Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5 2.5 Tdi] Rozrząd jakiej firmy?

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
WSGarage
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 16 lip 2010, 23:13
Lokalizacja: Okolice ZS

Post autor: WSGarage » 27 lut 2011, 00:01

georgos pisze:Rozumuję to w ten sposób że przeciętny mechanik zamiast pracować uczciwie szuka jelenia
Bardzo dobrze to rozumiesz..
gdybym mial pieniadze na reklame, zainwestowalbym i gwarantuje, ze 70% A6 2.5 TDI ze szczecina przyjezdzaloby do mnie, bo moglbym kasowac nie 800, tylko 500zl... Mi to duzej roznicy nie robi, bo i tak siedze w warsztacie i nic nie robie ;p za taka dniowke, naprawde moglbym sie poswiecic, a w rzeczywistosci duzo roboty przy tym nie ma ;p

pozdro

Awatar użytkownika
georgos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 23 lip 2010, 10:39
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: georgos » 02 mar 2011, 17:43

WSGarage, więc na co czekasz :) osobiście uważam że możesz zacząć małymi krokami, nie musisz robić kampanii za kilkadziesiąt tysi, sukcesywnie wraz z przyrostem zleceń zwiększasz reklamę. Sukces gwarantowany. Samo podejście do klienta i do sprawy to już duży plus
Audi Ty jesteś jak zdrowie, ile Cię trzeba cenić ten tylko się dowie kto Ci wcisnął gaz choć w połowie...

Awatar użytkownika
Weso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 08 gru 2009, 00:23
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Weso » 04 mar 2011, 12:25

skromnie powiem, że słabo szukałes, że za 800 zł znalazłes, za ok 300 zł da rade w Szczecinie to zrobić u dobrego mechanika:)) chociażby tutaj http://autoserwiszdroje.pl :)
Najlepsze części, oleje Premium w najlepszych cenach. www.expressparts.pl 888-530-456 gg: 3543322

Pro Choice
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:03
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Pro Choice » 05 mar 2011, 01:21

to może ja nieco napiszę bo w końcu siedzę w branży motoryzacyjnej.


co do rozrządu:

Rolki INA , Ruville - to to samo, w środku pakowane są rolki GMB , NTN , Litens(tłumiki drgań) i INA. Obie firmy są tzw. pakowaczami, analogicznie jest z SKFem który część rzeczy robi sam a część bierze od innych(te same firmy co wyżej)

Pompy wody ruville są tańsze niż skf, sprzedajemy jedne i drugie, skf jest jednak traktowany jako półka wyższa.

termostaty robi tak naprawdę kilka firm, reszta np Gates to znowu pakowacze. Robi Wahler, makaronowy Vernet i behr.

Paski Conti Dayco i Gates... jedna półka, każdy z tych firm stosowany jest na 1 montaż i montować możecie spokojnie każdy z nich bez obaw że coś strzeli, jak strzeli, hałasuje etc- zmieńcie mechanika bo pasek albo za mocno albo za słabo naciągnięty.
allroad-c5-25-tdi-ake-stuki-w-silniku-vt31182.htm
w tym temacie kolega ÂŁopat brał rozrząd od nas, zwróćcie uwagę zarówno na cenę jak i na ilość podzespołów wchodzących w skład podczas wymiany:
14 elementów(łącznie z rolkami od paska PK! )


teraz coś a propos cen na rynku lokalnym, zabieram zdanie bo części i oliwę czasem też wozimy do naprawdę wysokiej jakości warsztatów które najczęściej siedzą w grupie VW(wysokiej jakośći warsztat- w tym przypadku bodajże 7lub 8 podnośników!) i tutaj ceny nie wyglądają tak strasznie jak piszecie za robociznę.
Można spokojnie po 500-600zł wymienić w warsztacie profi Panowie z gwarancją, fakturą i wszystkim co powinno być! Za każdym razem będąc w tym warsztacie mają u siebie przynajmniej kilka A6tek A8 i Q7... to chyba o czymś świadczy.

Rynek warsztatów jest aktualnie bardziej elastyczny, wiadomo, znajdą się mechanicy żyjący w innej bajce co w warsztacie w którym powinni robić fiaty uno krzykną za wymianę 800 zł ale powiedzmy sobie szczerze... kto aktualnie nie wychodzi klientowi naprzeciw - idzie z torbami, także szukajcie Panowie, dzwońcie i negocjujcie - to połowa sukcesu.


Osobiście swoje A4 serwisuje u Daniela z podanego przez Weso warsztatu i chłopaka mogę w ciemno polecić. To właśnie przykład mechanika z naprawdę dużym doświadczeniem i realnym podejściem do tematu ceny za wykonaną usługę.
USUNIęTO - złamanie punktu 29 Regulaminu!

mateuszsta20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
Imię: Mateusz
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa/Utrecht

Post autor: mateuszsta20 » 05 mar 2011, 03:12

W sumie mechanicy chca zarobic na nas biednych niedoswiadczonych milosnikach marki z Inglostad. Najlepszym sposobem jest robienie wszystkiego samemu, ale wiadomo nie kazdy ma mozliwosci, nie mowie tu o mozliwosciach manualnych ...

Dla mnie mechanik wydaje sie Ok jezeli ktos mu przyprowadzi auto ktore sam rozgrzebie a pozniej nie potrafi naprawic i zlozyc wszystko spowrotem, a on mu powie ze sie tego nie podejmuje. Trzeba szukac takich ludzi ktorzy robia to z pasji i moze troche dla pieniedzy, a nie takich co tylko jak zobacza ze przyjezdzasz do nich 2.5 TDI V6 to masz gruby portfel i moze Ci oskubac bo te silniki sa awaryjne, bo tak napewno bedzie twierdzil.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja