[All C4] Jakie zaciski pasują?
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Jarzmo od niewentylowanych do wentylowanych nie podejdzie, nie ma miejsca na tarcze. Może to jest z inneo systemu hamulcowego bo wiem że był chyba Lucas'a i tam średnica tarczy była 280mm, ale znowu zacisk by nie podszedł raczej. Dziwne...
Jarzma szukaj od C4, C5, B5, B6(niektóre)
Ważne żeby od tarcz wentylowanych i z 'małym' rozstawem śrub mocujących jarzmo do zwrotnicy
Ja zanabyłem jarzma z zaciskami z a4 2006, no i właście jarzma nie pasują, ale zacisk identyczny jak do c4(chyba).
Jak sprawdzić czy tył hamuje? może odpiąć korektor siły hamowania? Bo coś mi się wogóle prawie klocki nie zużywają :roll:
Jarzma szukaj od C4, C5, B5, B6(niektóre)
Ważne żeby od tarcz wentylowanych i z 'małym' rozstawem śrub mocujących jarzmo do zwrotnicy
Ja zanabyłem jarzma z zaciskami z a4 2006, no i właście jarzma nie pasują, ale zacisk identyczny jak do c4(chyba).
Jak sprawdzić czy tył hamuje? może odpiąć korektor siły hamowania? Bo coś mi się wogóle prawie klocki nie zużywają :roll:
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam.hinćo jak napisał elmi_k z tyłu siła hamowania jest znacznie mniejsza niż z przodu dlatego zużycie klocków też będzie wolniejsze .możesz podnieść koło do góry obrócić kołem a ktoś może nacisnąć na pedał hamulca i będzie widać czy koło stanie i wtedy poruszaj kołem czy da się obrócić oczywiście na wciśniętym hamulcu .pozdro
tylko quatrro !
objechałem 3 szroty u siebie i też lipa.. pełno złomu leży a sami nie wiedzą co mają...syper pisze:nie :-xhasek pisze:jarzma już kupiłeś?
nie mają na moim szrociku
...
pozostaje allegro bo cena za 1 jarzmo w serwisie to 420zł :lol:
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
przez 1 dzień byłem happy bo zamówiłem zaciski na 312 z allegro .. dziś przyszedł kpl nawet z tarczami jak na foto
problem powstał jak zmierzyłem rozstaw między otworami mocowania do zwrotnicy. zamiast 94mm jest 146mm, a wszystko niby od A6 C5 2,5TDI V6 <smuty>
orientuje się ktoś czy w C5 są jarzma z takim rozstawem?
na szczęście sprzedawca w porządku i nie ma problemu ze zwrotem.
problem powstał jak zmierzyłem rozstaw między otworami mocowania do zwrotnicy. zamiast 94mm jest 146mm, a wszystko niby od A6 C5 2,5TDI V6 <smuty>
orientuje się ktoś czy w C5 są jarzma z takim rozstawem?
na szczęście sprzedawca w porządku i nie ma problemu ze zwrotem.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Kolego właśnie to jest podstawowe kryterium w szukaniu jarzm
Były dwa rozstawy otworów w zależności od zwrotnicy (chyba aluminiowa vs stalowa/żeliwna?)
Wizualnie jarzmo powinno do nas mieć rostaw otworów mocujących do zwrotnicy identyczny jak rozstaw otworów mocujących zacisk do jarzma
Na fotce widać ze jest sporo więcej niestety <smuty>
Na necie jest wyjaśnione jakie jarzmo do jakiej zwrotnicy wkładali. Poszukaj
Ktoś mi powie jaki komplet tarcz+klocków zanabyć żeby przede wszystkim nie piszczały no i oczywiscie dobrze hamowały? ATE wiem, ale mikoda, bosch, ferodo? Zimmerman też drogi
Były dwa rozstawy otworów w zależności od zwrotnicy (chyba aluminiowa vs stalowa/żeliwna?)
Wizualnie jarzmo powinno do nas mieć rostaw otworów mocujących do zwrotnicy identyczny jak rozstaw otworów mocujących zacisk do jarzma
Na fotce widać ze jest sporo więcej niestety <smuty>
Na necie jest wyjaśnione jakie jarzmo do jakiej zwrotnicy wkładali. Poszukaj
Ktoś mi powie jaki komplet tarcz+klocków zanabyć żeby przede wszystkim nie piszczały no i oczywiscie dobrze hamowały? ATE wiem, ale mikoda, bosch, ferodo? Zimmerman też drogi
- orientuje się ktoś czy pompa hamulcowa, pompa abs i inne elementy z układu na tarcze 288 dadzą radę wydajnościowo przy heblach z eSki?? bo z tego co widzę w etce to jest całkiem inny układ, jakieś zbiorniki ciśnieniowe itp więc średnio to widzę <smuty>syper pisze:żeby wymienić na zaciski od eSki to musisz wymienić całe macpersony
...
- felga 16' wejdzie do eSki??
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
szczerze to duży koszt bo pompę i resztę dupereli trza wymieniać na 100%hasek pisze:- orientuje się ktoś czy pompa hamulcowa, pompa abs i inne elementy z układu na tarcze 288 dadzą radę wydajnościowo przy heblach z eSki?? bo z tego co widzę w etce to jest całkiem inny układ, jakieś zbiorniki ciśnieniowe itp więc średnio to widzę <smuty>
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt: