Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ All ] Malo plynu w akumulatorze

Wszystko co dotyczy ogólnie układów elektrycznych, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu włącznie z innymi pojazdami.
mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

[ All ] Malo plynu w akumulatorze

Post autor: mazur pl » 22 lut 2011, 19:30

Witam malo kwasu w akumulatorze co dolac ?
Ostatnio zmieniony 23 lut 2011, 14:35 przez mazur pl, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ziuta94
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 12 paź 2008, 21:21
Lokalizacja: Mikołajewo

Post autor: ziuta94 » 22 lut 2011, 19:34

Elektrolit albo wodę destylowaną :)

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 22 lut 2011, 19:39

ale co lepiej czy to obojetne

Awatar użytkownika
ziuta94
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 12 paź 2008, 21:21
Lokalizacja: Mikołajewo

Post autor: ziuta94 » 22 lut 2011, 19:41

Szczerze mówiąc nie wiem co lepiej. Ale jak miałem mało elektrolitu przy aku od skutera to wlałem elektrolitu.

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 22 lut 2011, 19:42

Acha ok dzieki.

Awatar użytkownika
jojo001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 28 maja 2010, 20:11
Lokalizacja: Dolnoslaskie
Kontakt:

Post autor: jojo001 » 22 lut 2011, 20:02

Jeśli wyparowało - zdecydowanie wodę, bo z elektrolitu to woda odparowuje.
Jeśli się wylało, to dolać elektrolit.
<okok>

axe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
Imię: Robert
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: axe » 22 lut 2011, 21:12

mazur pl pisze:ale co lepiej czy to obojetne
musisz sprawdzic gestosc
bedziesz wiedzial czy elektrolit czy woda potrzebna
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 23 lut 2011, 00:25

mazur pl,

Profilaktycznie sprawdż prąd ładowania..


__________
Pozdrawiam

arekjask
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 469
Rejestracja: 21 sie 2009, 22:31
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Re: Malo plynu w akumulatorze

Post autor: arekjask » 23 lut 2011, 10:02

Temat nadaje się do działu Elektryka, a nie Na każdy temat!
mazur pl pisze:Witam malo kwasu w akumulatorze co dolac ?
Kurcze, nie wypowiadajcie się, jak się nie znacie, bo gość rozwali sobie akumulator!

Do akumulatora dolewa się TYLKO wodę destylowaną (można kupić na stacji benzynowej). Warto też kupić sobie areometr i sprawdzić gęstość kwasu. Jak będzie za mała, wtedy można dolać kwasu, ale w takim przypadku oddałbym aku do jakiegoś elektryka, żeby zrobił to fachowo.

Oczywiście zakładam, że masz akumulator kwasowy. Bo są też zasadowe. Jak tu dolejesz kwasu, to rozwalisz akumulator.

A w ogóle to kup sobie bezobsługowy - to nie są jakieś kosmiczne pieniądze, a jest święty spokój.
Kogel-mogel FB :/
Fora to jest biwak. :)

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 23 lut 2011, 13:55

arekjask, bezobsługowy chyba powinno być tak napisane.. " bezobsługowy " :)

___________
Pozdrawiam

arekjask
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 469
Rejestracja: 21 sie 2009, 22:31
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: arekjask » 23 lut 2011, 14:35

Fascynat pisze:arekjask, bezobsługowy chyba powinno być tak napisane.. " bezobsługowy " :)
Bezobsługowy to pojęcie stosowane w normie EN 50342-1:2006. I wszyscy wiedzą o co chodzi. W skrócie chodzi o to, że jest szczelny i nie wymaga uzupełnianie wody (czyli obsługi) w trakcie eksploatacji.

Wstawienie tego w cudzysłowy ma sugerować, że akumulator jest niby-bezosbsługowy? Czy masz coś innego na myśli, bo nie za bardzo czaję, o co kaman?
Kogel-mogel FB :/
Fora to jest biwak. :)

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 23 lut 2011, 18:11

Dzieki koledzy dzisiaj dolalem elektrolitu i zaczelem go ladowac bo byl zoladowany do zera .wylalo sie z niego chyba z litr

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 24 lut 2011, 04:39

arekjask,

Chodziło mi między innymi o to że skoro są bezobsługowe to po co są korki wlewowe do poszczególnych cel.. ??



__________
Pozdrawiam

arekjask
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 469
Rejestracja: 21 sie 2009, 22:31
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: arekjask » 24 lut 2011, 11:52

Fascynat pisze:Chodziło mi między innymi o to że skoro są bezobsługowe to po co są korki wlewowe do poszczególnych cel.. ??
W moim nie ma - albo są dobrze ukryte :-).

A mogą być po to, żeby akumulator napełnić w fabryce. Później się je zatyka i koniec. Słyszałem o "zawodnikach", co otwierają akumulatory bezobsługowe, ale oni opisywali, jak zdjąć pokrywę akumulatora. Gdyby to była kwestia wykręcenia korków, to pewnie nie męczyliby się z pokrywą.

Poza tym, określenie bezobsługowe odnosi się do normalnej eksploatacji w klimacie umiarkowanym. Pewnie w Afryce i w jakiś pojazdach eksploatowanych non-stop nie da się uniknąć dolewania wody. Ale tam te akumulatory pewnie nie nazywają się bezobsługowe i powinny mieć korki.

A w ogóle to nie jestem rzecznikiem producenta akumulatorów. Zapytaj producenta, niech on się tłumaczy :-) .
Kogel-mogel FB :/
Fora to jest biwak. :)

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 25 lut 2011, 17:30

Korki sa pod naklejka jak sie przyjzycie to widac

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga