


ps. sprawdź w Opolu może być taniej 30 - 50 zł. i blisko Wrocka

Nie ważne za ile jest auto, tu chodzi o sam fakt że we Wrocławiu są strasznie drodzy - Białystok - koszt około 140 zł, Lubin około 180 zł i w innych miastach podobnie - a zapłaci się ile będzie potrzeba .Salah Ad-Din pisze: bez przesadya co auto masz za 30-40 tys czy za 70 - 100
wiadomo że nie zrobią Ci tego za 50 zł. bo roboczo godzina więcej wychodzi za samego pracownika
ps. sprawdź w Opolu może być taniej 30 - 50 zł. i blisko Wrocka
I jeszcze trzeba się umówićquote="camelllcamelll"]Nie ważne za ile jest auto, tu chodzi o sam fakt że we Wrocławiu są strasznie drodzy - Białystok - koszt około 140 zł, Lubin około 180 zł i w innych miastach podobnie - a zapłaci się ile będzie potrzeba .
za zdjecie CP 320 złoty to jakis obłed, przeciez ASO to ASO ja placilem 98zl ( aso audi sosnowiec )camelllcamelll pisze:Witam
Mam jeszcze takie pytanie, chodzi o regulację szybkości dmuchawy i regulację grzania foteli w nowym panelu klimy jak to będzie wyglądać :?: :?:
Dzwoniłem do Wrocławia do ASO i pytałem o zdjęcie CP - koszt 320 zł
/ tam mam najbliżej - trochę słono / .
Pozdr
A na wyświetlaczu MMI BASIC PLUS / czerwony / regulacja będzie wyglądać podobnie :?: :?:Bexa pisze:camelllcamelll napisał/a:
Witam
Mam jeszcze takie pytanie, chodzi o regulację szybkości dmuchawy i regulację grzania foteli w nowym panelu klimy jak to będzie wyglądać :?: :?:
Dzwoniłem do Wrocławia do ASO i pytałem o zdjęcie CP - koszt 320 zł
/ tam mam najbliżej - trochę słono / .
Pozdr
za zdjecie CP 320 złoty to jakis obłed, przeciez ASO to ASO ja placilem 98zl ( aso audi sosnowiec )
co do jak bedzie wygladac grzanie foteli i szybkosc dmuchawy
tak
ZelvaBoi Co masz na myśłi "od góry (zaprzyciskami)ZelvaBOi pisze:Bexa, wlasnie po to zeby tak mocno nie szarpac to tam trzeba od gory (za przyciskami) cos wcisnac - zatrzaski jakies sa. Jak je wcisniesz to bez oporu wyskoczy.
ZelvaBoi co do tych błedów, czy dobrze zrozumiałem , ze po wyminae panela tego cyfrowego będe błedy wyskakiwaćJedno czego nie unikniecie po wymianie - to juz na serio - beda bledy na stale w kompie. Niestety z braku czujnikow i silniczkow z nimi zwiazanych - w wersji klimy z tym panelem jest inna kontrola automatycznych nawiewow (stad miedzy innymi na tylnych slupkach dodatkowe kratki), ale poza tym smiga to zaje... kumpel ode mnie wzial taki panel jak mi zostal z 2G i cieszy kopare za kazdym razem jak auto odpala - co i mnie cieszy. Mozna pojechac po bandzie i przerobic tapicerke i kanaly nawiewow (rozwidlenie pod siedzeniami), do tego wymienic nagrzewnice i jakos bedzie prawie "Plus" ale czy to ma sens?
Juz sie wystrachałem ze beda błedy na FIsie tego bym nie zniósłZelvaBOi pisze:Rabel3, tam jest pasek z przyciskami nad panelem (ten na ktorym jest przycisk od awaryjnych) - zdejmuje sie zaslepki, wyciaga przyciski i od gory w jakims konkretnym miejscy zagietym pretem w ksztalcie litery L cos naciska - widzialem jak to kumpel robil, ale nie wnikalem bo mi nie bylo to potrzebne.
No to calkiem inaczej jak robilem i narobiłem sobie szkody, to tym bardziej teraz muszę wymienić
żeby nie szpeciło mi wnetrza
Co do bledow - dokladnie to mam na mysli. "Pelny" klimatronik ma jeszcze dodatkowe czujniki jakosci powietrza, dodatkowe nawiewy i inna nagrzewnice. Po wymianie panelu na stale zostana chyba 2 lub 3 bledy bo nie ma kontaktu z tymi czujnikami i silniczkami sterujacymi przeplywem. Na nic to nie wplywa ale zostaje syf przy skanowaniu kablem.