przy okazji jak nazywa sie taki preparat..?
[A6 C5]Silnik olej bagnet...
-
fudzi1234
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 120
- Rejestracja: 26 lut 2010, 10:29
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
[A6 C5]Silnik olej bagnet...
Osadza mi sie czarny szron na bagnecie nie ma go zbyt duzo ale osadza sie ... czym najlepiej go usunac jestem przed wymiana oleju wiec moze przy spuszczaniu oleju zalac go jakims preparatem sposcic preparat i wlac olej..? co sadzicie ..
przy okazji jak nazywa sie taki preparat..?
przy okazji jak nazywa sie taki preparat..?
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Szron ? chodzi ci kolego o opiłki metalu czy szlam olejowy ?
Raczej "szron" nie jest naturalnym zjawiskiem..
Jeżeli mówimy o płukaniu , to tak samo jak w przypadku skrzyni najlepszym rozwiązaniem jest płukanie dokładnie takim samym olejem jak zalecany..
Zalać , przejechać 100 km , spuścić czynność można powtarzać dowolną ilość razy.. :mrgreen:
Raczej "szron" nie jest naturalnym zjawiskiem..
Jeżeli mówimy o płukaniu , to tak samo jak w przypadku skrzyni najlepszym rozwiązaniem jest płukanie dokładnie takim samym olejem jak zalecany..
Zalać , przejechać 100 km , spuścić czynność można powtarzać dowolną ilość razy.. :mrgreen:
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Pisi, zastanawia mnie jak pozostałości tego środka , które niewątpliwie muszą gdzieś się uchować w silniku , wpływają na parametry smarne oleju , zachowanie się filmu olejowego itd..
Nie podejrzewam aby taka marka jak Motul czegoś niedopatrzyła , ale wole dmuchać na zimne..
Kolejną sprawe którą bym poruszył przy rozpatrywaniu użycia , mocno "penetrującego" środka to stan jednostki napędowej..
Raczej nie uważam aby wypłukiwanie nagaru było najlepszym rozwiązaniem dla silników o sporych przebiegach , zalanych półsyntetykami że o mineralnych nie wspomne..
Przychylałbym się raczej do ewentułanego zastosowania przy małych przebiegach z motorami pracującymi na wysokiej klasy FullSyntetykach..
Konserwatywne podejście mam do tego tematu.. :mrgreen:
( latam na LongLifie Castrola i także wymieniam co dyszke. )
A jaki przebieg ma kolega fudzi1234, ?
_________
Pozdrawiam
Nie podejrzewam aby taka marka jak Motul czegoś niedopatrzyła , ale wole dmuchać na zimne..
Kolejną sprawe którą bym poruszył przy rozpatrywaniu użycia , mocno "penetrującego" środka to stan jednostki napędowej..
Raczej nie uważam aby wypłukiwanie nagaru było najlepszym rozwiązaniem dla silników o sporych przebiegach , zalanych półsyntetykami że o mineralnych nie wspomne..
Przychylałbym się raczej do ewentułanego zastosowania przy małych przebiegach z motorami pracującymi na wysokiej klasy FullSyntetykach..
Konserwatywne podejście mam do tego tematu.. :mrgreen:
( latam na LongLifie Castrola i także wymieniam co dyszke. )
A jaki przebieg ma kolega fudzi1234, ?
_________
Pozdrawiam








