Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[C4 2,5 tdi] wyciek z pompy wtryskowej

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
golob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 mar 2009, 23:22
Lokalizacja: Wro

Post autor: golob » 16 lis 2009, 15:18

manieksoma pisze:to ile moze kosztowac taka naprawa?
50-200zl

Awatar użytkownika
wolf111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 21 sie 2008, 18:13
Imię: Jerzy
Rocznik: 2009
Moje auto: Q5
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Paczków

Post autor: wolf111 » 19 lis 2009, 19:12

manieksoma, nie trzeba wyciagać calej pompy wystarczy odkręcić sam nastawnik, wydaje mi się że sam chyba tego nie zrobisz bo potem trzeba dobrze wyregulować obroty i pracę silnika. Ja ostatnio wymienialem uszczelki pod nastawnikiem w warsztacie gościowi zajęło to okolo godziny wraz z regulacją i podpięciem komputera i zaplacilem 80,00 zl

Awatar użytkownika
manieksoma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 15 lis 2009, 17:01
Lokalizacja: wyszków

Post autor: manieksoma » 20 lis 2009, 16:28

wielkie dzieki juz zrobione.. koszt to 80 zł

Awatar użytkownika
Dr. House
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 16 paź 2009, 11:11
Lokalizacja: Pisz

Post autor: Dr. House » 03 gru 2009, 23:27

Witam wszystkich klubowiczów.
Potrzebuję pomocy. Podpowiedzcie mi, czy można cieknącą pompę obwinić za to, że samochód nie odpala przy temperaturze poniżej 0? A podczas upałów trzeba kręcić rozrusznikiem kilka sekund, aż załapie? Dodam, że wyciek występuje tylko przy odpalaniu, czyli podczas użycia rozrusznika. Czy może jest to inne uszkodzenie?
Proszę o odpowiedź.
Ludzie mówią, że bez miłości nie da się żyć. Osobiście uważam, że tlen jest ważniejszy.

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 04 gru 2009, 00:09

koledzy jak ktoś by był zainteresowany w/w usługą czyli: czyszczenie nastawnika, regulacja (vag), uszczelnienie to służę pomocą. zapraszam na pw

Awatar użytkownika
valdi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 17 maja 2009, 00:51
Lokalizacja: Poznan/Belfast /UK

Post autor: valdi » 04 gru 2009, 05:58

dr.house wyciek z pompy jak najbardziej moze byc przyczyna ciezkiego odpalania silnika. :-/ jezeli jest wyciek to i pompa zapewne sie zapowietrza i najlepiej udac sie do jakiegos pompiarza aby stwierdzil skad cieknie i usunal usterke :lol:
pozdro VALDI

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 05 gru 2009, 20:49

u mnie po zakupie też leciało spod nastawnika jak z kaczej pupy, ale problemów z odpalaniem nie zauważyłem. kilka dni temu kupiłem uszczelki po 6zł sztuka pod nastawnik i pokrywkę nastawnika. ceny za wymianę zaczynały się od 150zł w górę. pojechałem do znajomego mechanika i ogarnął wymianę z regulacją w 20 minut. wykasował mnie 40zł i po kłopocie <ok>

Awatar użytkownika
ralf30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 218
Rejestracja: 05 cze 2008, 20:25
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: ralf30 » 05 gru 2009, 22:55

Jeśli mechanik jest kumaty i ma odpowiedni sprzęt to wymiana i regulacja to bajka <ok>
Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Awatar użytkownika
golob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 mar 2009, 23:22
Lokalizacja: Wro

Post autor: golob » 07 gru 2009, 09:59

Dr. House pisze:Witam wszystkich klubowiczów.
Potrzebuję pomocy. Podpowiedzcie mi, czy można cieknącą pompę obwinić za to, że samochód nie odpala przy temperaturze poniżej 0? A podczas upałów trzeba kręcić rozrusznikiem kilka sekund, aż załapie? Dodam, że wyciek występuje tylko przy odpalaniu, czyli podczas użycia rozrusznika. Czy może jest to inne uszkodzenie?
Proszę o odpowiedź.

Może jak najbardziej, ale podejrzewam że masz całkowicie źle ustawiony kąt wtrysku.

Awatar użytkownika
ralf30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 218
Rejestracja: 05 cze 2008, 20:25
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: ralf30 » 07 gru 2009, 10:34

Miałem podobne objawy i okazało sie że kąt wtrysku był zle ustawiony. Po ustawieniu pali od strzała <ok>
Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Awatar użytkownika
Dr. House
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 16 paź 2009, 11:11
Lokalizacja: Pisz

Post autor: Dr. House » 07 gru 2009, 20:56

golob pisze:Może jak najbardziej, ale podejrzewam że masz całkowicie źle ustawiony kąt wtrysku.
Nie, to nie wtryski. Zauważyłem wyciek z pompy po zdjęciu plastikowej pokrywy z silnika. Uszczelki mają już trochę latek... Jestem już umówiony z gościem, który zajmuje się tylko i wyłącznie pompami. Chyba drogo się ceni, bo ok. 500 zł :cry:
Ludzie mówią, że bez miłości nie da się żyć. Osobiście uważam, że tlen jest ważniejszy.

Awatar użytkownika
golob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 mar 2009, 23:22
Lokalizacja: Wro

Post autor: golob » 08 gru 2009, 11:09

Kąt wtrysku to co innego niż wtryski :) Robiłeś wogóle podstawową diagnostykę vag-comem? To by dużo powiedziało.
Jeżeli cieknie Ci spod nastawnika pompy to raczej nie ma to żadnego znaczenia na zapalanie, ja miałem tam niagare lało się jak z wiadra, a zapalał idealnie czy ciepły czy zimny... Gdyby ciekło gdzieś spod rozdzielacza to byłby problem z zapalaniem. 500zł to dużo ale zalezy co tam naprawde cieknie i co pompiarz wymieni.

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 09 gru 2009, 23:50

Lechu pisze:Jeżeli Ci cieknie z pod nastawnika jedź do kogoś innego bo 500 zł to jest mega za dużo. Ja płaciłem 150 za wszystko a to się tylko odkręca pokrywę nastawnika wymienia uszczelkę i później nastawnik i też uszczelkę. Później tylko ustawienie dawki i nic więcej. 500 zł to prawie tyle co za regeneracje pompy.
dokładnie tak jak lechu pisze. jedź do innego fachowca. jak już pisałem koszt uszczelek pod nastawnik i pod pokrywkę nastawnika to łączny koszt ok 15zł. u mnie wymiana poszła po taniości (40zł). 150-200zł max co możesz dać.. powyżej tego to mogą naciągać kogoś zielonego w temacie. nie daj się wydoić na święta z kasy <mikołaj>

Awatar użytkownika
manieksoma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 15 lis 2009, 17:01
Lokalizacja: wyszków

Post autor: manieksoma » 11 gru 2009, 14:45

[ Dodano: 2009-12-11, 14:48 ]
Dr. House pisze: samochód nie odpala przy temperaturze poniżej 0? A podczas upałów trzeba kręcić rozrusznikiem kilka sekund, aż załapie?
mi sie wydaje ze masz problem ze świeca żarową.

Awatar użytkownika
Michaelo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 229
Rejestracja: 10 wrz 2009, 23:49
Lokalizacja: PP-PCH-PO

Post autor: Michaelo » 12 gru 2009, 00:33

Jesli chodzi o wymiane uszczelek w nastawniku i ustawienie dawki itp. to chętnie Ci pomogę. Niedawno wymianiałem 2 uszczelki (Bosch) nastawnika - koszt 25zł (łącznie z przesyłką). Był to drugi zabieg tego typu, który przeprowadziłem osobiście. Najpierw 1.9 TDI 1Z, później 2.5 TDI AEL. Teraz kompletnie suchutko :->
Służę pomocą <ok>
<b>WEBASTO</b> Feel the drive

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja