dzięki forumowiczom za tak realizowany wątek



Naprawde cena napinaczy to masakrasebastian855 pisze:Darek_v6, Czyli w twoim przypadku obejdzie sie bez wielkich kosztów,
bo ceny tych rolek i łożyska klimy to pikuś w porównaniu z napinaczami
W końcu pożyczyłem laptopa na którym mam VAGa, bo ja niestety mam komputer stacjonarny...sebastian855 pisze:Darek_v6, musisz wejść w sterownik silnika,
potem w bloki pomiarowe, i wpisać numer bloku, czyli w tym przypadku 27, i GO![]()
U mnie jest to na innym kanale.
Sprawdziłem dzisiaj na 30 kanale i to tez nie tensebastian855 pisze:Darek_v6, sprawdź bloki pomiarowe na kanale 30,
bo pewnie u Ciebie jest jednak na tym samym kanale co u mnie
Tak wiem śledzilem ten temat.fishmanr11 pisze:Opisywałem na forum że na kanale 90 może być dla silników z elektryczną przepustnicą może u Ciebie mimo wszytko jest na 90 a masz linke. Sprawdź
Niestety mam wersje AHA.. nie dość, że mam 4 sondy to jeszcze nie mozna znalezć kanałufishmanr11 pisze:hmm . Jak masz wersję AHA to masz wersję silnika produkowaną na USA . To może masz jeszcze coś inaczej z kanałami ... hm . zostaje ci tylko sprawdzać na którym podczas jazdy zacznie Ci pokazywać podobne do oczekiwanych wartości... nom jest to wykonalne tylko musisz pojeździć z lapkiem. I jak widzisz ze wynik podany jest w procentach to możesz przełączać na inny kanał albo jak widzisz ze wartość jest powyżej 30 albo poniżej zera bardzo dużo . Bo w nastawniku nawet jak jest zepsuty to raczej nie możliwe. DO tego jeszcze pamietaj ze zmienne fazy dzialaja prawidłowo dopiero jak silnik jest nagrzany do 80 stopni. a poniżej chyba 40 nie dzialają w ogóle ale tego juz nie pamietam dokładnie