Post
autor: Darek 2.5tdi » 17 wrz 2008, 08:00
Co do automatu to wciskasz hamulec guziczek na dźwigni i ustawiasz w pozycji "D" jak drive :mrgreen: puszczasz guziczek, a jak puścisz hamulec dodajesz gazu i jedziesz, przy zatrzymaniu na światłach trzymasz tylko hamulec i to wszystko.
Pozycje skrzyni: "P'-parking na niej pozostawiasz auto w każdej sytuacji, jest to jedyna pozycja w której uda ci się wyjąć kluczyk ze stacyjki(jednak wg instrukcji należy jeszcze ręczny zaciągać ale temat był omawiany więc poszukaj; "N"-neutral jako szeroko rozumiany luz; "R"-return wsteczny;"D"-drive jazda do przodu; "2,3,4"lub +/- w mulitroniku to namiastka sekwencyjnej skrzyni tyle, że jak nie masz muli to działa to raczej jako blokady przy ruszaniu w ciężkim terenie lub z ciężką przyczepą (ogólnie rzadko stosowane w normalnej jeździe) jeśli to multi to możesz przełączyć i cieszysz się 6-cio biegową skrzynią manualną która przy zwalnianiu i tak redukuje sobie sama biegi :lol: . Mam nadzieje, że ten nudny i prosty wywód pomógł ci w czymś.
Aha i pedały obsługujemy prawą nogą, lewa ma wolne ( piszę bo już raz widziałem rajdowca który w automacie lewą nogą hamulec a prawą gaz :mrgreen: :mrgreen: )