[A6 C6] Snop światła z xenonów drży
Fascynat
Mam ten sam problem co Sli .
Strumień światła drży na tablicach rejestracyjnych poprzedzających mnie aut. Lata też, co widać na znakach drogowych. FIS błędów nie pokazuje w VCDS żadnych kodów błędu.
Co zaobserwowałem jeszcze - tak zamykam drzwi kierowcy czy pasażera - to wtedy też strumień światła drży (zaobserwowane na bramie garażu) - bez znaczenia czy silnik uruchomiony czy zgaszony.
Znasz jakieś miejsce w Wawie gdzie obejrzeliby problem i usunęli przyczynę? (domniemam, że są jest to wypadnięcie soczewki z zatrzasków wieńca - tak jak pisałeś).
Mam ten sam problem co Sli .
Strumień światła drży na tablicach rejestracyjnych poprzedzających mnie aut. Lata też, co widać na znakach drogowych. FIS błędów nie pokazuje w VCDS żadnych kodów błędu.
Co zaobserwowałem jeszcze - tak zamykam drzwi kierowcy czy pasażera - to wtedy też strumień światła drży (zaobserwowane na bramie garażu) - bez znaczenia czy silnik uruchomiony czy zgaszony.
Znasz jakieś miejsce w Wawie gdzie obejrzeliby problem i usunęli przyczynę? (domniemam, że są jest to wypadnięcie soczewki z zatrzasków wieńca - tak jak pisałeś).
------
Pozdrawiam,
Jarek.
Pozdrawiam,
Jarek.
Fascynat
Co udało mi się już wyeliminować/stwierdzić:
1.Moje wyposażenie to:
8ED = bi-functional headlight with gas discharge lamp, for driving on the right
8Q5 = headlight-range adjustment, automatic- dynamic with cornering light (AFS 1)
Domniemam, że to reflektory skrętne i automatyczną regulacją wysokości.
2.VCDS żadnych błędów nie pokazuje jeśli chodzi o oświetlenie, więc wykluczam układ regulacji zasięgu i poziomowania.
Udałem się do pewnego warsztaciku i widać, że facet się znał i robił kiedyś takie coś.
Stwierdził, że soczewka ma z tyłu jakieś mocowanie do układu skrętnego i regulacji wysokości(3 plastikowe bolce). Prawdopodobnie obluzowały się te bolce i stąd mocowanie tylne soczewki też ma luzy - efekt latanie strumienia światła w cały świat .
Wstawiam samochód w środę - dam znać czy pomogło. Teraz zima, dużo się jeździ po ciemku - naprawdę irytująca sprawa(a jak przełączę zawieszenie na DYNAMIC to już w ogóle święcę po niebie).
Co udało mi się już wyeliminować/stwierdzić:
1.Moje wyposażenie to:
8ED = bi-functional headlight with gas discharge lamp, for driving on the right
8Q5 = headlight-range adjustment, automatic- dynamic with cornering light (AFS 1)
Domniemam, że to reflektory skrętne i automatyczną regulacją wysokości.
2.VCDS żadnych błędów nie pokazuje jeśli chodzi o oświetlenie, więc wykluczam układ regulacji zasięgu i poziomowania.
Udałem się do pewnego warsztaciku i widać, że facet się znał i robił kiedyś takie coś.
Stwierdził, że soczewka ma z tyłu jakieś mocowanie do układu skrętnego i regulacji wysokości(3 plastikowe bolce). Prawdopodobnie obluzowały się te bolce i stąd mocowanie tylne soczewki też ma luzy - efekt latanie strumienia światła w cały świat .
Wstawiam samochód w środę - dam znać czy pomogło. Teraz zima, dużo się jeździ po ciemku - naprawdę irytująca sprawa(a jak przełączę zawieszenie na DYNAMIC to już w ogóle święcę po niebie).
------
Pozdrawiam,
Jarek.
Pozdrawiam,
Jarek.
Witam ja tez posiadam bi-xenon ze skretem i ten sam objaw , ale narazie tak bardzo mi to nie przeszkadza , nie wiem tylko jak to wygląda z perspektywy kierowcy jadacego z naprzeciwka tzn, czy te drżenia nie oślepiają innych kierowców.
Było a6 c6 3.0 tdi tiptronic (zostało w rodzinie)
A5 Sportback 3.0 Tdi S tronic
Jest a6 c7 3.0 Tdi
A5 Sportback 3.0 Tdi S tronic
Jest a6 c7 3.0 Tdi
Witam,
Generalnie jest nietaktem, żeby w AUDI a6 latały reflektory jak w 20-letnim tirze.
Walczę z problemem odkąd kupiłem samochód. Elektronika jest sprawna. FIS - bez błędów.
Pewien magik w warsztacie mi to "poprawił". Czyli uszczelnił mocowanie soczewki z układem sterującym...ale...po odebraniu auta światła świeciły 3 metry przed samochodem i w ziemię. Pojechałem na regulację (oczywiście VCDS, tryb uczenia i zapis). Owszem - zaczęły święcić na odpowiednią odległość, ale soczewki latają
Już jestem na skraju decyzji kupna nowych lamp i założenia ich(bo jak akurat przywiązuje bardzo dużą wagę do tego obszaru).
Mam znajomego elektryka samochodowego w wawie i wstawiam auto do niego. Niech rozbierze i zobaczy czemu te poprzednie sztuczki przestały działać.
Dam znać.
Generalnie jest nietaktem, żeby w AUDI a6 latały reflektory jak w 20-letnim tirze.
Walczę z problemem odkąd kupiłem samochód. Elektronika jest sprawna. FIS - bez błędów.
Pewien magik w warsztacie mi to "poprawił". Czyli uszczelnił mocowanie soczewki z układem sterującym...ale...po odebraniu auta światła świeciły 3 metry przed samochodem i w ziemię. Pojechałem na regulację (oczywiście VCDS, tryb uczenia i zapis). Owszem - zaczęły święcić na odpowiednią odległość, ale soczewki latają
Już jestem na skraju decyzji kupna nowych lamp i założenia ich(bo jak akurat przywiązuje bardzo dużą wagę do tego obszaru).
Mam znajomego elektryka samochodowego w wawie i wstawiam auto do niego. Niech rozbierze i zobaczy czemu te poprzednie sztuczki przestały działać.
Dam znać.
------
Pozdrawiam,
Jarek.
Pozdrawiam,
Jarek.
- cebo0650
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 13 sie 2010, 17:51
- Lokalizacja: Waterloo, Ontario
Czesc yarek,yarek_1 pisze:Witam,
Generalnie jest nietaktem, żeby w AUDI a6 latały reflektory jak w 20-letnim tirze.
Walczę z problemem odkąd kupiłem samochód. Elektronika jest sprawna. FIS - bez błędów.
Pewien magik w warsztacie mi to "poprawił". Czyli uszczelnił mocowanie soczewki z układem sterującym...ale...po odebraniu auta światła świeciły 3 metry przed samochodem i w ziemię. Pojechałem na regulację (oczywiście VCDS, tryb uczenia i zapis). Owszem - zaczęły święcić na odpowiednią odległość, ale soczewki latają
Już jestem na skraju decyzji kupna nowych lamp i założenia ich(bo jak akurat przywiązuje bardzo dużą wagę do tego obszaru).
Mam znajomego elektryka samochodowego w wawie i wstawiam auto do niego. Niech rozbierze i zobaczy czemu te poprzednie sztuczki przestały działać.
Dam znać.
Udalo sie Twojemy znajomemu znalesc co w tych lampach nie tak? Ja tez calyczas walcze z tym problemem.
cebo0650
Tym razem wstawiłem do elektryko-mechanika magika. Poprawił robotę po tym pierwszym...3 miesiące było dobrze a od tygodnia znowu soczewka sobie lata jak u starego fiata.
Ten elektryk właśnie konsultował to z serwisem AUDI i podobno przy przebiegach 150kkm wzwyż - te soczewki mają tendencję do obluzowywania się.
Wstawię jeszcze raz do poprawki. Ale tak na serio to należałoby dać reflektory do ludzi, którzy potrafią je rozebrać, zrobić diody od razu i solidnie przymocować ten trzpień soczewki.
Tym razem wstawiłem do elektryko-mechanika magika. Poprawił robotę po tym pierwszym...3 miesiące było dobrze a od tygodnia znowu soczewka sobie lata jak u starego fiata.
Ten elektryk właśnie konsultował to z serwisem AUDI i podobno przy przebiegach 150kkm wzwyż - te soczewki mają tendencję do obluzowywania się.
Wstawię jeszcze raz do poprawki. Ale tak na serio to należałoby dać reflektory do ludzi, którzy potrafią je rozebrać, zrobić diody od razu i solidnie przymocować ten trzpień soczewki.
------
Pozdrawiam,
Jarek.
Pozdrawiam,
Jarek.
- cebo0650
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 13 sie 2010, 17:51
- Lokalizacja: Waterloo, Ontario
Nie wiem czy juz o tym pisalem ale Audi wydalo na ten temat TSB (Technical Service Bulletin).
TSB 20154453 jest TU
W TSB 20154453 pisze ze jezeli lampy sa skretne to trzeba sie odniesc do TSB 2018787. Kopi TSB 2018787 nie moglem znalesc ale jak poklucilem sie z ASO zeby mi go pokazali okazalo sie ze swiatla sa do wymiany. ASO sprawdzilo czy numer czesci moich swiatel jest objety przez TSB 2018787 (byl) i dzisiaj montuja mi nowe lampy w ktorych problem juz nie powinnien zaistniec.
TSB 20154453 jest TU
W TSB 20154453 pisze ze jezeli lampy sa skretne to trzeba sie odniesc do TSB 2018787. Kopi TSB 2018787 nie moglem znalesc ale jak poklucilem sie z ASO zeby mi go pokazali okazalo sie ze swiatla sa do wymiany. ASO sprawdzilo czy numer czesci moich swiatel jest objety przez TSB 2018787 (byl) i dzisiaj montuja mi nowe lampy w ktorych problem juz nie powinnien zaistniec.
Czy to oznacza, że powinni wymienić takie światła bezpłatnie?
Jakieś dodatkowe warunki tej wymiany - np. 1 właściciel auta, wszystkie serwisy w ASO?
Napisz, bo Twój poprzedni wpis jest bardzo intrygujący.
Właśnie doczytałem, że ten TSB jest wydany przez Audi of America.
Pewnie (niezależnie od gwarancji) Audi of Europa lub Audi of Kulczyk wypnie się na nas, niezależnie od kłótni i siły perswazji.
Jakieś dodatkowe warunki tej wymiany - np. 1 właściciel auta, wszystkie serwisy w ASO?
Napisz, bo Twój poprzedni wpis jest bardzo intrygujący.
Właśnie doczytałem, że ten TSB jest wydany przez Audi of America.
Pewnie (niezależnie od gwarancji) Audi of Europa lub Audi of Kulczyk wypnie się na nas, niezależnie od kłótni i siły perswazji.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga