Hincó pisze:To że tarcze są grubsze a co za tym idzie wymiana zacisków jarzm i tarcz to sie rozumie![]()
Chodziło mi o pasowanie zacisków z nowszych aut które miały też tarcze 288X25
Co do jarzm to sprawa nie jest taka oczywista. Ja mam taki przypadek:
Wymieniałem tarcze i klocki (288/25mm) i przy wymianie okazało się że w prawym jarzmie gwint jest zniszczony i trzeba nowe jarzmo. Czasu było mało poleciałem na lokalny duży szrot i dostałem niby jarzmo od A6 C4. Na oko wszystko identyczne, choć nic nie mierzyłem. Po założeniu okazało się że minimalnie mniejsze jest to jarzmo, czyli zacisk jest bliżej tarczy, objawiało się to ocieraniem po rozgrzaniu tarcz. Trzeba było lekko przeszlifować zacisk od wewnątrz. Wiec dziwna sprawa. Jarzmo niby takie same ale jednak coś nie tak. Narazie nie mam czasu rozbierać i go wymieniać, ale dziwi mnie ta minimalna różnica, jarzmo napewno jest AUDI bo ma oznacznia, ale dlaczego takie minimalne różnice są?