Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[100 c4 2.0 sedan] ~ seta [ pierwsza audica ]

Prezentacja w/w aut.
seta
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

[100 c4 2.0 sedan] ~ seta [ pierwsza audica ]

Post autor: seta » 24 gru 2010, 19:37

Witam serdecznie a przy okazji życzę wszystkim wesołych i spokojnych świąt. Przyznam szczerze setunia to mój pierwszy samochód gdyż jestem świeżo upieczonym kierowcą. W czasie poszukiwań miałem jasno określone reguły. Max 10 tys zł KOńCOWEGO kosztu, duży komfort jazdy, nienaganna prezencja oraz silnik maxymalnie 2 litrowy ze względu na duże koszty ubezpieczenia pojazdu konkretnie dla mojej osoby. Sporo czasu spędziłem na poszukiwaniu różnorakich marek. Przewinęły się bmki e36, mercedesy c klasy, lancie themy itp. Audice miałem na oku ale zawsze trafiając na zadbany egzemplarz pojemność silnika była za duza (2.5 , 2.8 ) co uniemożliwiało mi kupno i zniechęcało do poszukiwań. Najeździłem się po tych bmkach, przez telefon laleczki perełki można powiedzieć z salonu a jak trafiałem na miejsce to szkoda gadać, szroty trupy , zajechane padliny wysmarowane plakiem, strasznie zmęczone i "zrobione" tylko na sprzedaż po czym zrobi sie 100km i samochód sam się rozsypuje. No i któregoś pięknego razu siedząc na wszystkim znanym portalu allegro trafiłem ciekawą audiczke z silnikiem 2.0 :-) Opis mnie bardzo zainteresował gdyż samochód był od 1 właściciela w kraju. Facet w średnim wieku sprowadził audiczke 2 letnią i od tamtego czasu czyli przez 16 lat jeździł nią i serwisował w serwisie Chyliński do końca (a wpisy są do 2005 roku) Bardzo mały przebieg bo tylko 192 tysiące, żadnego pseudo tuningu, samochód utrzymany w oryginalnym stanie (nawet jest oryginalne radio), zadbana tapicerka nie poprzecierana. Jednym słowem przykuł moją uwage. Zadzwoniłem umówiłem się z gościem na konkretny dzien. Nadszedł dzień sądu :lol: 20.12.2010 poniedziałek, jade do Wołomina, podekscytowany i mający nadzieje na zgodność z opisem. Dojeżdżam na miejsce, samo