Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...

Silniki wysokoprężne
123Marcin123

Post autor: 123Marcin123 » 18 gru 2010, 23:35

są lepsze silniki niz 2.0 tdi to grzechotniki sypią sie jak ziarno przenicy do kombajnu wystarczy wejsc na giełde alegro itp najwiecej 2.0 tdi ludzie sie pozbywają grzechotników

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 19 gru 2010, 00:27

Wiadomo, że są lepsze :mrgreen: Ale nie każdego stać na zakup/utrzymanie 3.0 TDI albo utrzymanie 2.0T... A na allegro jest ich pełno bo to standardowy silnik w autach firmowych/leasingowych i właśnie od roku trwa wymiana floty na nową, więc i mnóstwo aut z tymi silnikami jest do kupienia. Ale nie róbmy OT.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

Awatar użytkownika
Bexa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 23 kwie 2010, 18:54
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Bexa » 19 gru 2010, 01:57

Piero

Ok w takim wypadku w ciagu 2 miesiecy sie umowie na jakis termin :)
Obrazek

123Marcin123

Post autor: 123Marcin123 » 19 gru 2010, 10:24

no ok tylko po co sie pchcac w 2.0 tdi jak mozna 1.9 tdi no ale to juz nie bedzie a6 tylko a4

Awatar użytkownika
Bexa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 23 kwie 2010, 18:54
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Bexa » 19 gru 2010, 11:47

Co mozna 1.9 wsadzic ? przy ewentualnej sprzedazy wole jednak zeby silnik byl 2.0 bo 1.9 ciezko mi bedzie w tej budzie "usprawiedliwic"
Obrazek

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 19 gru 2010, 18:55

ÂŻadne 1.9 - nie mieszajmy panowie :) 2.0 TDI nie jest takie złe jak już się je doprowadzi do porządku. Rzekłbym nawet, że staje się mniej awaryjne niż 1.9 TDI, a przy tym jest bardzo podatne na modyfikacje (moje seryjne 2.0 TDI 140KM miało 200KM i 424Nm, a najmocniejsze A4 w Polsce ma w tej chwili wyciągnięte z 2.0 TDI 216KM i 432Nm).
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

Arti23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 18 gru 2010, 01:27
Lokalizacja: Szczecin (0 Rh+)

Post autor: Arti23 » 19 gru 2010, 22:11

Piero, mam Octavię z końca 2007 roku nie niestety pęknięcie głowicy w dwóch miejscach mnie dopadło
z tego co mi wiadomo (koledzy z Octavia Club Polska opisują) po 2007 roku dalej pękają.

w jednym mnie pocieszyliście czytając ten temat, myślałem że BKD to najgorsze co mogło mi się przytrafić a tu uchodzi za całkiem dobrą jednostkę.
Skoda Octavia II Kombi 2.0 TDI BKD DSG (179/395)

123Marcin123

Post autor: 123Marcin123 » 19 gru 2010, 22:31

pocieszające jest to ze silnik 2.0 tdi o 2006 roku sprawuje sie lepiej ja miałem początkowo 2sz a6 2.5 tdi 1999 i 2002 wiedziałem w co sie ładuje jakie są awaryjne troche siedze w autach w warsztacie i wiem ile problemów robią auta 2.0 i 2.5 tdi ale mimo to kupiłem i wspominam pozytywnie ale rożnice zauwazyłem przy roczniku 2002 całkiem inna praca silnika to samo jest tu pierwszy wypust audi czy pasat z silnkiem 2.0 tdi tragedia pompowtryski itd ale 2006 rok zdecydowanie mniej awari przy kupnie trzeba sie jednak zapozac z a ;-) utem i pozanc silniki awarie opinie

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 20 gru 2010, 00:18

Arti23 - nie ma reguły co do silników, to tylko kupa żelastwa i albo masz szczęście albo nie.

PS. Ciesz się, że masz BKD, a nie BLB :-D Wielu by się chętnie z Tobą zamieniło :-P
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

jakub2010
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 26 gru 2010, 18:45
Lokalizacja: poznan

Post autor: jakub2010 » 26 gru 2010, 19:16

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem a6 2008r silnik 2.0tdi typ bre, i zauwazyłem tylko ze czasem na wolnych obrotach obroty silnika faluja widac to na obrotomierzu,dzieje sie to tylko czasmi.Przeczytałem cały ten watek i czy waszym zdaniem powiniene zalac go srodkiem stp do czyszczenia czy moze cos innego,macie moze jakies inne propozycje,poza falowaniem nic sie nie dzieje. Wie ze auto mialo sciagana glowice w niemiecki aso,aktualny przebieg to 140.000.
Rok temu mialem passata b6 2.0tdi 140km z 2005r,i nic sie nie dzialo chodzil jak dzwon.
Jeszce tylko jedno pytanie jaki tuning znosi multitronic czy okolo170km da rade no i jaki momet.

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 26 gru 2010, 20:47

ÂŚmiało zalej STP lub coś podobnego, powinno pomóc na jakiś czas. Jeśli problem będzie powracał dość szybko - polecam czyszczenie wtryskiwaczy.

Przy chipowaniu Multi trzeba uważać, każdy robi to na własne ryzyko ;-) Nie ma złotego środka, ale my zostajemy przy mocy rzędu 165KM i nie więcej jak 390Nm.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

jakub2010
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 26 gru 2010, 18:45
Lokalizacja: poznan

Post autor: jakub2010 » 28 gru 2010, 18:14

Piero dzieki za pomoc.A czy te specyfiki nadaja sie do pompo wtryskow,czy twoim zdaniem ich dzialanie czasami wiecej nie zaszkodzi niz pomoze.

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 28 gru 2010, 19:28

Jak najbardziej nadaje się, lałem to u siebie w 2.0 TDI BLB i BKD i poprawiało pracę na jakiś czas.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

dongibbon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 24 paź 2010, 10:00
Lokalizacja: pl/uk/nl

Post autor: dongibbon » 03 sty 2011, 11:35

siema polecam temat :mrgreen:

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... 2774,415,2

te podobno sie nie psuja :mrgreen:

Samochody klasy wyższej średniej i wyższej:

Przebieg do 50 000 km:
1. audi A6
2. BMW Serii 5
3. mercedes-benz klasy S
Przebieg 50 000 do 100 000 km:
1. audi A8
2. volkswagen phaeton
3. audi A6
Przebieg 100 000 do 150 000 km:
1. audi A6
2. audi A8
3. BMW serii 7

i przepraszam za mały OT <rotfl>

SZOPEN74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 27 lip 2009, 14:38
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: SZOPEN74 » 04 sty 2011, 13:21

Bo one się psuja od 150tys. w górę :)
SZOPEN

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja