejestracji LED
- Całe auto biała perła
- Końcówki tłumików 90mm
- CHIP + 46KM - Dzieki GCS Tuning









