ps. sprawdź w Opolu może być taniej 30 - 50 zł. i blisko Wrocka
[A6 C6] Przeróbka na RS6
-
Salah Ad-Din
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 114
- Rejestracja: 15 sty 2010, 11:30
- Lokalizacja: Warszawa
-
camelllcamelll
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Witam
Powiedz lepiej jak to będzie z regulacją grzania foteli i regulacją dmuchawy przy MMI BASIC PLUS :?:
Pozdr
Nie ważne za ile jest auto, tu chodzi o sam fakt że we Wrocławiu są strasznie drodzy - Białystok - koszt około 140 zł, Lubin około 180 zł i w innych miastach podobnie - a zapłaci się ile będzie potrzeba .Salah Ad-Din pisze: bez przesadya co auto masz za 30-40 tys czy za 70 - 100
wiadomo że nie zrobią Ci tego za 50 zł. bo roboczo godzina więcej wychodzi za samego pracownika
ps. sprawdź w Opolu może być taniej 30 - 50 zł. i blisko Wrocka
Powiedz lepiej jak to będzie z regulacją grzania foteli i regulacją dmuchawy przy MMI BASIC PLUS :?:
Pozdr
- Rabel3
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 176
- Rejestracja: 21 sty 2010, 22:20
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
[
bo trwa to tak rzeczywiście długo jak bym nie wiem co
Jestem też przed wymiana takiego panela i w Lubinie dokładnie kosztuje to 198zł taniej na DolnymSląsku nie ma
Trzeba się zpaytać jak rzeczywiscie w Opolu i szybciej nawet się jedzie A4 -RMF i jazda :lol:
Daj znac jakie koszty w Opolu jak będziesz dzwonił , tam zdje się jest LELEK??
Pozdrawiam
I jeszcze trzeba się umówićquote="camelllcamelll"]Nie ważne za ile jest auto, tu chodzi o sam fakt że we Wrocławiu są strasznie drodzy - Białystok - koszt około 140 zł, Lubin około 180 zł i w innych miastach podobnie - a zapłaci się ile będzie potrzeba .
Jestem też przed wymiana takiego panela i w Lubinie dokładnie kosztuje to 198zł taniej na DolnymSląsku nie ma
Daj znac jakie koszty w Opolu jak będziesz dzwonił , tam zdje się jest LELEK??
Pozdrawiam
za zdjecie CP 320 złoty to jakis obłed, przeciez ASO to ASO ja placilem 98zl ( aso audi sosnowiec )camelllcamelll pisze:Witam
Mam jeszcze takie pytanie, chodzi o regulację szybkości dmuchawy i regulację grzania foteli w nowym panelu klimy jak to będzie wyglądać :?: :?:
Dzwoniłem do Wrocławia do ASO i pytałem o zdjęcie CP - koszt 320 zł
/ tam mam najbliżej - trochę słono / .
Pozdr
co do jak bedzie wygladac grzanie foteli i szybkosc dmuchawy
tak
pokretlami ustawisz temperature/szybkosc dmuchawy, bedzie to pokazane zarowno na MMI jak wartosci i na tych maly czerwonych wyswietlaczach

-
camelllcamelll
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
A na wyświetlaczu MMI BASIC PLUS / czerwony / regulacja będzie wyglądać podobnie :?: :?:Bexa pisze:camelllcamelll napisał/a:
Witam
Mam jeszcze takie pytanie, chodzi o regulację szybkości dmuchawy i regulację grzania foteli w nowym panelu klimy jak to będzie wyglądać :?: :?:
Dzwoniłem do Wrocławia do ASO i pytałem o zdjęcie CP - koszt 320 zł
/ tam mam najbliżej - trochę słono / .
Pozdr
za zdjecie CP 320 złoty to jakis obłed, przeciez ASO to ASO ja placilem 98zl ( aso audi sosnowiec )
co do jak bedzie wygladac grzanie foteli i szybkosc dmuchawy
tak
Pozdr
-
Tomas
-
camelllcamelll
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
- Rabel3
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 176
- Rejestracja: 21 sty 2010, 22:20
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
ZelvaBoi Co masz na myśłi "od góry (zaprzyciskami)ZelvaBOi pisze:Bexa, wlasnie po to zeby tak mocno nie szarpac to tam trzeba od gory (za przyciskami) cos wcisnac - zatrzaski jakies sa. Jak je wcisniesz to bez oporu wyskoczy.
No ja miałem okazję sie przekonać wczoraj w tym temacie, chciałem wyciagnąć wła
śnie czarny panel manual i ciagnąlem do siebie dość mocno nie szło wyjąć i pociągnąle za ta obudowę i zrobiłem sobie szkodę
ZelvaBoi co do tych błedów, czy dobrze zrozumiałem , ze po wyminae panela tego cyfrowego będe błedy wyskakiwaćJedno czego nie unikniecie po wymianie - to juz na serio - beda bledy na stale w kompie. Niestety z braku czujnikow i silniczkow z nimi zwiazanych - w wersji klimy z tym panelem jest inna kontrola automatycznych nawiewow (stad miedzy innymi na tylnych slupkach dodatkowe kratki), ale poza tym smiga to zaje... kumpel ode mnie wzial taki panel jak mi zostal z 2G i cieszy kopare za kazdym razem jak auto odpala - co i mnie cieszy. Mozna pojechac po bandzie i przerobic tapicerke i kanaly nawiewow (rozwidlenie pod siedzeniami), do tego wymienic nagrzewnice i jakos bedzie prawie "Plus" ale czy to ma sens?
- sir KENnY XVIII
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 314
- Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
co do CP to w ASO w Londynie ludzie ''za biurkiem'' na servisie wogole nie wiedzieli co ja do nich mowie a z elektrykiem nie chciano mi pozwolic porozmawiac. Jedynie zostawic auto na ogledziny za jedyne £115 roboczogodziny i wtedy mi powiedza co moga zrobic i za ile - ch..e. Na cale szczescie poznalem wtedy mechanika ktory pracuje w warsztacie niezaleznym, ktory robi tylko audi i maja dostep do bazy w Inglostatt cena u nich £60 + vat. Na marginesie jego manager tez nie mial pojecia o co chodzi WTF
- sir KENnY XVIII
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 314
- Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
- Imię: Szymon
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
- Rabel3
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 176
- Rejestracja: 21 sty 2010, 22:20
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Juz sie wystrachałem ze beda błedy na FIsie tego bym nie zniósłZelvaBOi pisze:Rabel3, tam jest pasek z przyciskami nad panelem (ten na ktorym jest przycisk od awaryjnych) - zdejmuje sie zaslepki, wyciaga przyciski i od gory w jakims konkretnym miejscy zagietym pretem w ksztalcie litery L cos naciska - widzialem jak to kumpel robil, ale nie wnikalem bo mi nie bylo to potrzebne.
No to calkiem inaczej jak robilem i narobiłem sobie szkody, to tym bardziej teraz muszę wymienić
żeby nie szpeciło mi wnetrza
Co do bledow - dokladnie to mam na mysli. "Pelny" klimatronik ma jeszcze dodatkowe czujniki jakosci powietrza, dodatkowe nawiewy i inna nagrzewnice. Po wymianie panelu na stale zostana chyba 2 lub 3 bledy bo nie ma kontaktu z tymi czujnikami i silniczkami sterujacymi przeplywem. Na nic to nie wplywa ale zostaje syf przy skanowaniu kablem.
Dzieki za info
PS. apropos chłopaki o tym co tu piszemy to właśnie wczoraj założyłem nowy Post w tym temacie,"zdjęcie panelu klimatronik manual" w dziale wnetrz bo tu opisaujemy problem nie związany z autorem Postu, ktory w tytule jest o czym innym
Pozdrawiam,
Pora na dalsze prace nad moim "customowym c6" ehhe
tak jak wczesniej wkleilalem pomysl na dyfuzor
0. komputerowy plan eehhe
no i tez tak sie stalo ( tylko pod uwage musialem wziasc niesymetryczny otwor pod hak
)
1. na pierwszy ogien trzeba bylo wykonac jakis wzor i dopasowac "żebra" papierowe wycinanki itd
2. pozniej wykonalem z plastiku prototyp by dopasowac i zobaczyc mniej wiecej jak to bedzie wygladac
3. pozniej musialem wymyles z czego maja powstac owe żebra, wybor ostatecznie padl na plexiglass ? zdjecie jeszcze daleko przed
szlifowaniem i obrobka pleksy
4. żebra zostaly dopasowane oszlifowane, przymocowane oraz wygladzone zostaly przestrzenie łaczenia sie żeber wraz ze zderzakiem
5. dzisiaj kolejne szlifowania by w koncu przygotowac caly element do malowania ( bedzie to czerń fortepianowa )
( zdjecie z bierzacego stanu pracy eheh)
konkluzje, przemyslenia, odpowiedzi na jeszcze ewentualne niezadane pytania hehe
Ktos by mogl powiedziec ze po cholere sie meczyc i kombinowac albo ze druciarnie robie albo ze krzywo itd
- z ocena czy druciarnia prosze poczekac az skoncze :P
- co do kupowania ori to proste ori RSowy dyfuzor 750 zl ktory jest 10 cm dluzszy i wogole nie bedzie pasowal w zaden sposob
do mojej "cywilnej" A6 trzeba by go pokroic i pewnie jakos polaczyc z bierzacym co jest takze bez sensu, wiec to moja odpowiedz na ori
- jest rowno, jest dobrze, wszysko wymierzone, zludzenie moze robic asymetryczny otwor na hak holowniczy ktory nie jest na srodku dyfuzora
tak jak wczesniej wkleilalem pomysl na dyfuzor
0. komputerowy plan eehhe
no i tez tak sie stalo ( tylko pod uwage musialem wziasc niesymetryczny otwor pod hak
1. na pierwszy ogien trzeba bylo wykonac jakis wzor i dopasowac "żebra" papierowe wycinanki itd
2. pozniej wykonalem z plastiku prototyp by dopasowac i zobaczyc mniej wiecej jak to bedzie wygladac
3. pozniej musialem wymyles z czego maja powstac owe żebra, wybor ostatecznie padl na plexiglass ? zdjecie jeszcze daleko przed
szlifowaniem i obrobka pleksy
4. żebra zostaly dopasowane oszlifowane, przymocowane oraz wygladzone zostaly przestrzenie łaczenia sie żeber wraz ze zderzakiem
5. dzisiaj kolejne szlifowania by w koncu przygotowac caly element do malowania ( bedzie to czerń fortepianowa )
( zdjecie z bierzacego stanu pracy eheh)
konkluzje, przemyslenia, odpowiedzi na jeszcze ewentualne niezadane pytania hehe
Ktos by mogl powiedziec ze po cholere sie meczyc i kombinowac albo ze druciarnie robie albo ze krzywo itd
- z ocena czy druciarnia prosze poczekac az skoncze :P
- co do kupowania ori to proste ori RSowy dyfuzor 750 zl ktory jest 10 cm dluzszy i wogole nie bedzie pasowal w zaden sposob
do mojej "cywilnej" A6 trzeba by go pokroic i pewnie jakos polaczyc z bierzacym co jest takze bez sensu, wiec to moja odpowiedz na ori
- jest rowno, jest dobrze, wszysko wymierzone, zludzenie moze robic asymetryczny otwor na hak holowniczy ktory nie jest na srodku dyfuzora









