Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...

Silniki wysokoprężne
jaskol1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 124
Rejestracja: 02 paź 2008, 22:22
Lokalizacja: Marston Moretaine

Post autor: jaskol1 » 22 mar 2011, 23:56

Wiecie panowie jakie silniki jeszcze miały ten nieszczesny napęd lancuchowy pompy olejowej? Chodzi mi w sumie o modele i kody silników
Z góry dziękuje <okok>
VODKA- connecting people

leonikers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 30 mar 2010, 09:10
Lokalizacja: Białystok

Post autor: leonikers » 01 kwie 2011, 16:45

Piero czy widać coś z tych logów?

Obrazek

czy to wtryski jednak?

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 01 kwie 2011, 23:52

ceemack pisze: Piero chodziło mi coś o zgoła innego jaka tzn chcialbym miec w zapasie ta czesc w którą wchodzi sławetny imbusik ze wrazie czego wymienic ją własnym sumptem jak sie nazywa ta czesc w którą wchodzi imbus??? jaki jest jej numer
Takiej części nie można kupić właśnie i wymienić :] To jest gniazdo zabieraka, a samego gniazda nie da się wymienić, musisz kupić cały zespół wałków wyrównoważających za bagatela... 4500zł w ASO.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

boberek

Post autor: boberek » 04 kwie 2011, 07:56

Piero
To ja mam do Ciebie pytanie, mam DPFa w BRE wymieniłem pompe ciścieniowo próżniową bo okazało sie ze auto nie dostaje tyle paliwa ile potrzeba (jeszcze jeden objaw ropa w oleju) wymieniłem wszytsko jest OK nie ma juz tego problemu.
Obroty falujące są ale juz to nich przywykłem :)
teraz moje pytanie dotyczy końcówek wydechu. Byłem na programie u Rogala i on mówi ze coś jest nie tak bo mam delikatnie obkopcone końcówki a mając DPF tego nie powinno być, auto nie kopci no moze czasem jak mu sie da opór, ale widze tylko delikatną mgiełkę.
powiedz mi czy to ze są obkopcone końcówki moze byc wina nieszczelnego IC (w małym stopniu)
bo auto jezdzi fajnie i z dołu i ciagnie dobrze, fakt przy wyższych oprotach troche słabnie.
I własnie ja mysle ze to IC bo wsumie by sie zgadzało tylko czy przez DPFa przedostanie sie sadza czy jej częsc. Tego za bardzo nie kumam :) a nie chce mi sie na darmo rozbierać przopdu :) zeby sprawdzić IC, zreszta jak zmieniałem rozrząd to sobie zdjałem i oblookałem to nie widac zeby gdzies puszczał suchy jest.
Może ty coś poradzisz. <lol>

marian_17
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 22 lut 2011, 09:43
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: marian_17 » 12 kwie 2011, 10:08

Obserwuje cały ten temat i cały czas sie zastanawiam!
Chciałbym kupić audi a6 c6 .... tylko jest kwestia motoru ....
Czy zabiegi które przeprowadza Piero, całkowicie usuwają wade tego silnika? przez którą te silniki są takie awaryjne? czy to jest usunięcie jednej z wad?

Rozważam kupno 2.0 tdi 140km - naprawę wady oraz chip na 170km

lub 2.7 tdi 180km... ale przy takiej pojemności przywożąc auto z zagranicy akcyza jest wysoka...
może lepiej ta roznice w akcyzie wykorzystać na naprawe 2.0 ?
WYKONANE MODY:
- Przednie lampy poliftowe LED
- Tylnie lampy Full LED
- Alu Audi S5 19"
- Polskie MENU
- Podświetlenie rejestracji LED
- Całe auto biała perła
- Końcówki tłumików 90mm
- CHIP + 46KM - Dzieki GCS Tuning

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 12 kwie 2011, 12:36

bezsens
oszczędzędzić, żeby kupić 2.0 a później i tak je wydać na naprawę??
gdzie logika??

marian_17
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 22 lut 2011, 09:43
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: marian_17 » 12 kwie 2011, 15:58

coolmen77 pisze:bezsens
oszczędzędzić, żeby kupić 2.0 a później i tak je wydać na naprawę??
gdzie logika??
a 2.7 tdi to sie może nie psuje ? ....
jak mam zabulić za akcyze 12 tyś zł to lepiej wydac na wkład w auto... bo praktycznie w każde kupione trzeba zainwestować.... rozrząd, plyny , filtry .. itp ...

a poza tym jaką masz pewność ze kupisz 2.7 i nie bedziesz dokladal ? wtedy skąd wziac kase? .....
tutaj jest chyba logika ... ?!
WYKONANE MODY:
- Przednie lampy poliftowe LED
- Tylnie lampy Full LED
- Alu Audi S5 19"
- Polskie MENU
- Podświetlenie rejestracji LED
- Całe auto biała perła
- Końcówki tłumików 90mm
- CHIP + 46KM - Dzieki GCS Tuning

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 12 kwie 2011, 18:40

Tylko akcyzę można zaniżyć tak jak ja to zrobiłem zamiast płacić 12 tyś zł zapłaciłem 5 tyś zł. 2.7 TDI to naprawdę bardzo dobry silnik praktycznie bez awaryjny.

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 13 kwie 2011, 09:09

marian_17
niestety nie masz żadnej pewności :(
ja w ciągu roku wydałem na naprawę ok 15 tyś
a kupowałem auto z niskim przebiegiem, serwisowane, rozrząd na łańcuchach itp. byłem cholernie zadowolony ale bardzo krótko <wnerw>
a z faktur z serwisu, które dostałem razem z autem wynika, że poprzedni włąściciel wydał grubo więcej na naprawę tego auta
posłuchaj kolegę Piotrusia i zastanów się nad zakupem innej marki, a jeżeli już chcesz a5 c6 to ja brałbym benzynkę 2.0

boberek

Post autor: boberek » 13 kwie 2011, 22:52

greg25 pisze:
igo_89 pisze:2.7 TDI to naprawdę bardzo dobry silnik praktycznie bez awaryjny.
tak , dobry silnik, ale ze względu na konstrukcję bliźniaczą z 3.0 TDi, jest trapiony przez te same problemy
to 2,7 i 3,0 co to za róznica ;D
jeden pies

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 14 kwie 2011, 07:00

Piotruś pisze:...kiepskie wtryskiwacze ... .
Możesz napisać jaki przebieg według ciebie taki wtryskiwacz powinien wytrzymać... ??

boberek

Post autor: boberek » 14 kwie 2011, 07:38

tak jak patrze po znajomych co mają 3.0 TDI czy tam 2.7 TDI to średnio od 150 do 200 kkm i wtryski szmelc :)

marian_17
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 22 lut 2011, 09:43
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: marian_17 » 17 kwie 2011, 11:09

może kolega Piero wypowie sie na ten temat bo widać że zna sie na rzeczy ?
WYKONANE MODY:
- Przednie lampy poliftowe LED
- Tylnie lampy Full LED
- Alu Audi S5 19"
- Polskie MENU
- Podświetlenie rejestracji LED
- Całe auto biała perła
- Końcówki tłumików 90mm
- CHIP + 46KM - Dzieki GCS Tuning

Mario 1727
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 21 kwie 2011, 18:09
Lokalizacja: zach-pom szczecin

Post autor: Mario 1727 » 22 kwie 2011, 18:34

Kolledzy ze Szczecina i okolic śpieszę poinformować iz tą samą akcje z pompa oleju w silniku BLB robią panowie EDIT właśnie wczoraj widziałem jak wygląda taki śilnik po tej awarji <szok>
Kolega Pietro w tym temacie ma jak najbardziej rację ja we wtorek zlecam im tą przeróbkę w swoim aucie nie czekam na skutki takiej awarji pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2011, 20:26 przez Mario 1727, łącznie zmieniany 1 raz.
Mody:
Wirusik 170 Km
Przerobiona pompa oleju
Składane podświetlane lusterka
Oświetlenie ambiente
Autom otw klapy tył
Rolety tył drzwi
Roleta tyl szyby el `
Zmiana na climatronik plus,
org kamera cof,kolorowy fis

marian_17
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 22 lut 2011, 09:43
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: marian_17 » 22 kwie 2011, 20:11

zna ktoś może firmę która robi takie zabiegi w małopolsce lub na śląsku ? albo inne województwo bliżej Krakowa niz pomorskie ?
WYKONANE MODY:
- Przednie lampy poliftowe LED
- Tylnie lampy Full LED
- Alu Audi S5 19"
- Polskie MENU
- Podświetlenie rejestracji LED
- Całe auto biała perła
- Końcówki tłumików 90mm
- CHIP + 46KM - Dzieki GCS Tuning

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja