[A6 C5] Montaż xenonów HID (slim) soczewki H1 / by eldo
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
Witam. Dziś przyglądnąłem się zegarom a szczegolnie zegarkowi gdyz od czwartu wieczorem do dzissamochód nie był odpalany. Zegar wskazywał poprawnągodzin, nie było żadnyhc opóźnień. Skoro piszecie że to raczej nie wina hidów to na razie je zostawiam. Nic nie będe zmienieł. Gdy zauważe coś nieprawidłowego to ewentualnie wtedy je zmienie. Co do elektryka to gdyby chodziło o same programowanie kluczyków to samochód miałbym gotowy na drugi dzień. Niestety pierwszy magik który ma opanowane programowanie kluczyków z immo nie poradzil sobie z moim problemem. Tak jak pisałem wcześneij problem polegał na tym że musieli mi wgrać nowy program gdyz mój był uwalony. A immo działa ok. Pozdro.
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
ja bym obstawił przetwornice... troche to dziwne ze akurat obie maja "ten myk" w tym samym czasie, ale palnik to tylko źródło światła, albo świeci albo nieSylwek240 pisze:mianowicie nie odpalą za pierwszym przekręceniem lecz dopiero za 3 bądź 4 razem

Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- ozi_dafit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C4
- Lokalizacja: kielce
nie zgodze sie z Toba, rownie dobrze to moze byc wina żarówki. Mialem wlasnie taki przypadek u siebie.eldo pisze:ja bym obstawił przetwornice... troche to dziwne ze akurat obie maja "ten myk" w tym samym czasie, ale palnik to tylko źródło światła, albo świeci albo nieSylwek240 pisze:mianowicie nie odpalą za pierwszym przekręceniem lecz dopiero za 3 bądź 4 razema przetwornica to juz sporo elektroniki która ma to do siebie że wariuje na wszelkie możliwe sposoby. Moja diagnoza to wada przetwornic. Bo same pokrętło od zapalania raczej masz sprawne :roll:
Tylko dziwne jest to ze od z obydwoma jest cos nie tak.
- Sylwek240
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 479
- Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
- Imię: Sylwek
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie
ozi_dafit, tzn prawa łapie za 1 - 2 razem a lewa ma spóźnienie i w sumie to razem gasną i po 3 - 4 przekręceniu razem świecą. Mi się wydaje że to wina żarnika bo sprawdzałem w domu na sucho tzn na akumulatorze w domu tą lewą i właśnie tak mi to wygląda że jednak żarnik robi całe zamieszanie. Muszę sprawdzić
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
zamień miejscami palniki, i porównaj efekt... dalej obstawiam przetwornice.Sylwek240 pisze:prawa łapie za 1 - 2 razem a lewa ma spóźnienie i w sumie to razem gasną i po 3 - 4 przekręceniu razem świecą
nazywajmy rzeczy po imieniu bo różnica jednak spora... palnik, nie żarówkaozi_dafit pisze:nie zgodze sie z Toba, rownie dobrze to moze byc wina żarówki.

Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
a jednak... :roll: no nic, osobiście jak bym miał ten problem co kolega wyżej to bym wolał palniki wymienić :mrgreen: mimo wszystko, przetwornica będzie niestety zawsze w większości przyczyną usterek - schiz. Tak czy siak dobrze ze jest alternatywa dla oryginału, jakiej by nie była produkcjiHincó pisze:Palnik niby prosta rzecz a i tak chinole potrafią to źle wykonać

A jak już piszę... to że zestaw Hid-ów nie wywołuje ostrzeżenia na FIS w postaci przepalonej żarówki to już ogólnie wiadomo ale nie wiedziałem że w przypadku przepalenia palnika tak owa informacja na FIS sie pojawia ! Powiem tak, miłe zaskoczenie przy mało sympatycznej sytuacji :mrgreen:
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
no widzisz kolego, to faktycznie problemem mogą być palniki... częściowo zwracam honor koledze ozi_dafitSylwek240 pisze:tak mi właśnie się takowy komunikat ukazuje po przekręceniu za pierwszym razem bądź następnym wtedy gdy nie ruszają żarniki wyświetla się komunikat o przepalonej żarówce.

szkoda ze nie wspomniałeś o tym wcześniej... a wracając do kontrolki, zastanawiam sie na jakiej zasadzie to działa. Bo wszystko na to wskazuje ze nie jest to typowy obwód zamknięty tylko pomiar obciążenia ? :roll: Bo niby jak to wszystko reaguje na uwalony palnik jak w szeregu jest przecież przetwornica a gdzie tam do źródła światła :roll:

Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Dokładnie. Komputer reaguje widocznie na zmianę obciążenia w danym obwodzie. Pośrednio w przypadku przepalenia żarówki też jest tak samo czyli reakcja na niewłaściwy prąd płynący w obwodzie czyli zerowy.eldo pisze:nie jest to typowy obwód zamknięty tylko pomiar obciążenia
Widocznie przetwornica na " sucho" pobiera znikomy prąd- na tyle mały, że wszystko hula jak należy

Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
- Sylwek240
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 479
- Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
- Imię: Sylwek
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie
eldo, jest jeszcze inny problem, przetwornice są ok wymieniłem nawet dziś żarniki na nowe i to samo, myślę sobie a co mi szkodzi, przełożyłem stronami przetwornice prawa na lewą, lewa na prawą bo wcześniej miałem spóźnienie ze strony lewej po przekładce nadal ten sam problem, z lewą stroną od kierowcy. Lecz teraz po wymianie żarników start odbywa się za 2 - 3 razem lewej a za 1 prawej a wcześniej lewa za 3 - 4 a prawa strona startowała za 1- 2 razem. Teraz nie wiem w czym problem, sprawdzałem przewody i niby ok lecz nie wiem co nie gra dalej z lewą stroną.
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Kolego proponuje zdemontować przetwornice wraz z palnikiem i spróbować odpalić bezpośrednio z akumulatora (+/-).
1a. Efekt identyczny, zabrać do domu aż uzyska temp. pokojową następnie powtórka.
1b. Efekt zadowalający, czyli odpala za 1 razem analizujemy instalacje wraz z przełącznikiem.
2. Efekt identyczny po podpięciu na krótko (ciepłej przetwornicy oraz palnika) szukamy przyczyny w przetwornicy bądź w palniku.
1a. Efekt identyczny, zabrać do domu aż uzyska temp. pokojową następnie powtórka.
1b. Efekt zadowalający, czyli odpala za 1 razem analizujemy instalacje wraz z przełącznikiem.
2. Efekt identyczny po podpięciu na krótko (ciepłej przetwornicy oraz palnika) szukamy przyczyny w przetwornicy bądź w palniku.
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .