[ A6 C5 2.5 Tdi] po wymianie filtra paliwa kreci do 2 tys ob
- bartosch
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 114
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 09:00
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
[ A6 C5 2.5 Tdi] po wymianie filtra paliwa kreci do 2 tys ob
wymienilem wszystkie przewody wraz z filtrem i zaworkiem odpowietrzyłem układ paliwowy. silnik odpala odrazu na luzie wkreca sie prawie do 5tys a w trakcie jazdy tylko do 2tys na kazdym biegu. co moze byc przyczyna? vag nie pokazuje zadnych bledow. moze to byc przeplywka?
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Na podszybiu koło filtra paliwa. Są tam 2 zaworki z których wychodzą wężyki podciśnieniowe.bartosch pisze:A ten zawór N75 to od czego jest i gdzie go znajdę?
N75 (prawy), steruje siłownikiem podciśnieniowym na turbo który to znowu steruje gruchą turbo. Nieszczelność tego układu lub jego niepoprawne działanie może powodować podobne dolegliwości.
Jednak przy takiej okazji zapisuje się błąd typu 575 i zastanawiam się dlaczego się nie zapisał.

- bartosch
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 114
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 09:00
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
zaraz lecę zobaczyć. może to być właśnie klucz do sukcesu!!! odpinałem te oba i sporo przy nich grzebałem bo tam idą przewody paliwowe. a błąd miałem jeden ale skasowałem i się nie powtarzał ale uznałem to za mało istotne bo móógł być stary. oby to było to:)
[ Dodano: 2011-03-13, 12:04 ]
jeszcze jedno pytanie czy jak ustami pociągnę powietrze z gruszki na turbo to powinno się coś zmienić? żeby mieć pewność że to jest to
[ Dodano: 2011-03-13, 12:04 ]
jeszcze jedno pytanie czy jak ustami pociągnę powietrze z gruszki na turbo to powinno się coś zmienić? żeby mieć pewność że to jest to
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- bartosch
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 114
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 09:00
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Rozebrałem dzisiaj całe podciśnienie i się okazało że trójnik między dwoma zaworami był pęknięty. było to widać dopiero po zdjeciu filtra powietrza i poruszaniu przewodami:) Autko nareszcie zaczęło normalnie działać. Niepokoi mnie natomiast to, że wydaje się być trochę za słabe, kolega ma passata czyli waga podobna a ma silnik 110km który się o niebo lepiej zbiera(niemam do niego szans). Czy ta różnica jest stąd, że ma manuala i napęd na przód czy może mam coś uszkodzone?? Powiedział mi, że miał podobnie tracił mu moc i był wyraźnie słabszy ale kupił nowy oryginalny przepływomierz i od razu wróciła moc. Wie ktoś jak sprawdzić przepływkę?? polski vag pokazuje przy ciepłym silniku temperature zasysanego powietrza 103 stC, masa powietrza to ok 4000 mg bez gazu po dodaniu spada do ok 2-3tys i rosnie do 6tys. wiecej nie umiem sprawdzic. przepływka czysta widac 3 czujniczki nie zabrudzone.