Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5]Silnik olej bagnet...

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
fudzi1234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 26 lut 2010, 10:29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

[A6 C5]Silnik olej bagnet...

Post autor: fudzi1234 » 07 gru 2010, 00:53

Osadza mi sie czarny szron na bagnecie nie ma go zbyt duzo ale osadza sie ... czym najlepiej go usunac jestem przed wymiana oleju wiec moze przy spuszczaniu oleju zalac go jakims preparatem sposcic preparat i wlac olej..? co sadzicie ..??

przy okazji jak nazywa sie taki preparat..?

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 07 gru 2010, 02:31

Szron ? chodzi ci kolego o opiłki metalu czy szlam olejowy ?
Raczej "szron" nie jest naturalnym zjawiskiem..
Jeżeli mówimy o płukaniu , to tak samo jak w przypadku skrzyni najlepszym rozwiązaniem jest płukanie dokładnie takim samym olejem jak zalecany..
Zalać , przejechać 100 km , spuścić czynność można powtarzać dowolną ilość razy.. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 09 gru 2010, 00:45

Skoro ten preparat ma tak mocne działanie , to jestem ciekaw jak póżniej reaguje z olejem właściwym ?
Chyba wypadałoby zrobić po tym płukanie olejowe ?

Awatar użytkownika
Fascynat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
Imię: Piotr
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8 125KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fascynat » 10 gru 2010, 02:06

Pisi, zastanawia mnie jak pozostałości tego środka , które niewątpliwie muszą gdzieś się uchować w silniku , wpływają na parametry smarne oleju , zachowanie się filmu olejowego itd..
Nie podejrzewam aby taka marka jak Motul czegoś niedopatrzyła , ale wole dmuchać na zimne..

Kolejną sprawe którą bym poruszył przy rozpatrywaniu użycia , mocno "penetrującego" środka to stan jednostki napędowej..

Raczej nie uważam aby wypłukiwanie nagaru było najlepszym rozwiązaniem dla silników o sporych przebiegach , zalanych półsyntetykami że o mineralnych nie wspomne..

Przychylałbym się raczej do ewentułanego zastosowania przy małych przebiegach z motorami pracującymi na wysokiej klasy FullSyntetykach..

Konserwatywne podejście mam do tego tematu.. :mrgreen:

( latam na LongLifie Castrola i także wymieniam co dyszke. ) :/ ;-)



A jaki przebieg ma kolega fudzi1234, ?


_________
Pozdrawiam

fudzi1234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 26 lut 2010, 10:29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: fudzi1234 » 16 gru 2010, 11:27

ok 260tys. ; /

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja