próbowałem bez odkręcania, ale ciężko było dojść do tej schowanej śrubki i ostatecznie go odkręciłem.golob pisze:hasek czy wymiane tych oringów przy tym białym zaworze magnetycznym, da się zrobić nie ruszając mocowania pompy? tam jest dość ciasno przez ten wspornik pompy
[C4 2,5 tdi] wyciek z pompy wtryskowej
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Tak, da się. Jakiś czas temu wymieniałem te oringi ale okazało się, że to nie pomogło, bo wyciek był w tym punkcie:
![Obrazek]()
Także pozornie wyglądało że sączy się z czujnika...
Ostatecznie oddałem autko do serwisu Diesla. Wszystkie uszczelki powymieniali.
- brak wycieków
- brak falujących obrotów
- pali na dotyk (ciepły, zimny)
Koszt 450zł
Także pozornie wyglądało że sączy się z czujnika...
Ostatecznie oddałem autko do serwisu Diesla. Wszystkie uszczelki powymieniali.
- brak wycieków
- brak falujących obrotów
- pali na dotyk (ciepły, zimny)
Koszt 450zł

<b>WEBASTO</b> Feel the drive
Witam. Mam podobny problem jak uzytkownik, ktory zalozyl post z tym ze u mnie wyciek jest na dole pompy ( patrzac na zdjecie z poczatku postu ) na dole po lewej stronie. Wyciek odbywa sie z pod sruby rozmiaru - na moje oko 13 -15. Ostatnio ropa kapala - teraz - po kilku dniach - praktycznie leje sie - czy to jest zwiazane z jakas uszczelka czy tez moze wystarczy dokrecic srube
Jakies sugestie
dzieki za pomoc

