Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5] Montaż xenonów HID (slim) soczewki H1 / by eldo

Warsztat
Awatar użytkownika
Adriano007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 591
Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
Imię: Adrian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Spytkowice
Kontakt:

Post autor: Adriano007 » 11 gru 2010, 16:03

Witam. Dziś przyglądnąłem się zegarom a szczegolnie zegarkowi gdyz od czwartu wieczorem do dzissamochód nie był odpalany. Zegar wskazywał poprawnągodzin, nie było żadnyhc opóźnień. Skoro piszecie że to raczej nie wina hidów to na razie je zostawiam. Nic nie będe zmienieł. Gdy zauważe coś nieprawidłowego to ewentualnie wtedy je zmienie. Co do elektryka to gdyby chodziło o same programowanie kluczyków to samochód miałbym gotowy na drugi dzień. Niestety pierwszy magik który ma opanowane programowanie kluczyków z immo nie poradzil sobie z moim problemem. Tak jak pisałem wcześneij problem polegał na tym że musieli mi wgrać nowy program gdyz mój był uwalony. A immo działa ok. Pozdro.

Awatar użytkownika
Sylwek240
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 479
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
Imię: Sylwek
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie

Post autor: Sylwek240 » 11 gru 2010, 19:03

zobaczymy jeszcze zmienię żarniki może to coś zmieni, lecz na razie muszę czekać aż przyjdą być może to wina żarnika hmm. Bo 1 wcześniej startuje tzn prawy zapala się dużo szybciej a lewy później i dłużej.

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 11 gru 2010, 20:32

Sylwek240 pisze:mianowicie nie odpalą za pierwszym przekręceniem lecz dopiero za 3 bądź 4 razem
ja bym obstawił przetwornice... troche to dziwne ze akurat obie maja "ten myk" w tym samym czasie, ale palnik to tylko źródło światła, albo świeci albo nie ;-) a przetwornica to juz sporo elektroniki która ma to do siebie że wariuje na wszelkie możliwe sposoby. Moja diagnoza to wada przetwornic. Bo same pokrętło od zapalania raczej masz sprawne :roll:
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

Awatar użytkownika
ozi_dafit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 17 sie 2010, 10:32
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C4
Lokalizacja: kielce

Post autor: ozi_dafit » 11 gru 2010, 23:02

eldo pisze:
Sylwek240 pisze:mianowicie nie odpalą za pierwszym przekręceniem lecz dopiero za 3 bądź 4 razem
ja bym obstawił przetwornice... troche to dziwne ze akurat obie maja "ten myk" w tym samym czasie, ale palnik to tylko źródło światła, albo świeci albo nie ;-) a przetwornica to juz sporo elektroniki która ma to do siebie że wariuje na wszelkie możliwe sposoby. Moja diagnoza to wada przetwornic. Bo same pokrętło od zapalania raczej masz sprawne :roll:
nie zgodze sie z Toba, rownie dobrze to moze byc wina żarówki. Mialem wlasnie taki przypadek u siebie.
Tylko dziwne jest to ze od z obydwoma jest cos nie tak.

Awatar użytkownika
Sylwek240
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 479
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
Imię: Sylwek
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie

Post autor: Sylwek240 » 12 gru 2010, 01:42

ozi_dafit, tzn prawa łapie za 1 - 2 razem a lewa ma spóźnienie i w sumie to razem gasną i po 3 - 4 przekręceniu razem świecą. Mi się wydaje że to wina żarnika bo sprawdzałem w domu na sucho tzn na akumulatorze w domu tą lewą i właśnie tak mi to wygląda że jednak żarnik robi całe zamieszanie. Muszę sprawdzić

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 12 gru 2010, 08:17

Sylwek240 pisze:prawa łapie za 1 - 2 razem a lewa ma spóźnienie i w sumie to razem gasną i po 3 - 4 przekręceniu razem świecą
zamień miejscami palniki, i porównaj efekt... dalej obstawiam przetwornice.
ozi_dafit pisze:nie zgodze sie z Toba, rownie dobrze to moze byc wina żarówki.
nazywajmy rzeczy po imieniu bo różnica jednak spora... palnik, nie żarówka ;-)
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 12 gru 2010, 11:56

Kumpel kupił Vectre C z fabrycznymi xenonami i światła zaświecały się za którymś włączeniem. Okazało się że miał chińskie palniki, po wymianie jak ręką odjął <ok> Palnik niby prosta rzecz a i tak chinole potrafią to źle wykonać :roll:
Obrazek TDI +

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 12 gru 2010, 13:26

Hincó pisze:Palnik niby prosta rzecz a i tak chinole potrafią to źle wykonać
a jednak... :roll: no nic, osobiście jak bym miał ten problem co kolega wyżej to bym wolał palniki wymienić :mrgreen: mimo wszystko, przetwornica będzie niestety zawsze w większości przyczyną usterek - schiz. Tak czy siak dobrze ze jest alternatywa dla oryginału, jakiej by nie była produkcji ;-)

A jak już piszę... to że zestaw Hid-ów nie wywołuje ostrzeżenia na FIS w postaci przepalonej żarówki to już ogólnie wiadomo ale nie wiedziałem że w przypadku przepalenia palnika tak owa informacja na FIS sie pojawia ! Powiem tak, miłe zaskoczenie przy mało sympatycznej sytuacji :mrgreen:
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

Awatar użytkownika
Adriano007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 591
Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
Imię: Adrian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Spytkowice
Kontakt:

Post autor: Adriano007 » 12 gru 2010, 19:47

Panowie a czy po załozeniu Hidów ktos z was zmieniał za pośrednictwem vag-a kodowanie na xenon wartość 00011 czy może u nas nie ma czegos takiego. Na forum A4 wyczytałem że w B6- kach zmieniają tą wartość.

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 12 gru 2010, 19:53

Ja zamontowałem i 0 jakiś problemów czy cokolwiek. Tylko jeszcze postojówki do wymiany :D

Awatar użytkownika
Sylwek240
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 479
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
Imię: Sylwek
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie

Post autor: Sylwek240 » 12 gru 2010, 20:18

eldo pisze:ale nie wiedziałem że w przypadku przepalenia palnika tak owa informacja na FIS sie pojawia
tak mi właśnie się takowy komunikat ukazuje po przekręceniu za pierwszym razem bądź następnym wtedy gdy nie ruszają żarniki wyświetla się komunikat o przepalonej żarówce.

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 12 gru 2010, 22:25

Sylwek240 pisze:tak mi właśnie się takowy komunikat ukazuje po przekręceniu za pierwszym razem bądź następnym wtedy gdy nie ruszają żarniki wyświetla się komunikat o przepalonej żarówce.
no widzisz kolego, to faktycznie problemem mogą być palniki... częściowo zwracam honor koledze ozi_dafit ;-)

szkoda ze nie wspomniałeś o tym wcześniej... a wracając do kontrolki, zastanawiam sie na jakiej zasadzie to działa. Bo wszystko na to wskazuje ze nie jest to typowy obwód zamknięty tylko pomiar obciążenia ? :roll: Bo niby jak to wszystko reaguje na uwalony palnik jak w szeregu jest przecież przetwornica a gdzie tam do źródła światła :roll: <rotfl>
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

robsonb73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 435
Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: robsonb73 » 13 gru 2010, 13:27

eldo pisze:nie jest to typowy obwód zamknięty tylko pomiar obciążenia
Dokładnie. Komputer reaguje widocznie na zmianę obciążenia w danym obwodzie. Pośrednio w przypadku przepalenia żarówki też jest tak samo czyli reakcja na niewłaściwy prąd płynący w obwodzie czyli zerowy.
Widocznie przetwornica na " sucho" pobiera znikomy prąd- na tyle mały, że wszystko hula jak należy <ok>
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !

Awatar użytkownika
Sylwek240
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 479
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
Imię: Sylwek
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie

Post autor: Sylwek240 » 13 gru 2010, 19:39

eldo, jest jeszcze inny problem, przetwornice są ok wymieniłem nawet dziś żarniki na nowe i to samo, myślę sobie a co mi szkodzi, przełożyłem stronami przetwornice prawa na lewą, lewa na prawą bo wcześniej miałem spóźnienie ze strony lewej po przekładce nadal ten sam problem, z lewą stroną od kierowcy. Lecz teraz po wymianie żarników start odbywa się za 2 - 3 razem lewej a za 1 prawej a wcześniej lewa za 3 - 4 a prawa strona startowała za 1- 2 razem. Teraz nie wiem w czym problem, sprawdzałem przewody i niby ok lecz nie wiem co nie gra dalej z lewą stroną.

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 14 gru 2010, 17:38

Kolego proponuje zdemontować przetwornice wraz z palnikiem i spróbować odpalić bezpośrednio z akumulatora (+/-).

1a. Efekt identyczny, zabrać do domu aż uzyska temp. pokojową następnie powtórka.
1b. Efekt zadowalający, czyli odpala za 1 razem analizujemy instalacje wraz z przełącznikiem.
2. Efekt identyczny po podpięciu na krótko (ciepłej przetwornicy oraz palnika) szukamy przyczyny w przetwornicy bądź w palniku.
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja