Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[100 c4 2.0 sedan] ~ seta [ pierwsza audica ]

Prezentacja w/w aut.
seta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 14 gru 2010, 20:21
Lokalizacja: Legionowo k. Warszawy

[100 c4 2.0 sedan] ~ seta [ pierwsza audica ]

Post autor: seta » 24 gru 2010, 19:37

Witam serdecznie a przy okazji życzę wszystkim wesołych i spokojnych świąt. Przyznam szczerze setunia to mój pierwszy samochód gdyż jestem świeżo upieczonym kierowcą. W czasie poszukiwań miałem jasno określone reguły. Max 10 tys zł KOńCOWEGO kosztu, duży komfort jazdy, nienaganna prezencja oraz silnik maxymalnie 2 litrowy ze względu na duże koszty ubezpieczenia pojazdu konkretnie dla mojej osoby. Sporo czasu spędziłem na poszukiwaniu różnorakich marek. Przewinęły się bmki e36, mercedesy c klasy, lancie themy itp. Audice miałem na oku ale zawsze trafiając na zadbany egzemplarz pojemność silnika była za duza (2.5 , 2.8 ) co uniemożliwiało mi kupno i zniechęcało do poszukiwań. Najeździłem się po tych bmkach, przez telefon laleczki perełki można powiedzieć z salonu a jak trafiałem na miejsce to szkoda gadać, szroty trupy , zajechane padliny wysmarowane plakiem, strasznie zmęczone i "zrobione" tylko na sprzedaż po czym zrobi sie 100km i samochód sam się rozsypuje. No i któregoś pięknego razu siedząc na wszystkim znanym portalu allegro trafiłem ciekawą audiczke z silnikiem 2.0 :-) Opis mnie bardzo zainteresował gdyż samochód był od 1 właściciela w kraju. Facet w średnim wieku sprowadził audiczke 2 letnią i od tamtego czasu czyli przez 16 lat jeździł nią i serwisował w serwisie Chyliński do końca (a wpisy są do 2005 roku) Bardzo mały przebieg bo tylko 192 tysiące, żadnego pseudo tuningu, samochód utrzymany w oryginalnym stanie (nawet jest oryginalne radio), zadbana tapicerka nie poprzecierana. Jednym słowem przykuł moją uwage. Zadzwoniłem umówiłem się z gościem na konkretny dzien. Nadszedł dzień sądu :lol: 20.12.2010 poniedziałek, jade do Wołomina, podekscytowany i mający nadzieje na zgodność z opisem. Dojeżdżam na miejsce, samochód stoi przed bramą. Zza szyby samochodu wyglądał całkiem fajnie. Wysiadłem jeszcze zanim zadzwoniłem po sprzedającego oblukałem samochód do okoła, zajrzałem pod spód. Zrobił dobre wrażenie, nie był zmęczony, lakier ładnie sie prezentował zero rdzy, nawet pozniej po otworzeniu bagażnika nie było rdzy przy uszczelkach (a lubi tam brać rdza). Pod spodem zdrowy też zero rdzy wszystko na swoim miejscu. Zadzwoniłem po gościa, akurat gdzies wyjechał musiałem poczekać 15 min. Przyjechał gadka szmatka odpalenie samochodu. Silniczek pracuje równo nie skacze na obrotach, dodatkowo odpalił na dotyk. Przyjemnie chodzi. Skręcałem kierownicą na postoju do oporu w lewo i w prawo, nic nie stuka nic nie puka czyli jak na moją wiedzę układ kierowniczy jest ok. Jazda próbna. Nie mogłem przycisnąć bo opony letnie boksowały strasznie. No ale ok jedziemy sobie 50, samochód prowadzi się równo, nie znosi, wydaje się być bardzo stabilny. Jest sztywny, biegi przechodzą bardzo gładko. Wszystko elegancko byłem pod dużym wrażeniem. Samochód faktycznie utrzymany perfekcyjnie, działa w nim najmniejsza drobnostka każda lampeczka, schowek nawet sztywno chodził i rolka od ustawienia temp powietrza i ustawienia nawiewu. Byłem już nieźle podjarany :mrgreen: Sprzedający jeszcze okazał się w porządku gościem na marginesie powiem pomógł mi w osobistej sprawie hehe. Także jestem bardzo zadowolony z kupna, w samochodzie zakochałem się od 1 jazdy, mam nadzieje że będzie mi długo służył w takim stanie jakim się teraz znajduje. Teraz troche dodatkowych informacji :

Co jest do zrobienia :[/b]

- wiadomo wymiana rozrządu jak to przy kupnie samochodu (nawet sprzedający mowił że obowiązkowo wymieniać bo nie wiadomo ile czasu poprzedni właściciel tego nie wymieniał)
- oraz prawdopodobnie termostat. Tak mi się wydaję ponieważ samochód dość długo się grzeje, wczoraj czekałem ze 30 min zeby nagrzał się do norm. temperatury.

To chyba tyle z rzeczy mechanicznych.

Opcja :

Samochód to golasek , szyby otwieramy korbą :mrgreen:

- ABS,
- Wspomaganie kierownicy
- Centralny zamek
- Szyberdach
- Immobilizer


Co chce zmienić :

- na wiosne gaz sekwencja
- przyciemnienie szyby tylnej i szyb bocznych
- kierownica trójramienna od Ski
- gleba
- na lato felga
- chciałem założyć drewno ale nie wiem czy jest taka opcja i gdzie mam to kupić (komplet) bo na allegro znajdywałem tylko osobne części.
- cały samochód w kolorze podwozia (zderzaki, listwy do lakiernika)
- białe kierunkowskazy
- włożyć cb
- na allegro znalazłem też pokrowce z eco-skóry? jest to dla mnie zagadkowa sprawa gdyż nie miałem z tym do czynienia może ktoś skomentuje ten pomysł ? dodam że nia ma klimy wiec może być ciężko
- tylna blenda od Ski (zastanawiam się)
- sprzęt audio JBL'a (2 głośniki, skrzynia,wzmacniacz, twitery - koszt 1000zł )


To chyba wszystko :roll:

Teraz tylko potrzebuje grubego portfela.

Zdjęcia audiczki :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zdjęcia wyszły w ciekawym "niebieskawym" kolorze, zimowym hehe

Uff przedstawiłem swoją Audiczke, teraz czekam na komentarze i uwagi, Pozdrawiam <ok>

user

Post autor: user » 25 gru 2010, 10:02

witam, ładna c4 -zacna seria pod mody!
pozdrawiam !

Awatar użytkownika
gjom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 14 lis 2010, 20:44
Lokalizacja: Krasnystaw

Post autor: gjom » 25 gru 2010, 10:05

Nie widziałem bardziej zadbanej "Setki" pogratulować.

Bezawaryjnej jazdy <piwo>

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 25 gru 2010, 10:35

"Moja mowa będzie krótka"
Zdrowa blacha ,silnik, skrzynia i zawieszenie.
Czyli kasy tu nie ładujesz.
Masz nieoszlifowany diament. He,he....
W takim razie można pozwolić sobie na małe modyfikacje.
Przede wszystkim ,skupiłbym się na podniesieniu statusu auta.
Masz ori radyjko, kupując AC już masz wyświetlanie stacji radiowych na liczniku (nowocześniejszy wygląd i współpracuje z tym radyjkiem ,które już masz), jak AC to od razu BC i dodatkowe zegarki, tempomat nie koniecznie.
Prąd na przód przynajmniej i może podłokietnik.
Na zewnątrz koniecznie białe kierunki (wizualnie poszerzają auto), soczewki sobie odpuść to będziesz coś widział w nocy. He,he...
No i felga 16".
Oczywiście alu a na te zimówy.
Na początek to wystarczy.
Pozdro. <piwo>

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 25 gru 2010, 10:58

A ja dla odmiany powiem ze takiego klasyka juz bym zostawil bez modow.Tutaj brAkuje podstaw.Nie czepiam sie bo autko mi sie podoba.Jednak albo zaczynasz robic je od poczatku czyli podstawy takie jak lusterka w pradzie regulowane,do tego alektryka w szybach przod,wydaje mi sie ze smiesznie bedzie wygladalo drewno kiera sline i blenda w autku do ktorego ktos podejdzie i bedzie zartowal ze brak mu podstaw a ma takie extrasy...To poprostu bedzie nienaturalne...Wiec jak pisalem autko fajne i ja bym nic nie zmienial.ew zegar na duzy,moze jakas inna kiera niekoniecznie skowa...ogolnie staralbym sie utrzymac autko w takim stanie jak jest...

W twojej historii urzekla mnie jedna zecz.najpierw piszesz ze w polsce jezdzil tym jeden czlowiek do ktorego to kupiles.a kilkadziesiac zdna pozniej okreslasz ze wlasciciel sam nie wie kiedy poprzedni wlasciciel wymienial rozrzad....z opisu wynika ze kupil ktos to autko 2 letnie i potem przez 16 lat nie byl wymieniany rozrzad...albo sie myle...

Eco skore sobie daruj.Szkoda kazdej zlotowki na takie pokrowce...
Jesli masz zamiar sie bawic w malowanie zderzakow i listew to rowniez odraczam.Na boki autka wymien listwny na te z a6 c4.i wtedy mozesz je malowac.Malowanie listew w zderzakach to wg mnie blad.Wyglada to nienaturalnie wg mnie.Ale jak pisze wszystkie te uwagi to moje osobiste zboczone sugestie.Generalnie autko w super stanie i mimo ze jest ubogie w srodku ja bym je w takim stanie pozostawil..To juz jest na pograniczu klasyka i takim bym go zostawil...zobacysz ze niedlugo autko w takim stanie jak masz teraz bedzie podziwiane na spotach zlotach itp...

Awatar użytkownika
banan1993
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 09 lut 2010, 21:16
Lokalizacja: Lubelskie/Chełm

Post autor: banan1993 » 25 gru 2010, 11:22

Napradę bardzo ładny okaz. Jak pisałeś pare modów dołożysz i będzie fajna maszyna.

Czego nie chcesz wszsytkich czarnych szyb(oprocz przedniej) - samochod 100x lepiej wygląda <ok>
I LOVE <quattro>

Awatar użytkownika
łapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
Imię: Łukasz
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Kontakt:

Post autor: łapek » 25 gru 2010, 11:29

ja bym w niej nic nie zmieniał, tzn moze dolozyl elektryke szyb, podlokietnik, i jakas ladna felge + glebe, reszte zostawic tak jak jest, bo spotkac w 100% seryjna to naprawde rzadkosc

Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

Post autor: Adam_Łódź » 25 gru 2010, 11:42

siemka, ładna seryjna setunia. podzielam w polowie zdanie tomkom1 ;-)
co do przyciemniena szyb tylnych bleeee, to juz jest niemodne moim zdaniem, ale jak juz przyciemniac to wszytskie.
Mi sie tam widzi soczewka i jakis xenonik, ringi na zegary, ladne koło i masz świetna sete :mrgreen:
pozdrawiam

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 25 gru 2010, 13:47

tomkom1 pisze:A ja dla odmiany powiem ze takiego klasyka juz bym zostawil bez modow.Tutaj brAkuje podstaw.Nie czepiam sie bo autko mi sie podoba.Jednak albo zaczynasz robic je od poczatku czyli podstawy takie jak lusterka w pradzie regulowane,do tego alektryka w szybach przod,wydaje mi sie ze smiesznie bedzie wygladalo drewno kiera sline i blenda w autku do ktorego ktos podejdzie i bedzie zartowal ze brak mu podstaw a ma takie extrasy...To poprostu bedzie nienaturalne...Wiec jak pisalem autko fajne i ja bym nic nie zmienial.ew zegar na duzy,moze jakas inna kiera niekoniecznie skowa...ogolnie staralbym sie utrzymac autko w takim stanie jak jest...

W twojej historii urzekla mnie jedna zecz.najpierw piszesz ze w polsce jezdzil tym jeden czlowiek do ktorego to kupiles.a kilkadziesiac zdna pozniej okreslasz ze wlasciciel sam nie wie kiedy poprzedni wlasciciel wymienial rozrzad....z opisu wynika ze kupil ktos to autko 2 letnie i potem przez 16 lat nie byl wymieniany rozrzad...albo sie myle...

Eco skore sobie daruj.Szkoda kazdej zlotowki na takie pokrowce...
Jesli masz zamiar sie bawic w malowanie zderzakow i listew to rowniez odraczam.Na boki autka wymien listwny na te z a6 c4.i wtedy mozesz je malowac.Malowanie listew w zderzakach to wg mnie blad.Wyglada to nienaturalnie wg mnie.Ale jak pisze wszystkie te uwagi to moje osobiste zboczone sugestie.Generalnie autko w super stanie i mimo ze jest ubogie w srodku ja bym je w takim stanie pozostawil..To juz jest na pograniczu klasyka i takim bym go zostawil...zobacysz ze niedlugo autko w takim stanie jak masz teraz bedzie podziwiane na spotach zlotach itp...
Nie wierzę. :shock: :shock: :shock:

Ty Tomaszu nic byś nie zmieniał???
Już nic nie rozumiem.
Pozdro.

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 25 gru 2010, 13:56

robak26, poprostu to autko jest w tak dobrym stanie ze nie warto tego zmieniac...oczywiscie jak pisalem mozna dolozyc to i owo.np zgarki z ac/bc itp.ale wszystko na zasadzie dobierania tego co pasuje.....mi gust tez ma prawo sie zmienic prawda?np moje szyby juz jakis czas temu stracily folie....zamias proponowanej przez kolege blendy zapodalbym us/japany.

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 615
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 25 gru 2010, 14:00

wow ale stan :shock:
zostaw oryginał za pare latek skasujesz za niego majatek...
i te radio rarytas.
jedynie co bym zrobił to zmienił przednie kierunki na białe i wszycho...
pozdrawiam i szerokości życzę

Adam_Łódź
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 13 gru 2008, 11:21
Lokalizacja: Łódź / Haarlem

Post autor: Adam_Łódź » 25 gru 2010, 14:48

tomkom1 pisze:zamias proponowanej przez kolege blendy zapodalbym us/japany.
wkońcu ktoś dobrze gada :D nie raz juz gdzies wyczytalem ze US/JAPAN jest oklepany z czym sie całokowicie nie zgadzam. Wiec skoro udałoby mu się załatwic takową blende to z przodu zostawiłbym pomarańczowe kierunki i robił auto typowo na US style ;-)

gość_

Post autor: gość_ » 25 gru 2010, 15:00

widząc to auto podzielam zdanie poprzedników. Takiej serii w życiu bym nie zmieniał. Stan auta jak na 18 lat jest mega mega mega dobry. Mody o których piszesz stworzą z niego nie klasyka jakim jest a sete wyposażoną w kilka bajerów. Zrobisz jak zechcesz to w końcu twoje auto.
Też mi nie pasuje zdanie o tym, że 16 lat jeden właściciel a mówi by wymienić rozrząd. Coś tu śmierdzi.
Ja tu widzę fajne koło. Lekko w dół. Białe kierunki. Ewentualnie soczewki z S4. Koniec :)

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 25 gru 2010, 15:04

szybki-ens, no jedyne co przemawia za dlugim wlascicielem to fakt ze tablice sa czarne wiec z 10 lat nie przerejestrowywane conajmniej.

gość_

Post autor: gość_ » 25 gru 2010, 15:08

to 16 lat śmigał na jednym rozrządzie :D Patrząc na przebieg dużo nie jeździł hehehehe Chyba, że .... ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja