[a6 c5 qattro] Cofa paliwo. Co może załatwić sprawę?
[a6 c5 qattro] Cofa paliwo. Co może załatwić sprawę?
Witam.
Nie będę opisywał ponownie swojego problemu, bo był już poruszany. Mam tylko krótkie pytanie, czy śruba, która wchodzi w pompę na powrocie ma jakiś zawór zwrotny?
W szukajce jakoś jedni piszą, że ma, natomiast inni, że nie?
Chodzi o to, że wymieniłem już wszystko i dałem dwa zaworki zwrotne i dalej cofa paliwo przelewem. Wyeliminowałem powietrze, ale po nocy robi się balon długości 4-5 cm.
Proszę o radę, lub wskazówki. Może gdzieś w pompie jest jakiś zaworek? Pzdr.
Nie będę opisywał ponownie swojego problemu, bo był już poruszany. Mam tylko krótkie pytanie, czy śruba, która wchodzi w pompę na powrocie ma jakiś zawór zwrotny?
W szukajce jakoś jedni piszą, że ma, natomiast inni, że nie?
Chodzi o to, że wymieniłem już wszystko i dałem dwa zaworki zwrotne i dalej cofa paliwo przelewem. Wyeliminowałem powietrze, ale po nocy robi się balon długości 4-5 cm.
Proszę o radę, lub wskazówki. Może gdzieś w pompie jest jakiś zaworek? Pzdr.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Powrót wkręcony w pompę, ten z tymi dwoma króćcami powrotu, to zawór zwrotny (kulka i sprężyna w śrubie), który przymyka paliwo.harbuz pisze:Mam tylko krótkie pytanie, czy śruba, która wchodzi w pompę na powrocie ma jakiś zawór zwrotny?
Wymieniłeś pod tymi śrubami podkładki miedziane??
Co do tych dodatkowych zaworków to możesz ich nawalić więcej ale to nic nie da, bo może masz nieszczelność w pompie .

- Quattrorulezz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 cze 2009, 19:55
- Imię: Przemek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A8 D3
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 ASG 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
No chyba nie do końca tak jest. Duża rolę odgrywa tu temperatura przy tym zaworku. Jest na forum szczegułowo opisane jak działa, nawet jeden forumowicz zrobił mu sekcje...czyzzu pisze:Ja wymontujesz go i dmuchniesz w niego pod prąd to powinien nie puszczać powietrza.
Było: C3 2.0D (chyba za kare), C3 2.3E NF 136KM, C4 2.3E AAR 133KM powered by BLOS, A6 C5 2.5TDI Quattro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Ciekawe który..hehehQuattrorulezz pisze:nawet jeden forumowicz zrobił mu sekcje...


Nic z tych rzeczy . kczyzzu pisze:Ja wymontujesz go i dmuchniesz w niego pod prąd to powinien nie puszczać powietrza.
Kolega Quattrorulezz, ma racje.
czyzzu pisze:Wiesz ja też tak miałem jak kolega wymieniłem ten zaworek na nowy
A to że wymieniłeś ten zaworek i jest ok tzn. ze w nim była nieszczelność i trafiłeś w miejsce zapowietrzania. Zresztą ten zaworek i jego oring to jest jedna z pierwszych opcji szukania zapowietrzania się układu.
Witam.
Powiem, że już mam dość. Wczoraj było znowu kino. Jakoś odpaliłem i doleciałem. W garażu poszedł system na ściski. Rano podpalił, ale powietrza full. Tak sobie wymyśliłem, że może to być coś przy zbiorniku? Skoro ściski założyłem przed filtrem to raczej nic przy pompie. Chyba, że jest tam jakiś zawór, który ma bezpośredni kontakt z pompą i z otoczeniem?
Zaraz szukam jakiś serwis i dam go może tam? Widzę, że 3 szpeców nie zrobiło i każdy stosuję tam swoję mądrości. Pzdr.
Powiem, że już mam dość. Wczoraj było znowu kino. Jakoś odpaliłem i doleciałem. W garażu poszedł system na ściski. Rano podpalił, ale powietrza full. Tak sobie wymyśliłem, że może to być coś przy zbiorniku? Skoro ściski założyłem przed filtrem to raczej nic przy pompie. Chyba, że jest tam jakiś zawór, który ma bezpośredni kontakt z pompą i z otoczeniem?
Zaraz szukam jakiś serwis i dam go może tam? Widzę, że 3 szpeców nie zrobiło i każdy stosuję tam swoję mądrości. Pzdr.
Witam.
I tak też zrobiłem. Pompa do regeneracji. 2400 zł plus 300 wymiana. Ma być na orginałach Boscha. Gwarancja i te sprawy. Pożyjemy, zobaczymy. ÂŻałuję, że odrazu tego nie zrobiłem. Tak napradę to liczyłem, że szkłem dupę wytrę.
Jacyś koledzy pisali, ze tak czy inaczej na końcu idzie pompa.
Pozdrawiam.
I tak też zrobiłem. Pompa do regeneracji. 2400 zł plus 300 wymiana. Ma być na orginałach Boscha. Gwarancja i te sprawy. Pożyjemy, zobaczymy. ÂŻałuję, że odrazu tego nie zrobiłem. Tak napradę to liczyłem, że szkłem dupę wytrę.
Jacyś koledzy pisali, ze tak czy inaczej na końcu idzie pompa.
