[A6 C5 2,7 biturbo] a Robtoy & Co. present
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Darek_v6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 327
- Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
- Imię: Darek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
A to spalanie macie nie tragiczne jak na taki fajny silniczek.. myslałem, ze pala wiecej ze wzgledu na BiTurbo.
Na poczatku chciałem kupić A6 własnie z takim silnikiem, ale kupiłbym tylko od zaufanej osoby, która oprócz dbania o całe auto dbała by tez o turbiny, bo wiadomo, że jak ktoś nie dba o nie to się sypną :roll:
Na poczatku chciałem kupić A6 własnie z takim silnikiem, ale kupiłbym tylko od zaufanej osoby, która oprócz dbania o całe auto dbała by tez o turbiny, bo wiadomo, że jak ktoś nie dba o nie to się sypną :roll:
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Darek_v6, w każdym aucie coś się może sypnąć, diesle też mają turbinki i jakoś nikt się o nie nie boi
Ale fakt jak już padną to wydatek nie mały,
ale jakby na to nie patrzeć to za jednym zamachem wkłada się k04 i frajda z jazdy jeszcze większa :-D
A swoją drogą 2.8 to rozsądna decyzja bo to chyba bardzo mało awaryjny silnik z tego co słyszałem![<ok> <ok>](https://a6klub.pl/images/smilies/ok.gif)
![;-) ;-)](https://a6klub.pl/images/smilies/oczko2.gif)
Ale fakt jak już padną to wydatek nie mały,
ale jakby na to nie patrzeć to za jednym zamachem wkłada się k04 i frajda z jazdy jeszcze większa :-D
A swoją drogą 2.8 to rozsądna decyzja bo to chyba bardzo mało awaryjny silnik z tego co słyszałem
![<ok> <ok>](https://a6klub.pl/images/smilies/ok.gif)
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 263
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa/Utrecht
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 263
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa/Utrecht
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
po programie który miałem2,7T nie paliło duzo wiecej niz 2,5TDI a ponad 300KM robiło robote w połączeniu z Q i manualną 6tkąsebastian855 pisze:posti, no powiem Ci że pod kątem wrażeń z jazdy to masz całkowitą rację,
ten silnik daje mnustwo frajdy :mrgreen:
Ale pod względem kosztów........
aaaaa w sumie to dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają,hehe![]()
Jest super i już :mrgreen:
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
2.7t RULEZ... teraz mama4 b7 2.0 TFSI i pali mniej niż 2.7T ale dziwięk i moc juz nie ta... i poważnie zastanawiam się nad powrotem do 2.7T, a z racji ze znam juz troche ten silnik to naprawde super sprawa i koszty utrzymania wcale nie sa wysokie... dokąłdnie to samo co 2.8 v6 tylko dochodzą turbiny, zawory DV i N75 a to robi sie tak żadko ze szok...
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
Nie no kolego masz absolutna racje
tylko jak będę lał dobry olej, wymieniał go jak bóg przykazał co 10000 km i turbinki użytkował jak należy to zapewne przejadę na nich 250000 km spokojnie
w swojej starej a6 w rok czasu wydałem 6-8000 zł na naprawy. W 2,7 przez 2 lata z gazem wydałem może 1500 zł (obydwa auta użytkowałem tak samo ) oczywiście mówię tutaj tylko o silniku
Gdyby nie to ze 2,5 się często sypał to byłby to naprawdę fajny silnik :D
pozdrawiam![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
pozdrawiam
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 263
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:19
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa/Utrecht
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga