w sumie tak bo nic nie napisałem 
 
autko kupiłem z przebiegiem w okolicach 230tyś teraz ma 276tyś km na dzień dzisiejszy wymieniłem dwa kolektory ssące i felgi z oryginalnych 19stek na zimę 17cali  225/50i teraz na Wiosnę 18cali 245/40
jeszcze mi czasami jedna kontrolka męczy świec żarowych jak przejdę na (opatki F1) przyłączać i autko wejdzie na obroty to zaświeci się kontrolka i schodzi z obrotów , muszę zresetować i dalej ok jest, dziwne bo jak przełączam na sport i daję na obroty wielkie jedzie i nic się nie dzieje dopiero jak na (łopatki F1) ale to już dzwoniłem do ASO umówię się i sprawdzi mi elektryk, albo coś jest z ciśnieniem oleju albo coś z elektryką, albo z czujnikiem jakimś.
wersja jest samochodu S-Line chciałem na zimę włożyć 16calowe felgi to nie weszły ledwie 17calowe podeszły zawieszenie jak rozumiem też jest twardsze od zwykłej A6.
wyposażenie hmm 
Bi-Xenony + tylne lampy LED
skrzynia biegów TIPTRONIC plus ÂŁopatki przy kierownicy
Tempomat
Adaptive Cruise Control (Distronic)
 Pakiet LED na zewnatrz oraz wewnątrz
 Fotele S-Line pół skóra
"Coming Home"
 Podgrzewane fotele przednie
 Halogeny przeciwmgielne
 DOÂŻA NAWIGACJA MMI 
 Zestaw głośnomówiący BLUETOH
 Alufelgi mam 17 225/50, 18 245/40, 19 245/35 cali  

 Czujnik deszczu 
Czujnik zmierzchu
 Parktronic tył, przód
 Elektrycznie wysuwany hak
 Elektrycznie chowane lusterka
 Skórzana tapicerka ALCANTARA
czarna podsufitka S-Line
 Climatronic
 Domykanie automatyczne szyb
 8x AIR Bag
 Elektryczne szyby
 Elektryczne lusterka (podgrzewane)
 ABS
 ASR
 KOMPUTER POKÂŁADOWY kolorowy
 Pakiet oświetleniowy
 Centralny zamek z pilotem
 AUTOALARM
 Wspomaganie kierownicy
chyba standardowo wymieniłem, bo dużo można opisywać jakie bajery są jeszcze w samochodzie, ale to już kompem się ustawia wszystko, jak sprawdzenie ciśnienia w oponach, ustawienie mierzenia prędkości i tdd.
no to chyba tyle 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.